Sklep internetowy Bikko

Data: 2012-12-08 03:53:06
Autor: Iguan_007
Sklep internetowy Bikko
Hej,

Zastanawiam sie nad zamowieniem roweru ze sklepu internetowego Bikko ale zanim to zrobie, chcialbym sie upewnic ze taki sklep naprawde istnieje (nie mam mozliwosci sprawdzenia tego osobiscie). Czy ktos z Was zamawial moze cos z ich strony lub widzial jakis ich sklep?

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2012-12-08 13:52:20
Autor: ToMasz
Sklep internetowy Bikko
W dniu 08.12.2012 12:53, Iguan_007 pisze:
[...]

o ten sklep chodzi? :
Ul. Wyczółki 96/98
zajmujÄ… dwa budynki czy 96 to budynek a 98 to mieszkanie

UWAGA: Pod powyższym adresem nie prowadzimy sprzedaży oraz prezentacji rowerów i akcesoriów.
Jest to adres biura działu technicznego Bikko.pl

no to masz już odpowiedź. Sklep pewno istnieje, ale szybko może przestać istnieć. jak myślisz jaki procent z oferowanych towarów fizycznie znajduje się na stanie sklepu...czyli w tym mieszkaniu?
Jak tanio i producent gwarantuje jakośc - kupuj. jak chcesz po zakupie coś od sprzedawcy - ja bym nie liczył na taką możliwość.

Niestety takie czasy nastały, że sprzedawca chętniej sprzeda na allegro z 1% narzutem, niż z 10% w sklepie stacjonarnym. Ludzie jakby rozumu nie mieli - kupują jak najtaniej, żeby 3 zł urwać, na czym jak narazie dobrze wychodzi tylko poczta polska....

ToMasz

Data: 2012-12-08 14:06:26
Autor: szufla
Sklep internetowy Bikko
[...]

Właścicielem sklepu Bikko.pl jest :

 Nazwa spółki    OLYMPIC Sport Sp. z o.o.
Siedziba spółki    BiaÅ‚ystok , Ul. Wasilkowska 89
Organ rejestrowy   SÄ…d Rejonowy SÄ…d Gospodarczy XII WydziaÅ‚ KRS w BiaÅ‚ymstoku
KRS numer   0000124612
KapitaÅ‚ zakÅ‚adowy   240.000,- PLN
NIP   966-16-21-784
REGON   05212980

http://www.bialystokonline.pl/olympic-sport-sp-z-o-o,firma,3777,174,12,1.html

Data: 2012-12-08 19:23:28
Autor: JDX
Sklep internetowy Bikko
On 2012-12-08 14:06, szufla wrote:
[.....]
Właścicielem sklepu Bikko.pl jest :

Nazwa spółki    OLYMPIC Sport Sp. z o.o.
Siedziba spółki    BiaÅ‚ystok , Ul. Wasilkowska 89
Nigdy nie korzystałem z usług Bikko.pl, ale kupiłem rower oraz raz
korzystałem z serwisu Olympic Sport na Wasilkowskiej i moim zdaniem są w
porzÄ…dku.

Data: 2012-12-09 07:40:27
Autor: Wojtek Paszkowski
Sklep internetowy Bikko

"szufla" <brak@emaila.pl> wrote in message news:k9vduf$tvo$1node2.news.atman.pl...

Właścicielem sklepu Bikko.pl jest :

Nazwa spółki    OLYMPIC Sport Sp. z o.o.
Siedziba spółki    BiaÅ‚ystok , Ul. Wasilkowska 89

w tym sklepie (choć za innego właściciela) kupiłem rower - i w chwilę później go reklamowałem z racji ruszającego się piwota w widelcu. W ramach naprawy gwarancyjnej panowie piwot pospawali - bardzo kiepsko im to wyszło (a w zasadzie zupełnie nie wyszło), no ale rower (marki Romet, jeszcze z Bydgoszczy!) jakoś jeździ - już chyba ponad 20 lat :)

