Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?

Data: 2010-11-11 17:40:38
Autor: Konrad L
Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?
Bezposrednio Ci nie pomoge bo nie znam ani tego samochodu ani tych konkretnych silnikow, ale jezdzilem wiekszym bratem tego silnia, czyli 1,4 TSI 122 KM w golfie oraz dwoma samochodami z tradycyjnymi silnikami benzynowymi, a konkretnie civiciem 1,8 okolo 140 KM i corolla 1,6 132 KM.

Zachowanie tych silnikow przynajmniej dla mnie to jak niebo i ziemia.
TSI mimo ze o mniejszej pojemnosci i patrzac na KM - slabszy to byl przynajmniej dla mnie duzo przyjemniejszy. Moc byla dostepna prawie ze w calym zakresie obrotow, nie trzeba bylo pilowac silnika zeby przyspieszal. Pozostałe dwa moze i byly "zwinne" ale zeby jakos to jechalo to trzeba bylo krecic strasznie wysoko, co przekladalo sie na WYCIE/warkot silnika i spalanie(szczegolnie w civicu).

Pozdrawiam

Skoda Roomster TSI czy lepiej bez-TSI?