Sklepy rowerowe Londyn

Data: 2010-11-23 21:12:06
Autor: TL
Sklepy rowerowe Londyn
Witam
Będę wdzięczny jeśli ktoś może mi podać adresy jakiś polecanych sklepów
rowerowych w centrum Londynu.
Będę miał tylko pól dnia na zakupy w City.

Z góry dziękuje
Tomek

Data: 2010-11-24 10:06:11
Autor: Kapsel
Sklepy rowerowe Londyn
Tue, 23 Nov 2010 21:12:06 +0000 (UTC), TL napisał(a):

Będę wdzięczny je¶li kto¶ może mi podać adresy jaki¶ polecanych sklepów
rowerowych w centrum Londynu.
Będę miał tylko pól dnia na zakupy w City.

Miasto pełne atrakcji na co najmniej tydzień, pół dnia czasu i poszukiwania
sklepów rowerowych... to jest dopiero cykloza! ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-11-24 10:16:11
Autor: TL
Sklepy rowerowe Londyn
Miasto pełne atrakcji na co najmniej tydzień, pół dnia czasu i
poszukiwania
sklepĂłw rowerowych... to jest dopiero cykloza! ;)

He he
Np niestety jest :-). Chciałem sobie kupić zimowe buciki Shimano (MT91)
i skarpetki SealSkinz - czyli rzeczy nie do dostania w naszym kraju-raju.

A zabytki? Tyle postaly to poczekają do następnego razu :-)

Tomek

Data: 2010-11-24 11:43:52
Autor: Kapsel
Sklepy rowerowe Londyn
Wed, 24 Nov 2010 10:16:11 +0000 (UTC), TL napisał(a):

A zabytki? Tyle postaly to poczekaj± do następnego razu :-)
 Olać zabytki, Tower jest nudne, ale np. Gabinet figur woskowych to jest
miejsce genialne, gdzie pół dnia akurat spędzić można.
Niemniej podejrzewam, że Cię nie przekonam, więc życzę owocnych zakupów ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-11-24 11:48:28
Autor: Michał Pysz
Sklepy rowerowe Londyn
W dniu 2010-11-24 11:43, Kapsel pisze:
[...]

Olać figury, niech idzie na Camden T. względnie wieczorem na Soho :-)

mp.

Data: 2010-11-24 12:37:30
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <1hp44fv4j6beo$.dlg@kapselek.net>,
 Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
miejsce genialne, gdzie pół dnia akurat spędzić można.
Niemniej podejrzewam, że Cię nie przekonam, więc życzę owocnych zakupów ;)

IMHO Tussauds to miejsce dla dzieci oraz bezmozgow.
Jedyna rzecz ktora przy pierwszych pobytach w Londynie mozna sobie darowac.

TA

Data: 2010-11-24 12:58:59
Autor: Kapsel
Sklepy rowerowe Londyn
Wed, 24 Nov 2010 12:37:30 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

 Wybrałem co¶ przypadkowego, dla kontrastu, ale nie mogę się teraz
powstrzymać przed wyrażeniem dezaprobaty dla Twojego zdania ;)

Niniejszym więc - nie zgadzam się w ogóle!

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-11-24 13:07:42
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <1hd9a4n5u0zts.dlg@kapselek.net>,

napisał(a):
> [...]
powstrzymać przed wyrażeniem dezaprobaty dla Twojego zdania ;)

Niniejszym więc - nie zgadzam się w ogóle!

To sie mozesz nie zgadzac.
Jesli cokolwiek w zyciu czytales, ogladales filmy, to w Londynie sa setki miejsc, o ktorych czytales, i ktore chcialbys odwiedzic. Muzea, ulice, place, parki...
Jak nic nie czytales, to faktycznie zostaje ci Wembley i Tussauds. Bo tam jest Papiez, Walesa i David Beckham z Victoria.

TA

Data: 2010-11-24 13:10:36
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <Titus_Atomicus-EACA8D.13074224112010@news.onet.pl>,

> [...]

Jak nic nie czytales, to faktycznie zostaje ci Wembley i Tussauds. Bo tam jest Papiez, Walesa i David Beckham z Victoria.

