Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam

Data: 2010-06-20 19:55:48
Autor: Marcin
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
Witam.
Przedstawię swoją histrię z tym sklepem i Giant Polska
Otóż pewnego sobotniego dnia postanowiłem kupić dziecku (9 lat, 36 kg) rower. Wybór padł na GIANT BOULDER 26” rama XS. Rower był używany w drodze ze sklepu do domu (ok. 30 min piechotą). W niedziele żona poszła z synem do parku i po ok. 30min wrócili prowadzać rower obok bo odkręciła się śruba trzymająca siodełko tak, że całe się ruszało oraz klocek tylniego hamulca, tak, że nie było czym hamować.
W poniedziałek udałem się do sklepu z reklamacją a pani wyjeżdża mi że stało się to od skoków a ten rower służy do jazdy, a tak w ogóle to połączenia gwintowe nie wchodzą w gwarancję. Po utarczce słownej śruby zostały dokręcone i wróciliśmy do domu. Następne wyjście do parku było może z 1 godzinę , a następne wyjście skończyło się po 30 min bo znowu odkręciło się siodełko. Tym razem napisałem pismo do GIANT POLSKA. W poniedziałek zadzwonił do mnie Pan Dariusz Rodziewicz i na wstępie rozmowy wali mi że rozmawiał ze sklepem i też twierdzi że odkręcanie śrubek następuję przez nienależyte użytkowanie roweru czyli przez skoki. Zacząłem się zastanawiać czy ma mnie za idiotę czy ja rozmawiam z idiotą.
Po długiej rozmowie ok. 20 min doszliśmy do konsensusu, że  udam się do serwisu i zrobią mi to siodełko.
W serwisie dowiedziałem się, że w ogóle to rozmawiałem z Dyrektorem GIANT POLSKA i stwierdził że ze mną nie da się rozmawiać. Wymienili mi rurkę siedzenia i napisali w gwarancji, że rower służy do jazdy a nie skoków. Nie zgodziłem się z tym bo na dwór wychodzę z synem i widzę  jak jeździ. Jutro spróbuję jeszcze porozmawiać z Panem Dariuszem bo dzisiaj nie odbierał ode mnie telefonów, ale nie wydaje mi się żebym coś załatwił czytając inne posty już wiem jaka jest polityka GIANTA POLSKA. Sprzedać i olać.
A wystarczyło by tylko normalne podejście do klienta a nie wmawianie komuś bredni.
Sądzę, że w niedługim czasie rynek sam zweryfikuje takie firmy. Ale, że nie lubię jak się ze mnie robi wariata to mam pytanie:
Czy ktoś wie czy w okolicach Katowic jest jakiś dobry rzeczoznawca który stwierdzi, czy na tym rowerze były uprawiane skoki i czy normalne jest samoistne odkręcanie się śrubek, bo przy następnej usterce nie będę się już wdawał w dyskusje tylko sprawa potoczy się swoją drogą.
A znacie może adres centrali Gianta w Europie bo też bym im napisał kilka słów o obsłudze klienta w Polsce.

Proszę pisać: fordzik10@poczta.fm

Data: 2010-06-20 20:18:38
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-06-20,  Marcin wrote:
Witam.
[..]
[...]

Jak Ci się sznurówki w butach rozwiążą, to też reklamujesz w sklepie?

Data: 2010-06-21 12:14:06
Autor:
On 2010-06-20,  Marcin wrote:
> Witam.
[..]
> W poniedziałek udałem się do sklepu z reklamacją a pani wyjeżdża
mi Ĺźe
 stało > się to od skokĂłw a ten rower słuĹźy do jazdy, a tak w ogĂłle to
połączen
ia > gwintowe nie wchodzą w gwarancję. Po utarczce słownej śruby zostały > dokręcone i wróciliśmy do domu. Następne wyjście do parku było
moĹźe z
1 > godzinę , a następne wyjście skończyło się po 30 min bo znowu
odkręciĹ
‚o się > siodełko. Tym razem napisałem pismo do GIANT POLSKA. W poniedziałek > zadzwonił do mnie Pan Dariusz Rodziewicz i na wstępie rozmowy wali mi
Ĺźe
> [...]
ać > czy ma mnie za idiotę czy ja rozmawiam z idiotą.

