Sklep z szosówkami w Krakowie

Data: 2009-08-13 17:22:03
Autor: Bartłomiej S
Sklep z szosówkami w Krakowie
Witam.
Zna ktoś sklep w Krakowie gdzie będą rowery szosowe np. kellys, giant, merida.
Bo w kilku co sprawdzałem to albo wogóle niema albo na zamówienie, a chciałem pooglądać poprzymierzać, przetestować.

Z góry dziękuję za odpowiedź

Data: 2009-08-13 17:34:00
Autor: Wooyek
Sklep z szosówkami w Krakowie
Zna ktoś sklep w Krakowie gdzie będą rowery szosowe

Hm, Decathlon? :>

Może się wydawać głupie, ale jeśli nie siedzisz w temacie (tzn. podejrzewam, że nie masz aktualnie szosówki), to przy zakupie pierwszego takiego roweru pewnie bardziej interesuje się kategoria "cena-jakość", niż "prestiż-bajery". Więc okiem rzucić można (pojeździć po sklepie też).

No a poza tym sugerowałbym przedzwonienie do wszystkich sklepów. Ale może ktoś z Krakowa będzie miał jakąś bardziej wartościową radę ;)

Data: 2009-08-13 17:04:42
Autor: Tomasz Konik
Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał(a):
> Zna ktoś sklep w Krakowie gdzie będą rowery szosowe

Hm, Decathlon? :>

Generalnie sklepów z szosami w KRK nie ma (w tym znaczeniu, że przychodzisz, a tu rzędami stoją - modele, wielkości ram, etc.). Można zacząć od D i GS (znajdzie sie pewnie po jednej sztuce), a potem w innych sklepach (można pytać w Ando - mają też komis, czy w Cyclocentrum - nawet jak nic nie ma, to można pogadać). Może tez w Secesji czy Bikershopie coś znajdziesz, a także w Rowmiksie czy tym drugim przy Mogilskiej (nie pamiętam nazwy). Nawet w Intersporcie widziałem sztuke Gianta Defy;-) Ale wszędzie będą pojedyncze sztuki, no może ze dwa modele jak się poszczęści. Natomiast typowe sklepy szosowe w KRK, to Wertykal w Zabierzowie i Poręba przy Zakopiańskiej. Tam pewnie coś będzie; np. w Wertykalu z tańszych, to może Willier. Zadzwonić trzeba i przedstawić sprawę.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-08-13 19:24:57
Autor: amrac
Sklep z szosówkami w Krakowie
Z bólem mi to przychodzi ale powiem o Ando - sprowadzają tam złom z Włoch, raczej w większości używki i chyba z cenami bez rewelacji w więc nie wiem czy sie piszesz.

Data: 2009-08-13 20:10:35
Autor: kosik

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:h61i9c$eek$1inews.gazeta.pl...
Z bólem mi to przychodzi ale powiem o Ando - sprowadzają tam złom z Włoch, raczej w większości używki i chyba z cenami bez rewelacji w więc nie wiem czy sie piszesz.

Sprzęt typu tytanowe Bianchi albo Scapin na 3x cieniowanej ramie i pełnym Dura Ace 2x9 za 1500zł ma się nijak do Twojego opisu. To, że nie sypią okazjami z rękawa nie znaczy, że ich nie ma.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-08-14 01:31:20
Autor: amrac
kosik pisze:

[...]

Złom to był skrót myślowy, w sensie, że nienowe. Na szosówkach się nie znam, wniosek o tym, że ceny mają "konkurencyjne" idzie z innych drobiazgów jakie tam kupuję. Chodziło mi raczej o całokształt. Ogólnie szanuje Gości z Ando ale czasem wciskają kit, wtedy należy im przytaknąć oraz dodać "zadzwonimy do Pana".

Data: 2009-08-14 02:25:34
Autor: kosik

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:h627oe$k52$1inews.gazeta.pl...
szanuje Gości z Ando ale czasem wciskają kit, wtedy należy im przytaknąć oraz dodać "zadzwonimy do Pana".

A gdzie tak nie jest... :) Ale ogółem lubie gości za całokształt. BTW jakbys pomieszkał "na prowincji" to byś zrozumiał, że Ando jest zaj...m sklepem :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-08-14 11:29:45
Autor: amrac
kosik pisze:
jakbys pomieszkał "na prowincji"

Warszawa? <rotfl>

Data: 2009-08-14 17:29:00
Autor: kosik
Sklep z szosówkami w Krakowie

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:h63aqd$gu9$1inews.gazeta.pl...
Warszawa? <rotfl>

W chwili obecnej podkarpacie... Wchodze do sklepu a gośc na pytanie "czy jest jakaś obręcz pod tarcze" odpowiada, że nie ma ale może mi coś zapleść :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-08-13 20:18:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Sklep z szosówkami w Krakowie
Panie Bartłomiej S, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h61b2s$35s$1news.onet.pl> przy ul....

[...]

Jaworzno to co prawda Kraków nie jest, ale blisko (godzina busem).
Odezwij się na priv to podam Ci namiary i wyjaśnię jak się dostać do
jednego z nich. Choć prościej byłoby, gdybyś przyjechał na rowerze i bym
Cię tam doprowadził.

Data: 2009-08-13 20:31:42
Autor: Bartłomiej S
Sklep z szosówkami w Krakowie
Znalazłem jednego Kellysa 1.9 w jednym z sieciowych sklepów sportowych cena atrakcyjna, ale piasty nie tiagra ale jakies no name. Myślicie że opłaca się kupić i wymienić?

Data: 2009-08-13 20:40:54
Autor: Bartłomiej S
Sklep z szosówkami w Krakowie
Jeszcze nie zgadzają się opony MAXXIS Detonatoe a nie SCHWALBE Lugano PP
A reszta niby wszystko Sora

Data: 2009-08-13 20:57:56
Autor: drill
Sklep z szosówkami w Krakowie
a gdzie to widziales? w go sport? upewnij sie ze to nie model z 2008r tak jak w sklepie gdzie ja pracuje...

pzdr

Data: 2009-08-13 21:40:14
Autor: drill
Sklep z szosówkami w Krakowie
no to pewnie tak samo jak u nas... przeceniony mocno model z katalogu 2008... podobnie model 3.9 na tiagrze.... fajne rowerki...

pzdr

Data: 2009-08-15 17:04:47
Autor: Bartłomiej S
Sklep z szosówkami w trójmieście