Data: 2012-04-05 17:46:24 | |
Autor: megrims | |
Skoda Yeti | |
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo? |
|
Data: 2012-04-05 14:09:12 | |
Autor: Lisciasty | |
Skoda Yeti | |
On 5 Kwi, 17:46, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
No to mamy dziwny error. ¯ona wraca do domu wje¿d¿a do gara¿u, Nasz by³y leciwy woldzwagen tak mia³, mo¿na by³o wyj±æ kluczyk ze stacyjki bez wy³±czania silnika. Mo¿e pepiki co¶ schrzanili z zamkiem albo kobita za silna :> L. |
|
Data: 2012-04-05 17:16:39 | |
Autor: DooMiniK | |
Skoda Yeti | |
On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu, To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się, że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal - podobno normalne, no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'. ;-) -- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peel |
|
Data: 2012-04-05 19:57:05 | |
Autor: megrims | |
Skoda Yeti | |
W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
On 05/04/2012 16:46, megrims wrote: Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia pracy silnika od pracy wentylatora. Zobaczę jeszcze. |
|
Data: 2012-04-06 09:56:10 | |
Autor: huri_khan | |
Skoda Yeti | |
Dnia Thu, 05 Apr 2012 19:57:05 +0200, megrims napisa³(a):
Je¿eli zostawi³a na biego to nie bêdziesz mia³ co ogl±dac :) P.S. Te¿ stawiam na wentylator. -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] |
|
Data: 2012-04-05 20:24:59 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Skoda Yeti | |
W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się, To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r.. P. |
|
Data: 2012-04-05 22:34:08 | |
Autor: blachu | |
Skoda Yeti | |
Tu siê nie zgodzê z koleg±, Wartburg 353W mia³ wentylator na pasku i bez w³±czonego silnika nie móg³ pracowaæ¿e to WENTYLATOR (Tak samo jak PF125p i pierwsze Poldki - potem ju¿ mia³y elektryczny i faktycznie po wy³±czeniu silnika wentylator potrafi³ parê dobrych minut pracowaæ) Pozdrawiam Andrzej |
|
Data: 2012-04-06 07:28:39 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Skoda Yeti | |
W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
Wartburg 353W mia� wentylator na pasku Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany był czujnikiem wkręconym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i wielu innych autach). P. |
|
Data: 2012-04-06 08:00:58 | |
Autor: Cezary Daniluk | |
Skoda Yeti | |
W dniu 2012-04-06 07:28, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:To podaj właściwy model :P Modelem który miał elektryczny wentylator było 353S a nie 353W. 353W miało zawsze i wszędzie chłodnicę za silnikiem, chyba że ktoś do 353W założył mordę od 353S z chłodnicą, wszak to do przełożenia tej całości wystarczyło odkręcić chyba 4 śruby M6 :D Pozdrawiam ! |
|
Data: 2012-04-05 17:53:21 | |
Autor: megrims | |
Skoda Yeti | |
W dniu 2012-04-05 17:46, megrims pisze:
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu, kluczyk ze stacyjki miało być |