Jak Ci się sznurówki w butach rozwiążą, to też reklamujesz w sklepie?

Witam. Rozumiem że według ciebie samoczynne odkręcanie się śruby jest czymś normalnym?
To życzę powodzenia. Jak ci się śruby w kołach w samochodzie będą same odkręcały to będziesz co chwila latał z kluczem i dokręcał. --

Data: 2010-06-21 12:21:42
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-06-21,   wrote:
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a): Ĺźe
> [...]

Witam. Rozumiem że według ciebie samoczynne odkręcanie się śruby jest czymś normalnym?

Normalnym jest, że żeby śruba się nie odkręcała winna być należycie
przykręcona i ewentualnie zabezpieczona, w tym przypadku zapewne całym
problemem jest to pierwsze.

To życzę powodzenia. Jak ci się śruby w kołach w samochodzie będą same odkręcały to będziesz co chwila latał z kluczem i dokręcał.

Nigdy w warsztacie po zmianie kół nie wspominali Ci, że po iluśtam km
wypadałoby wziąć klucz i sprawdzić dokręcenie kół?

Data: 2010-06-21 12:24:36
Autor:
On 2010-06-21,   wrote:
> Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a): >
> że >> > rozmawiał ze sklepem i też twierdzi że odkręcanie
śrubek
> następuję prz
Zacząłem siĂ
> [...]

wypadałoby wziąć klucz i sprawdzić dokręcenie kół?

Po iluś tam kilometrach a nie po pół godzinie jazdy.
To według ciebie było by normalne że odbierasz samochód przejeżdzasz 50 km koła się odkręcają, dokrecasz je a za następne 50 km są odkecone?

Data: 2010-06-21 19:45:31
Autor: ToMasz
[...]

PRawda jest taka że jak wyjedziesz ze sklepu to masz 100%
odpowiedzialności za sprzęt
Przecież mozesz mieć klucz w kieszeni i celowo "luzować" nakrętki i
żądać napraw gwarancyjnych.

W sklepie w którym pracuje, każdy klient dostaje zalecenie żeby
przychodzić "na sprawdzenie" (zeby nie użyć słowa przegląd) przez
pierwszy rok, a nawet straszymy ze jak nie przyjdzie to ma "po
gwaranjci" (sciema oczywiście). JAk naprawde trzeba coś dokręcać
(korby?), to albo zdejmuje zaślepki i daje do ręki, albo naklejam białą
taśmę klejącą zeby sie rzucała w oczy i przypominała.

JA bym chciał żeby rynek weryfikował partaczy, ale ponad 20 lat
doświadczeń przeczy tej tezie...

ToMasz

Data: 2010-06-21 19:57:12
Autor: MadMan
Dnia Mon, 21 Jun 2010 19:45:31 +0200, ToMasz napisał(a):

PRawda jest taka że jak wyjedziesz ze sklepu to masz 100%
odpowiedzialności za sprzęt

Też nie do końca. Jak zmieniałem widelec/stery/mostek - nie zostały
odpowiednio dokręcone śruby na mostku i kierownica od razu mi się
zaczęła obracać. Kluczy nie miałem, bo przed oddaniem roweru do serwisu
odczepiłem torebkę narzędziową. Naprawa była natychmiastowa i oczywiście bezpłatna. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-20 22:04:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
Marcin bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
A znacie może adres centrali Gianta w Europie bo też bym im napisał kilka słów o obsłudze klienta w Polsce.

www.giant-bicycles.com

Data: 2010-06-20 22:26:18
Autor: MadMan
Dnia Sun, 20 Jun 2010 19:55:48 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

W niedziele żona poszła z synem do parku i po ok. 30min wrócili prowadzać rower obok bo odkręciła się śruba trzymająca siodełko tak, że całe się ruszało oraz klocek tylniego hamulca, tak, że nie było czym hamować.

