Sklepy rowerowe w Polsce

Data: 2011-05-28 05:46:30
Autor: Piotrpo
Sklepy rowerowe w Polsce
W dniu sobota, 28 maja 2011, 14:22:55 UTC+2 użytkownik Marek 'marcus075' Karweta napisał:

Twomark?
Strona internetowa pokazuje, że 45 we wszystkich kolorach są na składzie,
często w Chorzowie i w Bielsku.
Pewnie u nich kupię (jestem z Gdyni, więc trochę daleko mam do nich).
Nie mniej jest to kolejny sklep, próbujący robić klientów w konia:
"Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.."
Znaczy  - drogi kliencie zapomnij o niezgodności z umową (że zastrzeżenie jest nieskuteczne, to już inna sprawa)
O takim drobiazgu jak:
"Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki."
Już nawet nie wspominam. Internet, znane marki a sprzedawca wciąż o mentalności
właściciela łóżka polowego.

OT: ustaw łamanie postów po 75 znakach.

Google coś "poprawił" - sorry nie mam na to wpływu. Wstawiłem ręcznie teraz.

Data: 2011-05-28 15:33:14
Autor: piecia aka dracorp
Sklepy rowerowe w Polsce
Dnia Sat, 28 May 2011 05:46:30 -0700, Piotrpo napisał(a):

[...]

W polskim prawie gwarancja nie może unieważnić towaru niezgodnego z umową. Proponuje trochę poczytać zanim zaczniesz dostawać palpitacji.
Po za tym gwarancja nie jest obowiązkowa, po drugie ty jako klient decydujesz czy reklamujesz towar niezgodny z umową czy wg. warunków gwarancji.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-28 15:59:13
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Sklepy rowerowe w Polsce
Piotrpo wrote:
Marek 'marcus075' Karweta napisał:

OT: ustaw łamanie postów po 75 znakach.

Google coś "poprawił" - sorry nie mam na to wpływu.

Masz wpływ - możesz używać jednego w wielu czytników, które potrafią:
- nie robić sieczki z polskich znaków
- nie rozwalać wrotek (XXX wrote:)
- nie rozwalać cytatów
- poprawnie zawijać linie, także w cytowanym tekście
- ustawiać poprawny delimiter
- sprawdzać pisownię
- ...

Nie rozumiem dlaczego ludzie z takim uporem używają tego badziewia jakim
stało się Google Groups.

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-05-28 13:25:23
Autor: Piotrpo
Sklepy rowerowe w Polsce
On 28 Maj, 15:59, Krzyś Cierpiętnik <b...@blah.invalid> wrote:

Nie rozumiem dlaczego ludzie z takim uporem używają tego badziewia jakim
stało się Google Groups.

Jak znasz jakiś lepszy czytnik działający jako usługa www, to się
podziel wiedzą.

Data: 2011-05-28 23:09:17
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Sklepy rowerowe w Polsce
Piotrpo wrote:

[...]

A kto Ci każe używać czytnika przez www? Nie potrafisz obsługiwać innych
programów niż przeglądarka?

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-05-29 01:09:55
Autor: Piotrpo
Sklepy rowerowe w Polsce
On 28 Maj, 23:09, Krzyś Cierpiętnik <b...@blah.invalid> wrote:
Piotrpo wrote:

> Jak znasz jakiś lepszy czytnik działający jako usługa www, to się
> podziel wiedzą.

A kto Ci każe używać czytnika przez www? Nie potrafisz obsługiwać innych
programów niż przeglądarka?

Umiem, co nie oznacza, że chcę

Data: 2011-05-30 11:56:54
Autor: Ryszard Mikke
Sklepy rowerowe w Polsce
Krzyś Cierpiętnik <blah@blah.invalid> napisał(a):
Piotrpo wrote:

> Jak znasz jakiĹ&#65533; lepszy czytnik dziaĹ&#65533;ajÄ&#65533;cy jako usĹ&#65533;uga www, to siÄ&#65533;
> podziel wiedzÄ&#65533;.

A kto Ci kaĹźe uĹźywaÄ&#65533; czytnika przez www? Nie potrafisz obsĹ&#65533;ugiwaÄ&#65533; innych
programĂłw niĹź przeglÄ&#65533;darka?

Ja znam, ale też szukam dobrego czytnika do usenetu przez WWW. Nawet nie musi
być bezpłatny. Bo chcialbym, zeby pamietal, co czytalem, niezaleznie z jakiego
komputera sie zaloguje (a nie do kazdego moge wlozyc pendrive z czytnikiem).
Oprocz tego ma sobie radzic z polskimi literkami, watkowac i udostepniac precla :D

rmikke

Data: 2011-05-30 11:58:03
Autor: Ryszard Mikke
Sklepy rowerowe w Polsce
Piotrpo <piotrpo@gmail.com> napisał(a):
On 28 Maj, 15:59, Krzy=B6 Cierpi=EAtnik <b...@blah.invalid> wrote:

> Nie rozumiem dlaczego ludzie z takim uporem u=BFywaj=B1 tego badziewia ja=
kim
> sta=B3o si=EA Google Groups.

Jak znasz jaki=B6 lepszy czytnik dzia=B3aj=B1cy jako us=B3uga www, to si=EA
podziel wiedz=B1.

usenet.gazeta.pl - najlepsze, co do tej pory znalazlem.

rmikke

Data: 2011-05-30 14:24:02
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Sklepy rowerowe w Polsce

To nie jest śmieszne. <http://i.imgur.com/v9gaB.png>

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2011-05-28 22:31:04
Autor: kosik
Sklepy rowerowe w Polsce
W dniu 2011-05-28 14:46, Piotrpo pisze:
"Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta."
Znaczy  - drogi kliencie zapomnij o niezgodności z umową (że zastrzeżenie jest
nieskuteczne, to już inna sprawa)

Przeczytałeś bez zrozumienia a teraz bijesz piane...

[...]

Ty za to masz mentalność pieniacza. Każdy normalnie funkcjonujący sklep internetowy używa takiego rozwiązania. Poczytaj troche przepisy regulujące sprzedaż na odległość. A najlepiej rozkręć własny sklep przez internet to zrozumiesz :)

kosik

Sklepy rowerowe w Polsce