Sklep internetowy Bikko

Data: 2012-12-08 13:52:20
Autor: ToMasz
Sklep internetowy Bikko
W dniu 08.12.2012 12:53, Iguan_007 pisze:
Hej,

Zastanawiam sie nad zamowieniem roweru ze sklepu internetowego Bikko ale zanim to zrobie, chcialbym sie upewnic ze taki sklep naprawde istnieje (nie mam mozliwosci sprawdzenia tego osobiscie). Czy ktos z Was zamawial moze cos z ich strony lub widzial jakis ich sklep?
o ten sklep chodzi? :
Ul. Wyczółki 96/98
zajmujÄ… dwa budynki czy 96 to budynek a 98 to mieszkanie

UWAGA: Pod powyższym adresem nie prowadzimy sprzedaży oraz prezentacji rowerów i akcesoriów.
Jest to adres biura działu technicznego Bikko.pl

no to masz już odpowiedź. Sklep pewno istnieje, ale szybko może przestać istnieć. jak myślisz jaki procent z oferowanych towarów fizycznie znajduje się na stanie sklepu...czyli w tym mieszkaniu?
Jak tanio i producent gwarantuje jakośc - kupuj. jak chcesz po zakupie coś od sprzedawcy - ja bym nie liczył na taką możliwość.

Niestety takie czasy nastały, że sprzedawca chętniej sprzeda na allegro z 1% narzutem, niż z 10% w sklepie stacjonarnym. Ludzie jakby rozumu nie mieli - kupują jak najtaniej, żeby 3 zł urwać, na czym jak narazie dobrze wychodzi tylko poczta polska....

ToMasz

Data: 2012-12-08 14:06:26
Autor: szufla
Sklep internetowy Bikko
[...]

Właścicielem sklepu Bikko.pl jest :

 Nazwa spółki    OLYMPIC Sport Sp. z o.o.
Siedziba spółki    BiaÅ‚ystok , Ul. Wasilkowska 89
Organ rejestrowy   SÄ…d Rejonowy SÄ…d Gospodarczy XII WydziaÅ‚ KRS w BiaÅ‚ymstoku
KRS numer   0000124612
KapitaÅ‚ zakÅ‚adowy   240.000,- PLN
NIP   966-16-21-784
REGON   05212980

http://www.bialystokonline.pl/olympic-sport-sp-z-o-o,firma,3777,174,12,1.html

Data: 2012-12-08 19:23:28
Autor: JDX
Sklep internetowy Bikko
On 2012-12-08 14:06, szufla wrote:
[.....]
Właścicielem sklepu Bikko.pl jest :

Nazwa spółki    OLYMPIC Sport Sp. z o.o.
Siedziba spółki    BiaÅ‚ystok , Ul. Wasilkowska 89
Nigdy nie korzystałem z usług Bikko.pl, ale kupiłem rower oraz raz
korzystałem z serwisu Olympic Sport na Wasilkowskiej i moim zdaniem są w
porzÄ…dku.

Data: 2012-12-09 07:40:27
Autor: Wojtek Paszkowski
Sklep internetowy Bikko

"szufla" <brak@emaila.pl> wrote in message news:k9vduf$tvo$1node2.news.atman.pl...

Właścicielem sklepu Bikko.pl jest :

Nazwa spółki    OLYMPIC Sport Sp. z o.o.
Siedziba spółki    BiaÅ‚ystok , Ul. Wasilkowska 89

w tym sklepie (choć za innego właściciela) kupiłem rower - i w chwilę później go reklamowałem z racji ruszającego się piwota w widelcu. W ramach naprawy gwarancyjnej panowie piwot pospawali - bardzo kiepsko im to wyszło (a w zasadzie zupełnie nie wyszło), no ale rower (marki Romet, jeszcze z Bydgoszczy!) jakoś jeździ - już chyba ponad 20 lat :)

pozdr

Data: 2015-08-22 11:40:32
Autor: gabriel.niesterowicz
Sklep internetowy Bikko
W dniu sobota, 8 grudnia 2012 13:52:20 UTC+1 u¿ytkownik ToMasz napisa³:
> [...]
>
> Zastanawiam sie nad zamowieniem roweru ze sklepu internetowego Bikko ale zanim to zrobie, chcialbym sie upewnic ze taki sklep naprawde istnieje (nie mam mozliwosci sprawdzenia tego osobiscie). Czy ktos z Was zamawial moze cos z ich strony lub widzial jakis ich sklep?
Ul. Wyczó³ki 96/98
zajmuj± dwa budynki czy 96 to budynek a 98 to mieszkanie

