Sklep w Łodzi

Data: 2009-08-27 10:48:16
Autor: Łukasz Bieńkowski
Sklep w Łodzi
Witam,

Polecam sklep roweromaniak na ulicy Rzgowskiej 145 (przy Dachowej)
Na pewno znajdziesz tam rower za taka kase i bedziesz mogl liczyc na drobne
regulacje bez oplat.

Piasta na Puszkina ma b duzy wybor rowerow i brak rozsadnej obslugi (rower
trzeba od razu regulowac, serwis bywa malo fachowy i nic nie robi od reki)

Pozdrawiam

Lukasz B

Użytkownik "Gambit" <gitarulSmieciomstop@o2.pl> napisał w wiadomości
Witam,
Mój bratanek ma zamiar kupić rower MTB w okolicach 1200 pln. Chłopak jest
praktycznie zielony w te klocki.
Jaki polecacie sklep w Łodzi, z fachową i rzetelną obsługą?
Nie wiem czy to standard, ale gdy kupowałem rower (w Krakowie), to przez
trzy miesiące od zakupu serwis za darmo wykonywał mi regulacje. Czy to
jest powszechna praktyka? Czy w Łodzi można taki sklep znaleźć?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie namiary.

-- pozdrawiam, Krzysiek
www.biker-friend.pl

Sklep w Łodzi