Sklep internetowy - towar za 0zł

Data: 2010-01-21 14:13:45
Autor: SzalonyKapelusznik
Sklep internetowy - towar za 0zł
On 21 Sty, 21:49, "wsa" <w...@wsa.pl> wrote:
Witam,
właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za
cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji
(potwierdzenie na e-mail).

Cena rynkowa produktu wynosi 600zł

Jak traktowana jest takie ustawienie ceny w sklepie internetowym i
zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki
towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286  kodeksu
karnego.

Data: 2010-01-21 17:53:29
Autor: witek
SzalonyKapelusznik wrote:

Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286  kodeksu
karnego.

karnego?  :)
a co on nabroił?

Data: 2010-01-22 03:14:04
Autor: SzalonyKapelusznik
On 22 Sty, 00:53, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
SzalonyKapelusznik wrote:
> Zadac mozesz. A oni moga nie wydac powolujac sie na Art 286  kodeksu
> karnego.

karnego?  :)
a co on nabroił?

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

Data: 2010-01-22 14:20:07
Autor: wspolna-flaszka.pl

SzalonyKapelusznik wrote:
> [...]

karnego? :)
a co on nabroił?

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

debil.

Data: 2010-01-22 17:30:08
Autor: poreba
Dnia Fri, 22 Jan 2010 14:20:07 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

debil.
Na newsach przyjęło się podpis poprzedzać ciągiem "kreska, kreska, spacja,
enter". MSPANC

--
pozdro
poreba

Data: 2010-01-22 16:57:40
Autor: tp
Sklep internetowy - towar za 0zł
Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <szalonykapelusznik@gmail.com> napisał

Chce osiagnac korzysc majatkowa wyzyskujac czyjs blad.

Raczej chce wyłudzić towar - stoi w sklepie, że nie nie realizują zamówień.

Pozdrawiam
tp

Data: 2010-01-25 08:42:52
Autor: Herald
Dnia Fri, 22 Jan 2010 16:57:40 +0100, tp napisał(a):

Raczej chce wyłudzić towar - stoi w sklepie, że nie nie realizują zamówień.

A sprawa jest prosta :)
Człowiek ma to do siebie że może przeczytać stronę i zawarte tam
informacje. Natomiast roboty, szperacze, wyszukiwarki najniższych cen typu
"skapiec.pl", "ceneo.pl" i wiele innych - po prostu "zgrabiają" ceny i je
archiwizują.
Ten "sklep" swój zamiar i cel osiągnął - jego produkty są "najtańsze" w
wyszukiwarkach cenowych.
Ot - agresywny marketing :)

A teraz zastanów się jełopie gdzie tu widzisz wyłudzenie ze strony
pytającego?
Ten sklep nawet kilku takim kupcom wyśle zamówione przez nich towary - i
tak będzie to bardzo tania kampania reklamowa :)))

Sklep internetowy - towar za 0zł