UWAGA: Pod powy¿szym adresem nie prowadzimy sprzeda¿y oraz prezentacji rowerów i akcesoriów.
Jest to adres biura dzia³u technicznego Bikko.pl

no to masz ju¿ odpowied¼. Sklep pewno istnieje, ale szybko mo¿e przestaæ istnieæ. jak my¶lisz jaki procent z oferowanych towarów fizycznie znajduje siê na stanie sklepu...czyli w tym mieszkaniu?
Jak tanio i producent gwarantuje jako¶c - kupuj. jak chcesz po zakupie co¶ od sprzedawcy - ja bym nie liczy³ na tak± mo¿liwo¶æ.

Niestety takie czasy nasta³y, ¿e sprzedawca chêtniej sprzeda na allegro z 1% narzutem, ni¿ z 10% w sklepie stacjonarnym...

ToMasz

Witam.
1. Zgodnie z informacj±, pod warszawskim adresem jest biuro dzia³u technicznego.
Magazyny (jedne z wiêkszych w Polsce) znajduj± siê poza Warszaw±.
2. Du¿a czê¶æ towarów dostêpnych w ofercie, dostêpna jest od rêki o czym ¶wiadcz± statusy dostêpno¶ci (pomijaj±c dziesi±tki modeli >5kPLN, których
s± pojedyncze sztuki, lub sprowadzane s± na zamówienie)
3. Poniewa¿ w³a¶cicielem sklepu Bikko.pl jest spó³ka z ugruntowan± pozycj±
na rynku, jego "znikniêcie" jest niemo¿liwe
4. W dzisiejszych czasach, to sprzedawca musi gwarantowaæ jako¶æ
w przypadku sprzeda¿y konsumenckiej... Bikko.pl to sklep oceniany wyj±tkowo
dobrze przez tysi±ce Klientów: http://www.opineo.pl/opinie/bikko-pl
5. Takie czasy nasta³y, ¿e Klient ma prawo wyboru pomiêdzy produktami X w sklepach stacjonarnych oraz X-10/20/40% w sklepach internetowych, gdzie w tych drugich ma prawo zwróciæ towar w ci±gu 14-dni od daty otrzymania przesy³ki.
Poza tym, mamy wolny rynek w zwi±zku z czym je¿eli sprzedawca chce zarobiæ
0,01 PLN na produkcie, ma do tego prawo :) Pozdrawiam

Data: 2015-08-23 09:52:50
Autor: ToMasz
Sklep internetowy Bikko
W dniu 22.08.2015 o 20:40, gabriel.niesterowicz@gmail.com pisze:
[...]