Tak patrzę na ten rower na stronie Gianta i widzę że ma siodełko na
szybkozamykacz...
A tylny klocek? Jakby mi się obluzował to pewnie bym nie zauważył zbyt
prędko, chyba żeby zaczął o oponę obcierać :) Przecież tyłem prawie się
nie hamuje. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-21 07:35:12
Autor: Tomek
MadMan pisze:
A tylny klocek? Jakby mi się obluzował to pewnie bym nie zauważył zbyt
prędko, chyba żeby zaczął o oponę obcierać :) Przecież tyłem prawie się
nie hamuje.

Tzw. "zwykły użytkownik" roweru hamuje wyłącznie tyłem. Ale jego obluzowanie może świadczyć o tym, że w sklepie nikt tego roweru nie bliżej oglądał przed wydaniem klientowi. Z doświadczenia i relacji ludzi pracujących w sklepach sprzedających rowery wiem, że w znacznej liczbie sklepów pracują całkowicie przypadkowi ludzie, którzy od biedy potrafią linkę przerzutki podciągnąć, ale już o prawidłowej regulacji piasty nie mają pojęcia.

Data: 2010-06-21 08:12:25
Autor: bans
W dniu 2010-06-20 22:26, MadMan pisze:

Tak patrzę na ten rower na stronie Gianta i widzę że ma siodełko na
szybkozamykacz...

Siodełko może się ruszać nie tylko razem ze sztycą.

--
bans

Data: 2010-06-21 08:17:34
Autor: MadMan
Dnia Mon, 21 Jun 2010 08:12:25 +0200, bans napisał(a):

Tak patrzę na ten rower na stronie Gianta i widzę że ma siodełko na
szybkozamykacz...

Siodełko może się ruszać nie tylko razem ze sztycą.

Faktycznie, no ale to kupujący musiałby być idiotą żeby tego nie
dokręcić - przecież to jest element regulacyjny, którym i tak trzeba
będzie się pobawić żeby ustawić siodełko "pod siebie". --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-21 08:36:41
Autor: bans
W dniu 2010-06-21 08:17, MadMan pisze:

Faktycznie, no ale to kupujący musiałby być idiotą

Cała ta sytuacja wydaje mi się dziwaczna i wyczuwam raczej, że albo czegoś nam kupujący nie powiedział, albo hmm... masz rację ;)

--
bans

Data: 2010-06-21 12:18:44
Autor:
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Cała ta sytuacja wydaje mi się dziwaczna i wyczuwam raczej, że albo czegoś nam kupujący nie powiedział, albo hmm... masz rację ;)

Sytuacja wygląda tak jak przedtawiłem.
Po drugiej reklamacji wymienili mi sztycę i na razię się nie odkręca.
Więc chyba się dało zrobić a nie wciskać kit że śruba odkręca się od skakania.
Czy w waszych rowerach podczas jazdy też co ół godziny odkecają się śrubki i stajecie co chwilażeby je dokręcać?
Marcin

Data: 2010-06-21 14:44:19
Autor: MadMan
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
Dnia Mon, 21 Jun 2010 12:18:44 +0000 (UTC), fordzik10.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

Czy w waszych rowerach podczas jazdy też co ół godziny odkecają się śrubki i stajecie co chwilażeby je dokręcać?

Nie, bo mój rower ma więcej niż 30 minut jazdy za sobą. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-21 15:49:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
MadMan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
A tylny klocek? Jakby mi się obluzował to pewnie bym nie zauważył zbyt
prędko, chyba żeby zaczął o oponę obcierać :) Przecież tyłem prawie się
nie hamuje.

