[S][Z] Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa

Data: 2011-01-27 05:19:51
Autor: pleban
[S][Z] Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa
Witam

Mam do sprzedania swoj± Octavię II z 2005r
Dostałem auto firmowe, którym mogę przemieszczać się prywatnie, st±d
sprzedaż prywatnego
Dokumentacja wszystkich zadziałań serwisu (zlecenia)

W grę wchodzi również zamiana na tańsze (i mniejsze) auto, którym
małżonka będzie mogła się przemieszczać

Dla zainteresowanych więcej zdjęć
pozdrawiam

Data: 2011-01-27 05:49:52
Autor: pleban
On 27 Sty, 14:19, pleban <fi...@wp.pl> wrote:
[...]

no i link oczywi¶cie

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C16347961

Data: 2011-01-28 03:14:00
Autor: pleban
On 27 Sty, 22:26, "Inead" <a.fr...@gazeta.pl> wrote:
"pleban" <fi...@wp.pl> wrote in message

> [...]

> Mam do sprzedania swoj± Octavię II z 2005r
> Dostałem auto firmowe, którym mogę przemieszczać się prywatnie, st±d

A co, DSG pada?

A nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
A może sam masz taki zwyczaj, że sprzedajesz co¶, co nowemu
wła¶cicielowi ma narobić kłopotów?

Nie chce mi się wierzyć w cuda, tzn. przychodzi kupiec, wręcza mi kasę
i odjeżdża

Oczywi¶cie auto może być sprawdzone w dowolnej stacji, serwisie itp

Data: 2011-01-28 11:22:27
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 28 Jan 2011 03:14:00 -0800 (PST), pleban napisał(a):

A nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
A może sam masz taki zwyczaj, że sprzedajesz co¶, co nowemu
wła¶cicielowi ma narobić kłopotów?

takie auta zazwyczaj sprzedaj± się na tyle bez problemów, że nie trzeba tak
rozpaczliwie spamować usenetu.

Ale jak już jest taki badziew, że nikt tego nie chce, to wtedy się robi
nieciekawie i wtedy desperaci wrzucaj± takie ogłoszenia wszędzie,
najchętniej tam, gdzie jest to zabronione. Warto je dokładnie czytać i
zapamiętywać, zaoszczędzi się sporo czasu i pieniędzy jakie można stracić
na jeżdżenie i ogl±danie. Nie mówi±c już o tak desperackim kroku jakim jest zakup takiej miny..
brrrrr, aż strach pomy¶leć.

Powiedz sam.... jak można oczekiwać nawet zmiany oleju i klocków na czas od
ofermy, która nawet strefy czasowej nie potrafi w swoim komputerze
prawidłowo ustawić?  Cud, że to auto w jednym kawałku jeszcze stoi.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2011-01-28 21:40:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-28 12:14, pleban pisze:
On 27 Sty, 22:26, "Inead"<a.fr...@gazeta.pl>  wrote:
"pleban"<fi...@wp.pl>  wrote in message

On 27 Sty, 14:19, pleban<fi...@wp.pl>  wrote:

Witam

Mam do sprzedania swojÄ… OctaviÄ™ II z 2005r
Dostałem auto firmowe, którym mogę przemieszczać się prywatnie, stąd
sprzedaĹĽ prywatnego

A co, DSG pada?

A nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
A moĹĽe sam masz taki zwyczaj, ĹĽe sprzedajesz coĹ›, co nowemu
właścicielowi ma narobić kłopotów?

Nie chce mi się wierzyć w cuda, tzn. przychodzi kupiec, wręcza mi kasę
i odjeĹĽdĹĽa

Oczywiście auto może być sprawdzone w dowolnej stacji, serwisie itp

A auto masz oklejone?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-01-29 12:36:26
Autor: mister
W dniu 2011-01-27 14:49, pleban pisze:
no i link oczywi¶cie

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C16347961

prawdopodobnie po dzwonie, zderzak ze spryskiwaczami reflektorow od modelu ze swiatlami ksenonowymi ktorych ten egzemplarz nie ma.

Data: 2011-01-27 15:15:56
Autor: Seba
[S][Z] Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa
Dnia Thu, 27 Jan 2011 05:19:51 -0800 (PST), pleban napisał(a):

<ciach>

Powariowali¶cie z tymi ogłoszeniami. Wszyscy nagle pozapominali, że na
grupie tre¶ci tego nie s± dozwolone?

--
Sebastian S.
http://wroclaw.fotopolska.eu/ - Wrocław na fotografii

Data: 2011-01-27 19:01:30
Autor: lublex
[S][Z] Skoda Octavia 1,9 TDI DSG elegance - krajowa
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m4w85329t9mo.27n9dk7dr4b8.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 27 Jan 2011 05:19:51 -0800 (PST), pleban napisał(a):
                                             ^^^^^^^^
<ciach>
Powariowali¶cie z tymi ogłoszeniami. Wszyscy nagle pozapominali, że na
grupie tre¶ci tego nie s± dozwolone?

Ten, na pms, może sobie sam wszelkie winy doczesne odpu¶cić...

pozdr
lublex

Data: 2011-01-27 21:34:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-01-27 19:01, lublex pisze:
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Dnia Thu, 27 Jan 2011 05:19:51 -0800 (PST), pleban napisał(a):
^^^^^^^^
<ciach>
Powariowaliście z tymi ogłoszeniami. Wszyscy nagle pozapominali, że na
grupie treści tego nie są dozwolone?

Ten, na pms, może sobie sam wszelkie winy doczesne odpuścić...

Żeby to jeszcze jakiś znany grupowicz...