pozdr

Data: 2015-08-22 11:40:32
Autor: gabriel.niesterowicz
Sklep internetowy Bikko
W dniu sobota, 8 grudnia 2012 13:52:20 UTC+1 u¿ytkownik ToMasz napisa³:
> [...]
>
> Zastanawiam sie nad zamowieniem roweru ze sklepu internetowego Bikko ale zanim to zrobie, chcialbym sie upewnic ze taki sklep naprawde istnieje (nie mam mozliwosci sprawdzenia tego osobiscie). Czy ktos z Was zamawial moze cos z ich strony lub widzial jakis ich sklep?
Ul. Wyczó³ki 96/98
zajmuj± dwa budynki czy 96 to budynek a 98 to mieszkanie

UWAGA: Pod powy¿szym adresem nie prowadzimy sprzeda¿y oraz prezentacji rowerów i akcesoriów.
Jest to adres biura dzia³u technicznego Bikko.pl

no to masz ju¿ odpowied¼. Sklep pewno istnieje, ale szybko mo¿e przestaæ istnieæ. jak my¶lisz jaki procent z oferowanych towarów fizycznie znajduje siê na stanie sklepu...czyli w tym mieszkaniu?
Jak tanio i producent gwarantuje jako¶c - kupuj. jak chcesz po zakupie co¶ od sprzedawcy - ja bym nie liczy³ na tak± mo¿liwo¶æ.

Niestety takie czasy nasta³y, ¿e sprzedawca chêtniej sprzeda na allegro z 1% narzutem, ni¿ z 10% w sklepie stacjonarnym...

ToMasz

Witam.
1. Zgodnie z informacj±, pod warszawskim adresem jest biuro dzia³u technicznego.
Magazyny (jedne z wiêkszych w Polsce) znajduj± siê poza Warszaw±.
2. Du¿a czê¶æ towarów dostêpnych w ofercie, dostêpna jest od rêki o czym ¶wiadcz± statusy dostêpno¶ci (pomijaj±c dziesi±tki modeli >5kPLN, których
s± pojedyncze sztuki, lub sprowadzane s± na zamówienie)
3. Poniewa¿ w³a¶cicielem sklepu Bikko.pl jest spó³ka z ugruntowan± pozycj±
na rynku, jego "znikniêcie" jest niemo¿liwe
4. W dzisiejszych czasach, to sprzedawca musi gwarantowaæ jako¶æ
w przypadku sprzeda¿y konsumenckiej... Bikko.pl to sklep oceniany wyj±tkowo
dobrze przez tysi±ce Klientów: http://www.opineo.pl/opinie/bikko-pl
5. Takie czasy nasta³y, ¿e Klient ma prawo wyboru pomiêdzy produktami X w sklepach stacjonarnych oraz X-10/20/40% w sklepach internetowych, gdzie w tych drugich ma prawo zwróciæ towar w ci±gu 14-dni od daty otrzymania przesy³ki.
Poza tym, mamy wolny rynek w zwi±zku z czym je¿eli sprzedawca chce zarobiæ
0,01 PLN na produkcie, ma do tego prawo :) Pozdrawiam

Data: 2015-08-23 09:52:50
Autor: ToMasz
Sklep internetowy Bikko
W dniu 22.08.2015 o 20:40, gabriel.niesterowicz@gmail.com pisze:
[...]