Przecież gdy zahamujesz przodem to przelatujesz od razu przez
kierownice!!11111 Dziecko mu chcesz zabić!!1111111

Data: 2010-06-20 22:26:36
Autor: Wojtas
W dniu 2010-06-20 21:55,  Marcin pisze:

Witam.
Przedstawię swoją histrię z tym sklepem i Giant Polska
Otóż pewnego sobotniego dnia postanowiłem kupić dziecku (9 lat, 36 kg)
rower. Wybór padł na GIANT BOULDER 26&#8221; rama XS. Rower był używany w drodze
[...]

Najpierw to bierzesz imbusa i dokręcasz. Jeśli nie skutkuje, znaczy, że jest uszkodzenie gwintu nie z twojej winy, i dopiero wtedy idziesz oddać do reklamacji.
Nie dziwię się, że sklep broni się przed klientem co będzie przychodził z każdą pierdołą i żądał "naprawy".

--
Graeber nie miał wszy głowowych.
Mendy i wszy odzieżowe nie przechodzą na głowę, to stara zasada.

Data: 2010-06-20 22:46:33
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:hvlthr$ci9$1inews.gazeta.pl...

[...]
-- -- -- -

Nie każdy człowiek ma obowiązek mieć pojęcie o śrubkach etc. Od tego jest sklep, żeby przykręcić i pokazać jak należy to zrobić.

Po zachowaniu w takiej sytuacji można poznac jakość sklepu a motyw ze skokami zostawie bez komentarza. Nie będę polecał żadnego sklepu w wAw, ale te które uważam za sensowne nie pozwoliłyby sobie na takie teksty w stosunku do klienta tylko by usunęli problem.

Z resztą, o tej firmie i ich sklepach to nie raz i nie dwa było pisane i to by najmniej nie pozytywnie.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-20 23:15:44
Autor: Wojtas
W dniu 2010-06-20 22:46, kml pisze:

Nie każdy człowiek ma obowiązek mieć pojęcie o śrubkach etc. Od tego
jest sklep, żeby przykręcić i pokazać jak należy to zrobić.

Jeśli nie masz pojęcia jak najprostszą śrubę się dokręca, to nie powinieneś być użytkownikiem roweru. Po prostu świadczy to, że nie potrafisz obsługiwać rzeczy jaką nabyłeś, a którą choć w minimalny sposób powinieneś potrafić dostosować do swoich potrzeb (przecież to dotyczyło tak naprawdę regulacji siodła).

Po zachowaniu w takiej sytuacji można poznac jakość sklepu a motyw ze
skokami zostawie bez komentarza. Nie będę polecał żadnego sklepu w wAw,

Fakt mogli inaczej sprawę załatwić. Ale już widzę te codzienne pielgrzymki takich miśków z dwoma lewymi rączkami, którzy "rzondajom" "naprawy".

Data: 2010-06-20 23:27:31
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:hvm0e0$nko$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sory, ale chrzanisz. Żaden sprzedawca nie nakłada na nikogo obowiązku przejścia kursu przygotowawczego ani wykazania się umiejętnością regulacji roweru przed jego kupnem. Po to jest przegląd przed sprzedażowy żeby klient nie musiał się tym przejmować. Nie raz i nie dwa widziałem osoby, które autentycznie nie potrafią głupiej śrubki dokręcić i koniec. Od groma ludzi nie ma nawet kluczy imbusowych bo nie wiedzą co mieliby z tym zrobić.

[...]

Jak nie chcesz takich pielgrzymek to zakładaj sklepu - proste jak drut. Sprzedajesz, jesteś serwisem to musisz usterkę usunąć i koniec.

Mnie do szału doprowadza jak sklep rowerowy udaje głąba mówiąc, że to jest od skoków etc. Zamiast wydziwiać lepiej i prościej było wziąć klienta za rąsie i pokazać jak się śrubkę przykręca i przy okazji sprzedać scyzoryk imbusowy.

