Sklep internetowy - towar za 0zł

Data: 2010-01-22 01:38:26
Autor: Zygmunt
Sklep internetowy - towar za 0zł

"wsa" <wsa@wsa.pl> wrote in message news:hjaegq$el8$1node2.news.atman.pl...
Witam,
właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji (potwierdzenie na e-mail).

Cena rynkowa produktu wynosi 600zł

Jak traktowana jest takie ustawienie ceny w sklepie internetowym i zamówienie towaru oraz potwierdzenie zakupu? Czy mam prawo żądać wysyłki towaru i zakupu po cenie przedstawionej w sklepie internwtowym? ;)

"To jest prezentacja sklepu internetowego, żaden z zamówionych produktów nie będzie dostarczony czy zafakturowany. Wszystkie informacje jakie widzisz w opisach produktów są fikcyjne."

Sklep internetowy - towar za 0zł