Sklep-spam?

Data: 2010-06-08 19:34:10
Autor: Michał Gut
Sklep-spam?
zawsze mozesz cofnac zgode

Data: 2010-06-08 19:54:43
Autor: NMan
Sklep-spam?

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hulurb$lu5$1portraits.wsisiz.edu.pl...
zawsze mozesz cofnac zgode

Niby tak, choć często jest to trudne. Długo dostawałem kiedyś reklamówki książek i miałem spore trudności aby namierzyć sposób przerwania tych idiotyzmów.
W przypadku o który pytam po prostu wstrzymałem się z zakupami i próbuję zrozumieć o co tu chodzi...Inna sprawa,że spytałem ich mailem o regulamin i SPAM;odpowiedzieli, że nie wysyłają SPAMU, i działają zgodnie z prawem bo tak im prawnik ustawił regulamin... Dalej nie rozumiem.
Ponawiam pytanie: Czy taki zapis w regulaminie sklepu który kupujący musi [!]zaakceptować jest zgodny z prawem?

NMan

Data: 2010-06-08 18:46:27
Autor: jureq
Sklep-spam?
Dnia Tue, 08 Jun 2010 19:54:43 +0200, NMan napisał(a):

odpowiedzieli, że nie wysyłają SPAMU,

No cóż, spam to jest niezamówiona informacja handlowa, a jak ty zgadzasz się to otrzymywać, to już faktycznie nie będzie spam :)

Ponawiam pytanie: Czy taki zapis w regulaminie sklepu ktĂłry
kupujący musi [!]zaakceptować jest zgodny z prawem?

Zapis - tak. To, że musisz go zaakceptować aby dokonać zakupu - nie.

Data: 2010-06-08 20:12:09
Autor: Michał Gut
Sklep-spam?
generalnie rzecz biorac nie widze nic zlego w takim zapisie regulaminu

mozna to interpretowac na akceptacje przesylania informacji handlowych tyle ze dosc niefortunnie sformulowana....
moge sobie gdybac.

Sklep-spam?