Następny ulubiony powód odrzucenia roszczenia to "reklamacja została odrzucona ze względu na niewłaściwe użytkowanie sprzętu" Typowe sformułowanie jednego z dystrybutorów kilku marek w Polsce.

Handel to cięzki kawałek chleba i jeżeli ktoś się na niego decyduje to musi mieć świadomość na co się pisze.

Data: 2010-06-21 01:04:42
Autor: Wojtas
W dniu 2010-06-20 23:27, kml pisze:

Sory, ale chrzanisz. Żaden sprzedawca nie nakłada na nikogo obowiązku

Kupując mikrofalówkę też nie, a spalić chałupę nieumiejętnym stosowaniem możesz. No i co z tego?

przejścia kursu przygotowawczego ani wykazania się umiejętnością
regulacji roweru przed jego kupnem. Po to jest przegląd przed
sprzedażowy żeby klient nie musiał się tym przejmować. Nie raz i nie dwa

Serwis nie załatwi ci regulacji siodła, gdyż to preferencja mocno osobista. To trzeba samemu zrobić, nikt nie będzie ciebie przyjmował pięć razy dziennie, w celu dokręcenia śrubki przy żądanym ustawieniu.

widziałem osoby, które autentycznie nie potrafią głupiej śrubki dokręcić
i koniec.

Przepraszam, ale muszą być debilami jeśli to faceci. Kobietom można wybaczyć bo rozumiem, że mogą mieć to zupełnie gdzieś.

Sprzedajesz, jesteś serwisem to musisz usterkę usunąć i koniec.

Źle wyregulowane siodło to nie usterka. Ale fakt, można sprawę lepiej załatwić, toteż nie popieram tego sklepu.

[...]

Jestem za.

Następny ulubiony powód odrzucenia roszczenia to "reklamacja została
odrzucona ze względu na niewłaściwe użytkowanie sprzętu" Typowe
sformułowanie jednego z dystrybutorów kilku marek w Polsce.

Biznes po polsku.

Handel to cięzki kawałek chleba i jeżeli ktoś się na niego decyduje to
musi mieć świadomość na co się pisze.

No i właśnie masz biznes po polsku.

Data: 2010-06-21 08:15:16
Autor: kml

Użytkownik "Wojtas" <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> napisał w wiadomości news:hvm6qa$emi$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-06-20 23:27, kml pisze:

Sory, ale chrzanisz. Żaden sprzedawca nie nakłada na nikogo obowiązku

Kupując mikrofalówkę też nie, a spalić chałupę nieumiejętnym stosowaniem możesz. No i co z tego?

Talent w  użytkowaniu przedmiotu to inna bajka prawda ;)

Serwis nie załatwi ci regulacji siodła, gdyż to preferencja mocno osobista. To trzeba samemu zrobić, nikt nie będzie ciebie przyjmował pięć razy dziennie, w celu dokręcenia śrubki przy żądanym ustawieniu.

Miałem na mysli sprawdzenie wszystkich połączeń śrubowych.

Przepraszam, ale muszą być debilami jeśli to faceci. Kobietom można wybaczyć bo rozumiem, że mogą mieć to zupełnie gdzieś.

Zaręczam Ci, że nie trzeba być debilem żeby nie wiedzieć co przykręcić. Naprawdę :)

Handel to cięzki kawałek chleba i jeżeli ktoś się na niego decyduje to
musi mieć świadomość na co się pisze.

No i właśnie masz biznes po polsku.

Teraz mogilbyśmy poświęcić reszte lata na analize co było pierwsze: gówniany sklep czy durny klient.... :)

Data: 2010-06-21 12:22:11
Autor:
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

> No i właśnie masz biznes po polsku.

