Sklep internetowy.

Data: 2009-11-18 12:50:17
Autor: Kapsel
Sklep internetowy.
Wed, 18 Nov 2009 11:53:24 +0100, pasożyteczny napisał(a):

Planuję założyć sklep internetowy. Towar będę brał z hurtowni, tak więc nie planuję magazynowania towaru, tylko w miarę potrzeby wycieczkę do hurtowni, zakup i wysyłkę. Mój sklep zamierzam powiązać z bazą danych w hurtowni. Chciałbym zarabiać na tym interesie oczywiście jak najwięcej, ale nie nastawiam się na to że będzie to moje główne źródło utrzymania. Prosze o podpowiedzi doświadczonych osób, czego się wystrzegać, na co zrócić uwagę przy zakładaniu i prowadzeniu sklepu. Ile dziennie godzin trzeba poświęcić żeby to jakoś działało.

Nie prowadzę takiego biznesu, ale z tego co czytam, łatwo nie jest. O ile
nie masz jakiejś swojej fajnej niszy, to najprawdopodobniej wyjdzie z tego
wielka kicha. Co do rad - często przy takich zasadach współpracy polecane jest
doprowadzenie do sytuacji, kiedy Twoim celem jest samo doprowadzenie do
sprzedaży i przyjęcie kasy - wysyłka towaru powinna się odbywać
bezpośrednio z hurtowni, to oszczędza czas i koszty.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Sklep internetowy.