Skleroza Sikorski

Data: 2009-04-07 11:02:25
Autor: rAzor
Skleroza Sikorski
http://fakty.interia.pl/polska/news/sikorski-nie-kandyduje-kwasniewski-tez-nie,1285413
"Piątek, 3 kwietnia (08:29)
Minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski zapewnił po raz kolejny, że nie jest kandydatem na sekretarza generalnego NATO i nigdy nim nie był.
- Jest trzech kandydatów na sekretarza generalnego NATO, wśród nich jest premier Rasmussen, ja nie jestem jednym z nich - powiedział dziś w radiu"

No i sami powiedzcie, czy ten kretyn z pomadą w grzywce jest normalny?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
http://www.youtube.com/watch?v=qjXKzkPBAB0&feature=related

Data: 2009-04-07 11:09:19
Autor: Piotr
Skleroza Sikorski
Dnia Tue, 07 Apr 2009 11:02:25 +0200, rAzor napisał(a):

No i sami powiedzcie, czy ten kretyn z pomadą w grzywce jest normalny?

Noo, nie jest. Ale on chciał tylko  c o ś  "ugrać", he, he!
Cała ta pełoska żulerka jakaś "nastukana"...
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-07 20:55:15
Autor: sofu
Skleroza Sikorski

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Noo, nie jest. Ale on chciał tylko  c o ś  "ugrać", he, he!
Cała ta pełoska żulerka jakaś "nastukana"...
=======

PO jest wiekie! Nawet na NATO chca tam "kręcić lody".
Geszeft, geszeft, za wszelka cene! Nawet za cene śmieszności.

sofu

Data: 2009-04-07 11:42:38
Autor: Tryton
Skleroza Sikorski

[...]