Sklep SUMMIT w Katowicach na Pl.Wolności - zlikwidowany ?

Data: 2012-06-20 07:04:23
Autor: Doczu
Sklep SUMMIT w Katowicach na Pl.Wolności - zlikwidowany ?
Witam.
Czy sklep z tytułu wątku został zlikwidowany, czy gdzieś przeniesiony ?
Bo nie znalazłem nigdzie info co z nim.
Pozdrawiam.

Data: 2012-06-20 09:38:33
Autor: bans
W dniu 2012-06-20 09:04,  Doczu pisze:

Czy sklep z tytułu wątku został zlikwidowany, czy gdzieś przeniesiony ?
Bo nie znalazłem nigdzie info co z nim.

Już cały zamknęli? Bo ostatnio to tylko jeden hm, "dział", ten biedny turystyczno - wspinaczkowy, gdzie na pytanie "czy będą te buty w wresji z goreteksem?" usłyszałem "nie, bo są za drogie". Ja się nie dziwię, że to zamknięto :)

--
bans

Data: 2012-06-20 14:52:55
Autor: j
Sklep SUMMIT w Katowicach na Pl.Wolności - zlikwidowany ?

Czy sklep z tytułu wątku został zlikwidowany, czy gdzieś przeniesiony

Dziś w Sklepie Podróżnika (po sasiedzku) uzyskałem informację że sklep S. likwidują a cały towar wycofują do Chorzowa na Racławicką, do ich hurtowni. Rzeczywiście ostatnio ten sklep jakoś dziwnie zbiedniał. Muszę go jednak też pochwalić bo kupiłem tam wiosną bardzo dobry rower w jeszcze lepszej cenie.

pzdr

PS. Odnoszę wrażenie że strona zdycha

Data: 2012-06-20 15:16:54
Autor: bans
W dniu 2012-06-20 14:52, j pisze:

go jednak też pochwalić bo kupiłem tam wiosną bardzo dobry rower w
jeszcze lepszej cenie.

To akurat mieli OK, wyjątkowo niskie ceny na te rowerki mieli, a i sprzęt zacny.

Mi chodziło o ten mały sklepik na dole. Cały Summit to były chyba dwa sklepy na parterze i jeden na piętrze.

--
bans

Data: 2012-06-21 19:51:20
Autor:
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
To akurat mieli OK, wyjątkowo niskie ceny na te rowerki mieli, a i sprzęt zacny.

No ja właśnie udałem się tam by pooglądać rowerki bo odkąd pamiętam można było tam wyhaczyć starsze roczniki w dobrych cenach. Niestety nie znam drugiego takiego sklepu, z modelami z poprzednich lat.
Może się ktoś podzieli informacjami bo muszę sobie coś kupić, po tym jak zakosili mi mój rower w zeszłym tygodniu.
Pozdrawiam.

Data: 2012-06-22 18:55:22
Autor: MarcinS
Sklep SUMMIT w Katowicach na Pl.Wolności - zlikwidowany ?
Sklep/magazyn jest w Chorzowie przy Racławickiej 20. Radze jednak zadzwonic i upewnic sie wczesniej, czy jest otwarty, bo przewoza caly asortyment z Katowic i sa z tym mocno zarobieni.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Sklep SUMMIT w Katowicach na Pl.Wolności - zlikwidowany ?