Skończyła mi się bateria...

Data: 2013-11-16 19:44:56
Autor: John Kołalsky
Skończyła mi się bateria...
.... i nie wiem co zrobić ?

Chodzi o 10-letnią baterię do HTC Blue Angel. Co prawda z telefonu od dawna nie korzystam do prowadzenia rozmów ale mam do niego stację dokującą więc stał sobie na biurku pokazując datę i godzinę. Miałem nadzieję, że przyjdzie mi do głowy jakieś ciekawe zainteresowanie, ale nie przyszło a sytuacja zmieniła się o tyle, że telefon zaczął się wyłączać po wyjęciu z podstawki, więc nie da się go już wykorzystać do niczego innego niż to stanie w podstawce.

Widzę kilka możliwości:
1. wymyślę pokazywanie jeszcze czegoś innego (wydaje mi się, że możnaby coś fajnego opracować np pokazywanie lokalizacji rodziny)
2. kupię baterię za jakieś 50zł (tyko po co)
3. sprzedam stację dokującą z telefonem lub bez a ewentualną pozostałość wyrzucę (rodzi się problem gdzie wywalić elektronikę i baterię)

:-)

Data: 2013-11-16 20:05:21
Autor: Zakonspirowany
Skończyła mi się bateria...
W dniu 16-11-2013 19:44, John Kołalsky pisze:
... i nie wiem co zrobić ?

Włóż do mikrofalówki na opcję "grill", uwiecznij kamerą co się stanie i wrzuć filmik na YT, a następnie tu.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-16 21:10:45
Autor: Mr. Misio
Skończyła mi się bateria...
Użytkownik Zakonspirowany napisał:
W dniu 16-11-2013 19:44, John Kołalsky pisze:
... i nie wiem co zrobić ?

Włóż do mikrofalówki na opcję "grill", uwiecznij kamerą co się stanie i
wrzuć filmik na YT, a następnie tu.

Za reklamy na YT kupi sobie nowa baterie baterii ;)

Data: 2013-11-16 21:18:58
Autor: Zakonspirowany
Skończyła mi się bateria...
W dniu 16-11-2013 21:10, Mr. Misio pisze:
[...]

Ba! Nową mikrofalówkę nawet, jeżeli pod talerzem położy baterię z iPhona. ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-17 19:39:35
Autor: John Kołalsky
Skończyła mi się bateria...

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>

... i nie wiem co zrobić ?

Włóż do mikrofalówki na opcję "grill", uwiecznij kamerą co się stanie i wrzuć filmik na YT, a następnie tu.

A przeżyję ?

Data: 2013-11-17 20:17:38
Autor: sqlwiel
Skończyła mi się bateria...
W dniu 2013-11-17 19:39, John Kołalsky pisze:

[...]

Głupie pytania zadajesz... ustaw drugi aparat w bezpiecznej odległości, to będą dwa ciekawe filmy i jeszcze wyższa klikalność. :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Skończyła mi się bateria...