Sklep internetowy - towar za 0zł

Data: 2010-01-21 21:49:21
Autor: wsa
Sklep internetowy - towar za 0zł
Witam,
właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji (potwierdzenie na e-mail).

Cena rynkowa produktu wynosi 600zł

Jak traktowana jest takie ustawienie ceny w sklepie internetowym i zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

Data: 2010-01-21 14:13:45
Autor: SzalonyKapelusznik
On 21 Sty, 21:49, "wsa" <w...@wsa.pl> wrote:
[...]

Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286  kodeksu
karnego.

Data: 2010-01-21 17:53:29
Autor: witek
SzalonyKapelusznik wrote:

Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286  kodeksu
karnego.

karnego?  :)
a co on nabroił?

Data: 2010-01-22 03:14:04
Autor: SzalonyKapelusznik
On 22 Sty, 00:53, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
SzalonyKapelusznik wrote:
> Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286  kodeksu
> karnego.

karnego?  :)
a co on nabroił?

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

Data: 2010-01-22 14:20:07
Autor: wspolna-flaszka.pl

SzalonyKapelusznik wrote:
> [...]

karnego? :)
a co on nabroił?

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

debil.

Data: 2010-01-22 17:30:08
Autor: poreba
Dnia Fri, 22 Jan 2010 14:20:07 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

debil.
Na newsach przyjęło się podpis poprzedzać ciągiem "kreska, kreska, spacja,
enter". MSPANC

--
pozdro
poreba

Data: 2010-01-22 16:57:40
Autor: tp
Sklep internetowy - towar za 0zł
Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

Raczej chce wyłudzić towar - stoi w sklepie, że nie nie realizują zamówień.

Pozdrawiam
tp

Data: 2010-01-25 08:42:52
Autor: Herald
Dnia Fri, 22 Jan 2010 16:57:40 +0100, tp napisał(a):

Raczej chce wyłudzić towar - stoi w sklepie, że nie nie realizują zamówień.

A sprawa jest prosta :)
Człowiek ma to do siebie że może przeczytać stronę i zawarte tam
informacje. Natomiast roboty, szperacze, wyszukiwarki najniższych cen typu
"skapiec.pl", "ceneo.pl" i wiele innych - po prostu "zgrabiają" ceny i je
archiwizują.
Ten "sklep" swój zamiar i cel osiągnął - jego produkty są "najtańsze" w
wyszukiwarkach cenowych.
Ot - agresywny marketing :)

A teraz zastanów się jełopie gdzie tu widzisz wyłudzenie ze strony
pytającego?
Ten sklep nawet kilku takim kupcom wyśle zamówione przez nich towary - i
tak będzie to bardzo tania kampania reklamowa :)))

Data: 2010-01-21 22:25:40
Autor: tp
Użytkownik "wsa" <wsa@wsa.pl> napisał w wiadomości

Jak traktowana jest takie ustawienie ceny w sklepie internetowym i zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

jaki sklep? link.

IMO zależy od konkretnego przypadku. Jeśli w sklepie są produkty tylko po 0 zł i 0 groszy to pewnie dopiero sklep startuje i pewnie gdzieś jest info, że zamówienia nie są realizowane.

Pozdrawiam
tp

Data: 2010-01-21 23:29:21
Autor: wsa

Użytkownik "tp" <tp_grupy_dyskusyjne@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjaf67$3im$1news.interia.pl...
[...]

Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym myślicie?
http://eurostar-lamp.com/

Data: 2010-01-21 15:11:38
Autor: SzalonyKapelusznik
On 21 Sty, 23:29, "wsa" <w...@wsa.pl> wrote:
Użytkownik "tp" <tp_grupy_dyskusy...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:hjaf67$3im$1news.interia.pl...

> [...]

> tp

Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym

Blad bazy.

Data: 2010-01-22 00:11:46
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-01-21 23:29, Użytkownik wsa napisał:

[...]

Że dopiero startuje.
Artykuły wpisane do bazy 19 stycznia tego roku.
Nie zauważyłeś ? tak ci ta zerowa cena wszystko inne zasłoniła ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-22 03:57:31
Autor: gr
> [...]

