Sklep wzi膮艂 pieni膮dze i nie wys艂a艂 to waru

Data: 2013-04-10 16:56:31
Autor: nabity_w_butelke
Sklep wzi膮艂 pieni膮dze i nie wys艂a艂 to waru
Witam.

8 kwietnia 2013 zam贸wi艂em 2 towary w sklepie internetowym Agito.pl
Zaraz po dokonaniu zakupu, O godzinie 6 rano wys艂a艂em przelew na konto sklepu.

Jeszcze tego samego dnia moja wp艂ata zosta艂a zaksi臋gowana na koncie sklepu, a moje zam贸wienie zosta艂o potwierdzone przez sklep (te informacje widz臋 po zalogowaniu si臋 na konto sklepu).

W polu PLANOWANA DATA WYSY艁KI TOWARU widnieje data 9 kwietnia 2013 (t臋 informacj臋 r贸wnie偶 widz臋 po zalogowaniu si臋 do sklepu). Problem w tym, 偶e 9 kwietnia by艂 wczoraj. Dzisiaj jest 10 kwietnia 2013 godzina 17, a przesy艂ka nadal nie zosta艂a do mnie wys艂ana.

Przed dokonaniem zakupu by艂em przekonany, 偶e towar zostanie wys艂any w ci膮gu 24 godzin, poniewa偶 w opisie 1 i 2 towaru, kt贸re zakupi艂em widnieje napis: "PRODUKT WYSY艁AMY W 24 GODZINY". Okaza艂o si臋 jednak, 偶e sklep wystawi艂 mnie do wiatru. Przyj膮艂 pieni膮dze, ale towaru do dnia dzisiejszego nie wys艂a艂. Dowodem (???) na to s膮 zrzuty z ekranu po zalogowaniu si臋 do sklepu.

I teraz moje pytanie. Czy sklep z艂ama艂 umow臋 i co mog臋 zrobi膰, 偶eby d艂u偶ej nie czeka膰 na wysy艂k臋 towaru tylko jak najszybciej odzyska膰 swoje pieni膮dze?

Na co si臋 powo艂a膰, 偶eby to skutecznie za艂atwi膰?

I czy mog臋 to za艂atwi膰 poprzez e-mail?

U kogo jeszcze szuka膰 pomocy?

Pozdrawiam.

Data: 2013-04-10 17:31:37
Autor: nabity_w_butelke
Sklep wzi膮艂 pieni膮dze i nie wys艂a艂 towaru
Dodam, 偶e regulamin tego sklepu m贸wi, i偶:

"Przy ka偶dym produkcie zaznaczony jest przybli偶ony termin wysy艂ki, kt贸ry liczymy od chwili potwierdzenia zam贸wienia. Je偶eli zam贸wienie sk艂ada si臋 z kilku produkt贸w, to liczy si臋 najd艂u偶szy z termin贸w wysy艂ki.

Termin wysy艂ki podajemy w dniach roboczych. Przyk艂adowo, je偶eli w poniedzia艂ek wp艂ynie do nas zam贸wienie o trzydniowym terminie wysy艂ki, to wy艣lemy je najp贸藕niej w czwartek. Gdyby takie samo zam贸wienie wp艂yn臋艂o do nas w 艣rod臋, to najp贸藕niejszy termin wysy艂ki b臋dzie przypada艂 w nast臋pny poniedzia艂ek. W tym przyk艂adzie za艂o偶yli艣my, 偶e w tygodniu nie by艂o dni wolnych od pracy. Je偶eli zam贸wienie zostanie z艂o偶one w dzie艅 roboczy po godzinie 16, jego realizacja rozpoczyna si臋 dnia nast臋pnego".

Bior膮c pod uwag臋 to, co napisali, oba towary powinni mi wys艂a膰 najp贸藕niej 9 kwietnia, czyli WCZORAJ. DZISIAJ jest 10 kwietnia, min臋艂a godzina 17 a towar贸w nadal nie wys艂ali!

Sklep Agito.pl zawi贸d艂 mnie na ca艂ej linii. Obieca艂 mi wysy艂k臋 towar贸w w ci膮gu 24 godzin. Zam贸wione towary mieli wys艂a膰 najp贸藕niej WCZORAJ. Ale nie wys艂ali. No c贸偶, wczoraj by艂em wyrozumia艂y i pomy艣la艂em, 偶e ka偶demu mo偶e si臋 zdarzy膰 jaka艣 wpadka. By艂em niemal pewien, 偶e DZISIAJ to ju偶 na 100% wy艣l膮. Ale DZISIAJ min臋艂a ju偶 godzina 17 a oni nadal nie wys艂ali! Jak ju偶 m贸wi艂em, zawiedli mnie na ca艂ej linii. Nie polecam. Z pewno艣ci膮 b臋d膮 to ostatnie zakupy w sklepie Agito.pl

Pozdrawiam.

Data: 2013-04-10 23:04:38
Autor: Janek Wlodak

"nabity_w_butelke" <bezspamuprosze@bezspamuprosze.coml> schrieb im Newsbeitrag news:kk40b9$u3g$1news.task.gda.pl...
Dodam, 偶e regulamin tego sklepu m贸wi, i偶:

Pozdrawiam.

Masz na pewno z艂ego psychiatr臋....

Data: 2013-04-11 00:32:11
Autor: Garg07.
Sklep wzi膮艂 pieni膮dze i nie wys艂a艂 towaru

U偶ytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:asm2f7F4kqfU1mid.individual.net...

Masz na pewno z艂ego psychiatr臋....

On si臋 jeszcze nie leczy, podobnie jak Maciorowicz, ale w kr贸tce podpadnie pod obowi膮zkowe ... przymusowe ...

Data: 2013-04-10 19:38:25
Autor: Garg07.
Sklep wzi膮艂 pieni膮dze i nie wys艂a艂 towaru
(ciach)

997 - policja

zadzwon i zgo艣 oszustwo stulecia a st膮d spadaj niedorobiony idioto

Data: 2013-04-11 13:58:01
Autor: Doman
Sklep wzi背 pieni眃ze i nie wys砤 towaru
zadzwon i zgo oszustwo stulecia a st眃 spadaj niedorobiony idioto

Kim jeste, 縠by wyrzuca st眃 i obra縜 ludzi, chuju?

Sklep wzi膮艂 pieni膮dze i nie wys艂a艂 to waru