Sklep internetowy - towar za 0zł

Data: 2010-01-22 07:59:23
Autor: Paweł
Sklep internetowy - towar za 0zł
Użytkownik "wsa" <wsa@wsa.pl> napisał w wiadomości news:hjaegq$el8$1node2.news.atman.pl...
Witam,
właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji

Nie można nic sprzedać za 0 zł
Nie da się wystawić faktury. --
Paweł

Data: 2010-01-25 13:44:12
Autor: Kazik
Paweł pisze:
właśnie dokonałem zakupu w sklepie internetowym. Kupiłem jeden produkt za cenę 0zł + przesyłka 15zł. Zamówienie jest w trakcie realizacji
Nie można nic sprzedać za 0 zł
Nie da się wystawić faktury.

Ale czy konsument musi byc tego swiadom?

Data: 2010-01-25 21:04:40
Autor: robertcb
Paweł pisze:
> Nie można nic sprzedać za 0 zł
> Nie da się wystawić faktury.

Ale czy konsument musi byc tego swiadom?

pewnie tak, na tej zasadzie jak pasażer np kolei,MPK musi znać taryfy i przepisy przewoźnika, gdyż w razie kontroli - niewiedza nie ratuje przed kara.

--

Sklep internetowy - towar za 0zł