Sklep internetowy.

Data: 2009-11-18 13:05:27
Autor: Patryx
Sklep internetowy.
Witam!
Planuję założyć sklep internetowy. Towar będę brał z hurtowni, tak więc nie planuję magazynowania towaru, tylko w miarę potrzeby wycieczkę do hurtowni, zakup i wysyłkę. Mój sklep zamierzam powiązać z bazą danych w hurtowni. Chciałbym zarabiać na tym interesie oczywiście jak najwięcej, ale nie nastawiam się na to że będzie to moje główne źródło utrzymania. Prosze o podpowiedzi doświadczonych osób, czego się wystrzegać, na co zrócić uwagę przy zakładaniu i prowadzeniu sklepu. Ile dziennie godzin trzeba poświęcić żeby to jakoś działało.  Wszelkie sugestie mile widziane.
Grog

Polecam lekturę:
http://www.czaswiedzy.pl/jak-zalozyc-skuteczny-i-dochodowy-sklep,p,99692

Sklep internetowy.