> tp

Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym

Ja myślę to:
"To jest prezentacja sklepu internetowego, żaden z zamówionych
produktów nie będzie dostarczony czy zafakturowany. Wszystkie
informacje jakie widzisz w opisach produktów są fikcyjne.
PRAWDZIWY SKLEP W PRZYGOTOWANIU !"

Data: 2010-01-22 13:53:51
Autor: tg
"gr" <jagrechu@wp.pl> wrote in message news:c1374922-c090-4d55-a39b-e2344de5bb38a32g2000yqm.googlegroups.com...
"To jest prezentacja sklepu internetowego, żaden z zamówionych
produktów nie będzie dostarczony czy zafakturowany. Wszystkie
informacje jakie widzisz w opisach produktów są fikcyjne.
PRAWDZIWY SKLEP W PRZYGOTOWANIU !"

mi by bylo wstyd gdyby ktos zobaczyl nazwe firmy na czyms takim
http://img62.imageshack.us/img62/5687/clipboard01bwt.jpg

takie cos to moze byc pokazane kilku osobom jako jakas pre pre alpha
a nie cos dostepnego dla wszystkich w necie

Data: 2010-01-22 06:27:36
Autor: Szymon von Ulezalka
Sklep internetowy - towar za 0zł
mi by bylo wstyd gdyby ktos zobaczyl nazwe firmy na czyms takimhttp://img62.imageshack.us/img62/5687/clipboard01bwt.jpg

no, fakt. takie rzeczy trzymie sie w /srv ew. w /home/services/ ;)

Data: 2010-01-22 08:08:34
Autor: tp
Sklep internetowy - towar za 0zł
Użytkownik "wsa" <wsa@wsa.pl> napisał

Nie ma żadnej informacji, że dopiero startuje. Ceny towarów: 0zł - co o tym myślicie?
http://eurostar-lamp.com/

fakt, nie ma że startuje, ale wszystko co jest jest po 0 zł. Nic tylko kupować i potem sępić na sprzedawcy....

Pozdrawiam
tp

Data: 2010-01-22 12:15:20
Autor: wsa

Użytkownik "tp" <tp_grupy_dyskusyjne@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjbhb4$7ie$1news.interia.pl...
[...]

Właśnie dzwonił sprzedawca i podał cenę zakupionego przeze mnie żyrandola. Powiedziałem, że zakupiłem za cenę 0zł + 15zł przesyłka i za tyle chcę otrzymać towar inaczej kieruje to do rzecznika spraw konsumenta. Sprzedawca powiedział, że przeprasza i niech straci - wysyła zakupiony żyrandol :)

Data: 2010-01-22 14:33:41
Autor: shat
[...]

Jesteś szczęśliwy, że wyłudziłeś lampę ?

--
Radek

Data: 2010-01-22 00:51:46
Autor: gacek
wsa wrote:
[...]

Nie wiem jak ocenić działanie startującego sklepu, ale twoje jest na pewno niepoważne, na poziomie dwunastolatka.

gacek

Data: 2010-01-22 05:10:58
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail wsa@wsa.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

chcesz wyzyskac ewidentna pomyłke?

--
Pozdrawia... Budzik
"Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

Data: 2010-01-22 07:59:23
Autor: Paweł
Użytkownik "wsa" <wsa@wsa.pl> napisał w wiadomości news:hjaegq$el8$1node2.news.atman.pl...
Witam,
właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji

Nie można nic sprzedać za 0 zł
Nie da się wystawić faktury. --
Paweł

Data: 2010-01-25 13:44:12
Autor: Kazik
Paweł pisze:
właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji
Nie można nic sprzedać za 0 zł
Nie da się wystawić faktury.

Ale czy konsument musi byc tego swiadom?

Data: 2010-01-25 21:04:40
Autor: robertcb
Paweł pisze:
> Nie można nic sprzedać za 0 zł
> Nie da się wystawić faktury.

Ale czy konsument musi byc tego swiadom?

pewnie tak, na tej zasadzie jak pasażer np kolei,MPK musi znać taryfy i przepisy przewoźnika, gdyż w razie kontroli - niewiedza nie ratuje przed kara.

Data: 2010-01-25 22:29:54
Autor: Łukasz Bąk
wsa pisze:
[...]

Pytanie: czy strona internetowa w świetle prawa handlowego jest
ofertą?

--
Łukasz Bąk

Sklep internetowy - towar za 0zł