Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam

Data: 2010-06-20 22:26:18
Autor: MadMan
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
Dnia Sun, 20 Jun 2010 19:55:48 +0000 (UTC), Marcin napisał(a):

W niedziele żona poszła z synem do parku i po ok. 30min wrócili prowadzać rower obok bo odkręciła się śruba trzymająca siodełko tak, że całe się ruszało oraz klocek tylniego hamulca, tak, że nie było czym hamować.

Tak patrzę na ten rower na stronie Gianta i widzę że ma siodełko na
szybkozamykacz...
A tylny klocek? Jakby mi się obluzował to pewnie bym nie zauważył zbyt
prędko, chyba żeby zaczął o oponę obcierać :) Przecież tyłem prawie się
nie hamuje. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-21 07:35:12
Autor: Tomek
MadMan pisze:
A tylny klocek? Jakby mi się obluzował to pewnie bym nie zauważył zbyt
prędko, chyba żeby zaczął o oponę obcierać :) Przecież tyłem prawie się
nie hamuje.

Tzw. "zwykły użytkownik" roweru hamuje wyłącznie tyłem. Ale jego obluzowanie może świadczyć o tym, że w sklepie nikt tego roweru nie bliżej oglądał przed wydaniem klientowi. Z doświadczenia i relacji ludzi pracujących w sklepach sprzedających rowery wiem, że w znacznej liczbie sklepów pracują całkowicie przypadkowi ludzie, którzy od biedy potrafią linkę przerzutki podciągnąć, ale już o prawidłowej regulacji piasty nie mają pojęcia.

Data: 2010-06-21 08:12:25
Autor: bans
W dniu 2010-06-20 22:26, MadMan pisze:

Tak patrzę na ten rower na stronie Gianta i widzę że ma siodełko na
szybkozamykacz...

Siodełko może się ruszać nie tylko razem ze sztycą.

--
bans

Data: 2010-06-21 08:17:34
Autor: MadMan
Dnia Mon, 21 Jun 2010 08:12:25 +0200, bans napisał(a):

Tak patrzę na ten rower na stronie Gianta i widzę że ma siodełko na
szybkozamykacz...

Siodełko może się ruszać nie tylko razem ze sztycą.

Faktycznie, no ale to kupujący musiałby być idiotą żeby tego nie
dokręcić - przecież to jest element regulacyjny, którym i tak trzeba
będzie się pobawić żeby ustawić siodełko "pod siebie". --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-21 08:36:41
Autor: bans
W dniu 2010-06-21 08:17, MadMan pisze:

Faktycznie, no ale to kupujący musiałby być idiotą

Cała ta sytuacja wydaje mi się dziwaczna i wyczuwam raczej, że albo czegoś nam kupujący nie powiedział, albo hmm... masz rację ;)

--
bans

Data: 2010-06-21 12:18:44
Autor:
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Cała ta sytuacja wydaje mi się dziwaczna i wyczuwam raczej, że albo czegoś nam kupujący nie powiedział, albo hmm... masz rację ;)

Sytuacja wygląda tak jak przedtawiłem.
Po drugiej reklamacji wymienili mi sztycę i na razię się nie odkręca.
Więc chyba się dało zrobić a nie wciskać kit że śruba odkręca się od skakania.
Czy w waszych rowerach podczas jazdy też co ół godziny odkecają się śrubki i stajecie co chwilażeby je dokręcać?
Marcin

Data: 2010-06-21 14:44:19
Autor: MadMan
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
Dnia Mon, 21 Jun 2010 12:18:44 +0000 (UTC), fordzik10.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

Czy w waszych rowerach podczas jazdy też co ół godziny odkecają się śrubki i stajecie co chwilażeby je dokręcać?

Nie, bo mój rower ma więcej niż 30 minut jazdy za sobą. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-21 15:49:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam
MadMan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
A tylny klocek? Jakby mi się obluzował to pewnie bym nie zauważył zbyt
prędko, chyba żeby zaczął o oponę obcierać :) Przecież tyłem prawie się
nie hamuje.

Przecież gdy zahamujesz przodem to przelatujesz od razu przez
kierownice!!11111 Dziecko mu chcesz zabić!!1111111

Sklep GRANT Sosnowiec ul. Małachowsk i Giant Polska -nie polecam