Teraz mogilbyśmy poświęcić reszte lata na analize co było pierwsze:

Ja nie pisałem, że chodziło o regulację tylko, że podczas jazdy śruba się sama luzowała a to chyba nie jest normalne.
Po drugiej reklamacji wymienili mi sztycę i na razię się trzyma, więc chyba było bardziej się zagłebębić w temat a nie odbijać piłeczkę że śruby luzują się od skakania.

Data: 2010-06-21 22:03:52
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 20.06.2010 23:27 użytkownik kml napisał :
[...]

Rozumiem, że podstawówki też nie ukończyli i nie potrafią przeczytać
instrukcji obsługi roweru?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-06-20 23:43:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[...]

Miałeś w szkole Zajęcia Praktyczno-Techniczne? Ja sobie jakoś nie wyobrażam, żeby dorosły facet, ojciec kilkuletniego dziecka, był sierotą aż do tego stopnia, by nie umieć dokręcić śrubki. Może po prostu za dużo wagarował?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-21 08:12:55
Autor: kml

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hvm22l$ijp$1news.dialog.net.pl...

[...]

Mój znajomy, wyksztalcony etc. etc przy mnie próbował przednie koło do tyłu założyć :) Chodził na _WSZYSTKIE_ zajęcia :>

Data: 2010-06-21 11:32:46
Autor: MichałG
kml pisze:

[...]

socjolog, czy specjalista od 'marketingu'?

dzisiaj matury z przyzwoitymi wynikami mają ci co niedawno uczyliby sie 'przysposobienia do zawodu'....

Michał

Data: 2010-06-21 11:44:55
Autor: kml

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvnbk0$h5k$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- --
Prawnik :D

Data: 2010-06-21 12:39:21
Autor:
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):
> [...]

Miałeś w szkole Zajęcia Praktyczno-Techniczne? Ja sobie jakoś nie wyobrażam, żeby dorosły facet, ojciec kilkuletniego dziecka, był sierotą aż do tego stopnia, by nie umieć dokręcić śrubki. Może po prostu za dużo wagarował?

Nie po to człowiek kupuje nowy rower z gwarancją i odbiera go od " profesionalnego sprzedawcy" żeby sprawdzać za niego każdą śrubkę.
Jak tak chcą sprzedawać to niech sprzedają z adnotacją: zrób to sam Adam Słodowy.
Może ty lubisz latać z kluczami i co pół godziny coś dokręcać bo ja nie.
Na wyjście do parku też nie mam ochoty zabierać torby małego majsterkowicza .
Marcin

Data: 2010-06-21 14:48:01
Autor: MichałG
fordzik10.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
[...]

ano powinni tak sprzedawać.
I teraz od kupującego zależy czy straci kilka godzin na wycieczke do serwisu w celu użery i 'naprawy', czy też minute (z naddatkiem na znalezienie imbusa u sąsiada) na przykrecenie.
Jest wybór.
Przy okazji - w czym ta sztyca zawiniła? Podejrzewam, że serwis faktycznie jest niezwykle fachowy... ;)

pozdrawiam
michał

Data: 2010-06-21 19:49:10
Autor: ToMasz
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

może ten człowiek który nie umie dokręcić śrubki przeszczepi serce
Twojej córce?
Skoro siodełko jest nie dokręcone to inne śrubki są dokrecone czy nie?
KAżdy człowiek popełnia błędy, ale co za problem dla sprzedawcy,dokręcić
jedną srubkę i sprawdzić przy okazji jeszcze 10 innych?

ToMasz

Data: 2010-06-21 22:34:35
Autor: solar
W dniu 2010-06-20 22:26, Wojtas pisze:

[...]

