Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW

Data: 2011-06-24 14:57:19
Autor: morghul
Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW
Ale oczywiście zgłosiłeś im reklamację... ? Czy tylko wylewasz żale?

--

morghul

Data: 2011-06-24 15:06:50
Autor: Wrota Bieszczadów
Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW

Ale oczywiście zgłosiłeś im reklamację... ? Czy tylko wylewasz żale?

to nie są moje żale tylko popieprzona praktyka jakiegoś sklepu.
Tez lubisz mieć dwa różne lusterka i dostawać towar inny niż
zamawiałeś, tańszy, gorszy z bonusem, którego nie chciałeś?

Poradzę sobie, zgłosiłem reklamację ale pewnie dziś nie pracują.
Zero odpowiedzi. Generalnie ciul nawet z kasą ale szkoda mojego
czasu. O takich kretyńskich praktykach warto pisać i je piętnować.

Roger

Data: 2011-06-24 15:11:37
Autor: Marcin N
Użytkownik "Wrota Bieszczadów"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iu225n$c4j$1@inews.gazeta.pl...

[...]

=========

Racja, piętnować należy. Nic tak nie psuje "dobrego imienia" wirtualnego sklepu, jak złe opinie na forach.
To jedyny sposób walki klienta z nieeleganckimi praktykami. W dodatku wielce skuteczny.

Sklep www.moto-akcesoria.pl - NEGATYW