Sko艅czy艂 si臋 marsz prezydencki

Data: 2012-11-12 09:57:38
Autor: T.
Sko艅czy艂 si臋 marsz prezydencki
Sko艅czy艂 si臋 marsz prezydencki, w kt贸rym brali udzia艂 normalni Polacy,
normalni patrioci. Przebiag艂 w mi艂ej i sympatycznejatmosferze.
Zacz膮艂 si臋 z godzinnym op贸藕nieniem marsz, w kt贸rym bior膮 udzia艂
"prawdziwi Polacy, genetyczni patrioci" i widz臋 kolosaln膮 r贸偶nic臋.
Stanowi negatywne odbicie marszu prezydenckiego. Ale to by艂o i jest do
przewidzenia.

zniesmaczony

To tak, jakby ludzie z kina wyszli. Ale偶 mi marsz... Nawet chyba ani jednej flagi nie mieli.
T.

Data: 2012-11-12 10:16:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Sko艅czy艂 si臋 marsz prezydencki

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:50a0ba03$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie mieli tak偶e kamieni, rac i wszelkich innych przedmiot贸w, jak偶e niezb臋dnych w takich marszach!

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Sko艅czy艂 si臋 marsz prezydencki