Sklep z szosówkami w Krakowie

Data: 2009-08-13 20:31:42
Autor: Bartłomiej S
Sklep z szosówkami w Krakowie
Znalazłem jednego Kellysa 1.9 w jednym z sieciowych sklepów sportowych cena atrakcyjna, ale piasty nie tiagra ale jakies no name. Myślicie że opłaca się kupić i wymienić?

Data: 2009-08-13 20:40:54
Autor: Bartłomiej S
Sklep z szosówkami w Krakowie
Jeszcze nie zgadzają się opony MAXXIS Detonatoe a nie SCHWALBE Lugano PP
A reszta niby wszystko Sora

Data: 2009-08-13 20:57:56
Autor: drill
Sklep z szosówkami w Krakowie
a gdzie to widziales? w go sport? upewnij sie ze to nie model z 2008r tak jak w sklepie gdzie ja pracuje...

pzdr

Data: 2009-08-13 21:40:14
Autor: drill
Sklep z szosówkami w Krakowie
no to pewnie tak samo jak u nas... przeceniony mocno model z katalogu 2008... podobnie model 3.9 na tiagrze.... fajne rowerki...

pzdr

Sklep z szosówkami w Krakowie