nie wiem po co kto¶ odkopa³ stary post, ale jak ju¿ zosta³em wywo³any do tablicy, to chêtnie odpowiem.
W normalnym sklepie, czyli w instytucji w której mo¿na sprawdziæ, dotnkn±æ przetestowaæ kupowany towar, mie¶ci siê (pi razy oko) 100 rowerów na 100m2. ( da siê upchn±æ nawet 2 razy tyle, ale wtedy klinet nie widzi która cena jest z którego roweru) Z tej definicji firma taka jak Wasza nie jest sklepem. Macie tysi±ce kartonów - prawda? Handlujecie kartonami od producentów, tyko kartony mo¿na u Was ogl±daæ? Czy dajecie gwarancje? Oczywi¶cie jak  ka¿da (99.999999%) internetowa nie. Nie udostêpniacie umów gwarancyjnych, przed sprzeda¿±. bo? Bo jest tam napisane ¿e rower NIE PODLEGA gwarancji je¶li nie zostanie posk³adany przez wykwalifikowany personeli i nie bêdzie mia³ przegl±du. Jesli mechanik w malutkim sklepie sk³ada rometa i okazuje siê ¿e koncówka serii ma inny amor ni¿ w specyfikacji - klient ma tak± informacje przed zakupem. je¶li Wy wy¶lecie karton z takim Rometem co to? To wogóle jest ciekawostka. kupiê karton z rowerem wagant, otwieram a tam wigry?! Ja takie otwarcie mogê nawet przed kamer± zrobiæ. co wtedy? Wtedy - mamy ponad tysi±c pozytywnych opinii. przez 3 lata? To tyle co przeciêtny STACJONARNY sklep rowerowy....

ToMasz

Data: 2015-09-15 15:15:34
Autor: gabriel.niesterowicz
Sklep internetowy Bikko

Hmm. Zadajesz pytania i sam na nie odpowiadasz... szkoda ¿e ¼le.

1. Starannie dobieramy stany magazynowe, a oferowane
produkty przed w³±czeniem do oferty s± fotografowane,
opisywane z natury oraz mierzone. 2. Ka¿dy rower jest objêty 24-miesiêczn± gwarancj±
sprzedawcy, co w praktyce jest najlepsz± opcj± dla osoby
zdecydowanej na zakup roweru. Bikko.pl jako gwarant zapewnia
bezkosztowe usuniêcie usterki w satysfakcjonuj±cy dla klienta sposób.
Na stronie sklepu dostêpne s± do pobrania pliki pdf z warunkami
gwarancji poszczególnych marek, ale w zwi±zku z powy¿szym maj± one
jedynie znaczenie jako instrukcje obs³ugi roweru
3. Tak jak i w lokalnych sklepach pracuj± wykwalifikowani fachowcy,
tak i u nas na ka¿dym etapie realizacji zamówienia, o najwy¿szy poziom
satysfakcji dbaj± do¶wiadczeni pracownicy. Ka¿dy rower jest przed wysy³k± sprawdzany (pod k±tem zgodno¶ci z: zamówieniem, specyfikacj±
i wzorowym stanem technicznym).
Poniewa¿ cz³owiek ma prawa do b³êdu, zdarzaj± siê sytuacje w których klient otrzymuje inny kolor lub rozmiar roweru, w takich sytuacjach
b³yskawicznie naprawiamy nasz b³±d wymieniaj±c rower na zgodny z zamówieniem.

Sklep Bikko.pl wyró¿nia siê jeszcze jedn± ciekaw± opcj±.
Dajemy mo¿liwo¶æ wyboru formy, w jakiej klient chce otrzymaæ
rower. Rowery kilku producentów w standardzie wysy³ane s± w
100 lub 95% gotowe do natychmiastowej eksploatacji.

¦rednio co 5 Klient wystawia opiniê
http://allegro.pl/show_user.php?uid=19470356 http://www.opineo.pl/opinie/bikko-pl Tak na marginesie przyk³ad z koñcówk± serii w Romecie jest niez³y..
Taka sytuacja mia³a miejsce kilka razy, ostatnio w 2013/14 roku, gdzie
w koñcówce produkcji modelu Rambler 5.0 i Rambler 6.0 pojawi³y siê
widelce Rock Shox XC28 TK. Rowery zosta³y przez nas sfotografowane,
dok³adnie opisane i wystawione w bezkonkurencyjnej cenie, tak
aby ka¿dy móg³ cieszyæ siê znakomitym sprzêtem za relatywnie ma³e
pieni±dze.

Gwoli podsumowania.
Sklep Bikko.pl istnieje, ca³y czas stara siê podwy¿szaæ
jako¶æ ¶wiadczonych us³ug i dba o to, aby ka¿dy Klient
cieszy³ siê z nowego roweru :)

Sklep internetowy Bikko