O, przepraszam. Jest jeszcze Izba Tortur czy jak to tm sie nazywa...

TA

Data: 2010-11-24 13:58:30
Autor: ...::QRT::...
Sklepy rowerowe Londyn

napisał(a):

[...]

 WybraĹ‚em coĹ› przypadkowego, dla kontrastu, ale nie mogÄ™ siÄ™ teraz

łał! ale ty jesteś mądry i oczytany…

Data: 2010-11-24 19:08:54
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <ny9c5hz261h7.lu6plmn63gyr.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

Dnia Wed, 24 Nov 2010 13:07:42 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisa(C)(C)(a):

> [...]
> Jak nic nie czytales, to faktycznie zostaje ci Wembley i Tussauds. Bo > tam jest Papiez, Walesa i David Beckham z Victoria.

łał! ale ty jeste¶ m±dry i oczytany...

Mhm.
Masz cos jeszcze do dodania?

TA

Data: 2010-11-24 19:19:30
Autor: ...::QRT::...
Sklepy rowerowe Londyn

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

tak - ze jesli czytałby¶ i ogl±dał w życiu nieco wiecej niż "cokolwiek" to
może by¶ wiedział iż tym "cokolwiek" jednak nie warto sie chwalić :P

Data: 2010-11-24 20:44:37
Autor: TL
Sklepy rowerowe Londyn
Witam ponownie,
Dziekuje za namiary na skarpetki i evanscycles. Na pewno wykorzystam.
Pamietam jeszcze jak swego czasu na polnocnym brzegu Tamizy, niedaleko
Tower mijalem fajny sklep rowerowy - byl na poziomie rzeki w takich
jakby arkadach. Niestety nie potrafilem go po roku zlokalizowac - jakby
jeszcze ten ktos kojarzyl - byloby super - no chyba ze zamkneli w
miedzyczasie.

Do autorow krotkiego przewodnika po Londynie, ktory powstal w
pozostalych postach - zyczliwe slowo: odpusccie sobie :-)

Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-11-25 14:44:36
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <1183872844312323357.489419bambosz2-o2.pl@news.icp.pl>,
 TL <bambosz2@o2.pl> wrote:

[...]

Kojarze taki sklep. Lokalizacja odpowiada opisowi, ale to nie Tower i nie City, tylko Embankment.

Co do Tower, to najblizszy fajny sklpe rowerowy jaki znam to na drugim, poludniowym brzegu, niedaleko do wejscia do stacji London Brifge (strona polnocna).

TA

Data: 2010-11-25 14:46:56
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <6koihavvue1l.linih0fhuy2a$.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

tak - ze jesli czytałby¶ i ogl±dał w życiu nieco wiecej niż "cokolwiek" to
może by¶ wiedział iż tym "cokolwiek" jednak nie warto sie chwalić

E, czytam wszystko. Nic tam nie bylo na temat nie chwalenia sie.
Natomiast gdzies czytalem na temat bezsensownej i bezzasadnej agresji.

TA

Data: 2010-11-25 15:52:49
Autor: ...::QRT::...
Sklepy rowerowe Londyn
Dnia Thu, 25 Nov 2010 14:46:56 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Natomiast gdzies czytalem na temat bezsensownej i bezzasadnej agresji.

o to to. W końcu skumałe¶.  Własnie twoje stwierdzenie iż "Tussauds to miejsce dla dzieci oraz
bezmozgow" było tak± bezsensown± i bezzasadn± agresj±.

Data: 2010-11-25 20:48:04
Autor: Kapsel
Sklepy rowerowe Londyn
Thu, 25 Nov 2010 15:52:49 +0100, ...::QRT::... napisał(a):

[...]

Wiecie co, rzeczywi¶cie dajmy sobie na luz, de gustum co¶ tam co¶ tam, itd. Ja tam Tytusa zawsze lubiłem czytać, ten komentarz przytoczony wyżej mnie
zirytował, ale czasem też co¶ dowalę w emocjach to i nie ma co rozmy¶lać.

Zima napiera, ¶nieg wydaje się być więc istotniejszym problemem dla
rowerowej grupy niż wosk, i niech tak na razie pozostanie ;)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-11-29 13:46:24
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <1nhn6zmtltqko$.dlg@kapselek.net>,
[...]