Kurcze, z takim myśleniem, to nigdy nie będzie w Polsce dobrze.
Jak cokolwiek kupuję, to ma działać. Mam nie dokręcać śrubek w rowerze, poprawiać wtyczek w kompie, albo doszywać guzików w ciuchach.
A takie niedoróbki nie powinny być wypuszczane, a jeśli już, powinny z użmiechem być usuwane od ręki. Bo wtedy polecę ten sklep kumplowi, sam tam dokupię inne szpeje lub nowy rower, jak ten mi zajumają.

"Nie kupuj książek bez uprzedniego zasięgnięcia rady osób pobożnych, dobrze zorientowanych. Mógłbyś kupić rzecz bezużyteczną albo zgoła szkodliwą."
                                     św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2010-06-21 22:58:56
Autor: MadMan
Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:34:35 +0200, solar napisał(a):

[...]

No ale nie dochodźmy do paranoi typu "śrubka się odkręciła - do
serwisu". W instrukcji mojego roweru jest napisane, że przed jazdą
powinno się go "zrzucić" z paru cm, i jeśli coś brzdęka - dokręcić
brzdękającą śrubkę. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-21 23:11:32
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:hvoic6$afd$1news.onet.pl...
[...]

Masz w zupełności rację. Odwiedziłem kilka sklepów rowerowych, zanim trafiłem na ten "właściwy", czyli bikershop. Z uśmiechem, kulturą, zawsze jakaś zniżka. Kupowałem rower dla córki, różową meridę na 20" kołach - usiadła, dopasowali siodełko, sprawdzili czy wygodnie się jej siedzi, kazali przyjść za godzinę po odbiór. Wszystko dokręcone, posmarowane, nic nie skrzypi itd. Po paru dniach koła wymagały centrowania, bo młoda "poszalała", ale nawet do głowymi mi nie przyszło, żeby udać się z tym do sklepu, 10 minut roboty i koła jak nowe. Walczyłem samodzielnie z kilkoma rowerami i np. po przesmarowaniu piast zawoziłem koła do skontrowania (z braku kluczy) - bez problemu, bez czekania i nieodpłatnie, podobnie np. z dokręceniem korb czy kasety.
Z drugiej strony - w opisanym przez Marcina sklepie pracują jacyś "fachofcy" - i to nie dlatego, że rower najprawdopodobniej nie przeszedł przeglądu zerowego, ale tak klienta po prostu się nie traktuje. Do wielu polskich sklepów prawda o kapitaliźmie jeszcze nie dotarła, żeby klient wrócił i wydał kolejne pieniądze, MUSI wychodzić ze sklepu zadowolony.Po prostu...

--
Yogi(n)

Data: 2010-06-23 12:11:34
Autor: arturbac
W dniu 2010-06-21 22:34, solar pisze:
Jak cokolwiek kupuję, to ma działać.

Tak jest w PRO-SPORT w Wejherowie.
Kupujesz rower od razu trafia do serwisu za drzwiami i wychodzisz z
ustawionym (przerzutki, hamulce) i podokrecanym rowerem.

Data: 2010-06-23 13:10:38
Autor: Kapsel
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
Sun, 20 Jun 2010 19:55:48 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

Witam.
Przedstawię swoją histrię z tym sklepem i Giant Polska
Otóż pewnego sobotniego dnia postanowiłem kupić dziecku (9 lat, 36 kg) rower. Wybór padł na GIANT BOULDER 26&#8221; rama XS.

Z tymi boulderami od Gianta to widzę jakiś feler jest. Jakoś z 10-12 lat
temu kupiłem pierwszego górala Giant Boulder 500 i siodełko spadło z rurki
na szosie po 200 metrach. Usiadłem na tej rurce wtedy...

Ogółem - nie wnikając w dywagacje kto co powienien dokręcać - to typowe dla
chińskiej produkcji przypadłości. Dużo śrubek było słabiutko w rowerze
dokręcone, aby się tylko nie rozleciał. Żeby nie było - innym razem pomagałem wybrać dziewczynie mieszczucha od
Krossa i po 1 km odpadł jej pedał ;]

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam