Sklerotyk Kurski

Data: 2010-07-18 08:11:12
Autor: [heÂŽsk]
Sklerotyk Kurski

"Jak wyjaśnił europoseł, na pożegnanie ks. Jankowskiego
przybył on w imieniu swoim oraz Jarosława Kaczyńskiego."

jarkacz nie zaryzykowal ?

"Kurski wspominał też, że ks. Henrykowi Jankowskiemu dużo zawdzięcza także jego własna rodzina, której prałat pomagał, gdy matka Kurskiego straciła pracę, a jego brat został aresztowany za działalność opozycyjną."

im dalej od czasow prl tym wiecej opozycjonistow ;o))

http://miniurl.pl/kurski_skleroza

j.kurski zapomnial o tym, ze w czasie kiedy w sklepach byly
puste haki u jankowskiego jadalo sie srebrnymi sztucami na
debowych stolach. nie mam nic przeciwko jankowskiemu  ale
wkurza mnie takie kadzenie. moze zrobia z niego wielkiego
patriote tak jak zrobili z lecha kaczynskiego? pisowcy - prawdziwi patrioci i bohaterowie tamtych czasow
sa bezimienni. nie zawlaszczajcie historii bo wasza walka
z komuna (dzis zwanej przez waszego szefa patriotyczna lewica)
sprowadzala sie do latania po zoliborskim podworku z plastikowym
pistolecikiem, a na przed "hetmanem" drzalo ze strachu zomo.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006