[waw]Sklep rowerowy otwarty w niedziele

Data: 2010-02-21 09:10:35
Autor: Rafał Muszczynko
[waw]Sklep rowerowy otwarty w niedziele
Potrzebuje zmienić klocki hamulcowe, bo moich już nie ma, a właśnie
zorientowałem się, że w zapasie mam komplet tylko na jedno koło. Może ktoś wie, gdzie kupię klocki hamulcowe w niedzielę? Najlepiej w
północno-wschodniej części miasta, ale jak nie da rady, pojadę i dalej.

Data: 2010-02-21 10:14:33
Autor: darkimage
Użytkownik "Rafał Muszczynko" <roweroraffi@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hlqtaa$bn5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Decathlon, SkiTeam, GoSport. Może coś jeszcze.
--
DarkImage

Data: 2010-02-21 14:39:07
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
darkimage pisze:
[...]

Raffi, chyba do DECA masz najbliżej, powinni coś mieć choć pewnie jeszcze "z zimy" nie wyszli.

Pozdrowerek
Yaroosh

Data: 2010-02-21 17:45:37
Autor: Rafał Muszczynko
Jarosław \Yaroosh\ Łysiak <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl> napisał(a):
darkimage pisze:
> Decathlon, SkiTeam, GoSport. Może coś jeszcze.

Raffi, chyba do DECA masz najbliżej, powinni coś mieć choć pewnie jeszcze "z zimy" nie wyszli.

Dzięki za rady. Miałem jechać do Decathlonu, ale podczas załatwiania innych
spraw na Tarchominie (konkretnie to telefon kupowałem), zajrzałem do sklepu
Gianta - na zasadzie "a nóż będzie otwarte". I było, więc już do Marek nie
leciałem, tylko na Tarchominie klocki kupiłem. Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Rzadko mam potrzebę kupować coś na szybkiego (bo takich rzeczy jak klocki, czy
linki to lubię mieć zapas w domu), więc niezbyt się orientowałem co i gdzie. --

[waw]Sklep rowerowy otwarty w niedziele