nie wiem po co kto¶ odkopa³ stary post, ale jak ju¿ zosta³em wywo³any do tablicy, to chêtnie odpowiem.
W normalnym sklepie, czyli w instytucji w której mo¿na sprawdziæ, dotnkn±æ przetestowaæ kupowany towar, mie¶ci siê (pi razy oko) 100 rowerów na 100m2. ( da siê upchn±æ nawet 2 razy tyle, ale wtedy klinet nie widzi która cena jest z którego roweru) Z tej definicji firma taka jak Wasza nie jest sklepem. Macie tysi±ce kartonów - prawda? Handlujecie kartonami od producentów, tyko kartony mo¿na u Was ogl±daæ? Czy dajecie gwarancje? Oczywi¶cie jak  ka¿da (99.999999%) internetowa nie. Nie udostêpniacie umów gwarancyjnych, przed sprzeda¿±. bo? Bo jest tam napisane ¿e rower NIE PODLEGA gwarancji je¶li nie zostanie posk³adany przez wykwalifikowany personeli i nie bêdzie mia³ przegl±du. Jesli mechanik w malutkim sklepie sk³ada rometa i okazuje siê ¿e koncówka serii ma inny amor ni¿ w specyfikacji - klient ma tak± informacje przed zakupem. je¶li Wy wy¶lecie karton z takim Rometem co to? To wogóle jest ciekawostka. kupiê karton z rowerem wagant, otwieram a tam wigry?! Ja takie otwarcie mogê nawet przed kamer± zrobiæ. co wtedy? Wtedy - mamy ponad tysi±c pozytywnych opinii. przez 3 lata? To tyle co przeciêtny STACJONARNY sklep rowerowy....

ToMasz

Data: 2015-09-15 15:15:34
Autor: gabriel.niesterowicz
Sklep internetowy Bikko

Hmm. Zadajesz pytania i sam na nie odpowiadasz... szkoda ¿e ¼le.

1. Starannie dobieramy stany magazynowe, a oferowane
produkty przed w³±czeniem do oferty s± fotografowane,
opisywane z natury oraz mierzone. 2. Ka¿dy rower jest objêty 24-miesiêczn± gwarancj±
sprzedawcy, co w praktyce jest najlepsz± opcj± dla osoby
zdecydowanej na zakup roweru. Bikko.pl jako gwarant zapewnia
bezkosztowe usuniêcie usterki w satysfakcjonuj±cy dla klienta sposób.
Na stronie sklepu dostêpne s± do pobrania pliki pdf z warunkami
gwarancji poszczególnych marek, ale w zwi±zku z powy¿szym maj± one
jedynie znaczenie jako instrukcje obs³ugi roweru
3. Tak jak i w lokalnych sklepach pracuj± wykwalifikowani fachowcy,
tak i u nas na ka¿dym etapie realizacji zamówienia, o najwy¿szy poziom
satysfakcji dbaj± do¶wiadczeni pracownicy. Ka¿dy rower jest przed wysy³k± sprawdzany (pod k±tem zgodno¶ci z: zamówieniem, specyfikacj±
i wzorowym stanem technicznym).
Poniewa¿ cz³owiek ma prawa do b³êdu, zdarzaj± siê sytuacje w których klient otrzymuje inny kolor lub rozmiar roweru, w takich sytuacjach
b³yskawicznie naprawiamy nasz b³±d wymieniaj±c rower na zgodny z zamówieniem.

Sklep Bikko.pl wyró¿nia siê jeszcze jedn± ciekaw± opcj±.
Dajemy mo¿liwo¶æ wyboru formy, w jakiej klient chce otrzymaæ
rower. Rowery kilku producentów w standardzie wysy³ane s± w
100 lub 95% gotowe do natychmiastowej eksploatacji.

¦rednio co 5 Klient wystawia opiniê
http://allegro.pl/show_user.php?uid=19470356 http://www.opineo.pl/opinie/bikko-pl Tak na marginesie przyk³ad z koñcówk± serii w Romecie jest niez³y..
Taka sytuacja mia³a miejsce kilka razy, ostatnio w 2013/14 roku, gdzie
w koñcówce produkcji modelu Rambler 5.0 i Rambler 6.0 pojawi³y siê
widelce Rock Shox XC28 TK. Rowery zosta³y przez nas sfotografowane,
dok³adnie opisane i wystawione w bezkonkurencyjnej cenie, tak
aby ka¿dy móg³ cieszyæ siê znakomitym sprzêtem za relatywnie ma³e
pieni±dze.

Gwoli podsumowania.
Sklep Bikko.pl istnieje, ca³y czas stara siê podwy¿szaæ
jako¶æ ¶wiadczonych us³ug i dba o to, aby ka¿dy Klient
cieszy³ siê z nowego roweru :)

Sklep internetowy Bikko