O, to mile ze ktos mnie jeszcze czyta.
Wydawalo mi sie ze wiekszosc ma mnie w KFie, albo ja podejmuje niepopularne tematy, ktore intersuja li tylko mnie.
Ale z tym Tussauds musze podtrzymac swoje zdanie, niestety.
:-(
Poza tym ... tyle jest fajnych wrzeczy w Londynie, nie sposob sie nudzic.
A Tussauds to klasyczna 'tourist trap'...

TA

Data: 2010-11-24 14:19:31
Autor: Kapsel
Sklepy rowerowe Londyn
napisał(a):
[...]

 Ależ ja tam byłem kilkukrotnie :) Tussauds nie jest jedyn± rzecz± wart± zobaczenia, ale był jedn± z tych
które bardzo miło zapadły mi w pamięci i dostarczyły dużo frajdy. Nie jestem natomiast dzieckiem, ani też nie uważam się za bezmózga. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2010-11-24 14:51:26
Autor: bans
Sklepy rowerowe Londyn
W dniu 2010-11-24 14:19, Kapsel pisze:

 ani też nie uważam się za bezmózga.

A nie uważasz, że bezmózg też by tak napisał? ;P

Jak to się mówi - wiecie co jest najsprawiedliwiej rozdzielone w¶ród ludzi? Rozum. Bo nie ma nikogo, kto by szczerze narzekał, że mu go brakuje ;)

--
bans

Data: 2010-11-24 12:37:15
Autor: piecia aka dracorp
Sklepy rowerowe Londyn
Dnia Wed, 24 Nov 2010 10:16:11 +0000, TL napisał(a):
Np niestety jest :-). Chciałem sobie kupić zimowe buciki Shimano (MT91)
i skarpetki
SealSkinz - czyli rzeczy nie do dostania w naszym kraju-raju.
Skarpetki s± do kupienia w sklepie napieraj.pl. --
piecia aka dracorp

Data: 2010-11-24 10:17:42
Autor: chary
Sklepy rowerowe Londyn
On Tue, 23 Nov 2010 21:12:06 +0000 (UTC), TL wrote:

Witam
Będę wdzięczny je¶li kto¶ może mi podać adresy jaki¶ polecanych sklepów
rowerowych w centrum Londynu.
Będę miał tylko pól dnia na zakupy w City.

Polecam sklepy sieci Evanscycles. Ogolnie, porownujac do polskich to sa
wielgasne i super zaopatrzone. Mozna godzinami wszystko obmacywac i
przymierzac ;) Lista sklepow jest na:

http://www.evanscycles.com/stores

Najwiekszy chyba jest w okolicach Liverpool Street Station. Jesli wiesz z
wyprzedeniem co chcesz kupic, to mozesz wczesniej zamowic online i odebrac
sobie w ktoryms ze sklepow stacjonarnych.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-11-24 15:51:36
Autor: whitey
Sklepy rowerowe Londyn
On 24/11/10 10:17, chary wrote:

[...]

w evanscycles to akurat pol dnia ci starczy ;-)

--
whitey

Data: 2010-11-24 12:50:03
Autor: Titus Atomicus
Sklepy rowerowe Londyn
In article <381665796312237782.816682bambosz2-o2.pl@news.icp.pl>,
 TL <bambosz2@o2.pl> wrote:

Witam
Będę wdzięczny je¶li kto¶ może mi podać adresy jaki¶ polecanych sklepów
rowerowych w centrum Londynu.
Będę miał tylko pól dnia na zakupy w City.

Zakupy w City???
Tam glownie banki sa.

A co do sklepow to moze Evans Cycles: http://www.evanscycles.com/
Tylko czesto maja tylko na zamowienie... Skontaktuj sie z danym sklepem wczesniej i upewnij sie.
TA

Data: 2010-11-24 23:00:58
Autor: 2late
Sklepy rowerowe Londyn
On 23/11/2010 9:12 PM, TL wrote:
Witam
[...]

Moze cos w Lidlu...
;)

2late Outspace Communication Inc. 1999*2010 (R)

Sklepy rowerowe Londyn