Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Skoda Yeti

Skoda Yeti

Data: 2012-04-05 17:46:24
Autor: megrims
Skoda Yeti
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

Data: 2012-04-05 14:09:12
Autor: Lisciasty
Skoda Yeti
On 5 Kwi, 17:46, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
No to mamy dziwny error. ¯ona wraca do domu wje¿d¿a do gara¿u,
wy³±cza zap³on i wyci±ga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jaki¶ system oszczêdzania turbo?

Nasz by³y leciwy woldzwagen tak mia³, mo¿na by³o wyj±æ kluczyk ze
stacyjki bez wy³±czania silnika. Mo¿e pepiki co¶ schrzanili z zamkiem
albo kobita za silna :>

L.

Data: 2012-04-05 17:16:39
Autor: DooMiniK
Skoda Yeti
On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się,
że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracowaÅ‚ nadal  - podobno normalne,
no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-04-05 19:57:05
Autor: megrims
Skoda Yeti
W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
On 05/04/2012 16:46, megrims wrote:
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się,
że to WENTYLATOR a nie SILNIK pracował nadal - podobno normalne,
no ale ja miałem wrażenie zapachu 'palonej instalacji elektrycznej'.
;-)


Ja nie wiem. To zeznania żony. Ja na to nie trafiłem. Może nie odróżnia
pracy silnika od pracy wentylatora. ZobaczÄ™ jeszcze.

Data: 2012-04-06 09:56:10
Autor: huri_khan
Skoda Yeti
Dnia Thu, 05 Apr 2012 19:57:05 +0200, megrims napisa³(a):


Ja nie wiem. To zeznania ¿ony. Ja na to nie trafi³em. Mo¿e nie odró¿nia
pracy silnika od pracy wentylatora. Zobaczê jeszcze.

Je¿eli zostawi³a na biego to nie bêdziesz mia³ co ogl±dac :)

P.S. Te¿ stawiam na wentylator. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-04-05 20:24:59
Autor: Pan Piskorz
Skoda Yeti
W dniu 2012-04-05 18:16, DooMiniK pisze:
To jakieś DPF? Jeździłem pare tygodni i zdarzało się,
że to WENTYLATOR

To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
P.

Data: 2012-04-05 22:34:08
Autor: blachu
Skoda Yeti
¿e to WENTYLATOR

To jest normalne nawet w Wartburgu 353W z 1985 r..
P.
Tu siê nie zgodzê z koleg±, Wartburg 353W mia³ wentylator na pasku i bez w³±czonego silnika nie móg³ pracowaæ
(Tak samo jak PF125p i pierwsze Poldki - potem ju¿ mia³y elektryczny i faktycznie po wy³±czeniu silnika wentylator potrafi³ parê dobrych minut pracowaæ)

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2012-04-06 07:28:39
Autor: Pan Piskorz
Skoda Yeti
W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
Wartburg 353W mia� wentylator na pasku

Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany był czujnikiem wkręconym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i wielu innych autach).
P.

Data: 2012-04-06 08:00:58
Autor: Cezary Daniluk
Skoda Yeti
W dniu 2012-04-06 07:28, Pan Piskorz pisze:
W dniu 2012-04-05 22:34, blachu pisze:
Wartburg 353W mia� wentylator na pasku

Starsze egzemplarze. Od 1985 r. miał normalny, elektryczny, sterowany
był czujnikiem wkręconym do chłodnicy, takim samym jak w FSO 125p (i
wielu innych autach).
P.

To podaj właściwy model :P
Modelem który miał elektryczny wentylator było 353S a nie 353W.
353W miało zawsze i wszędzie chłodnicę za silnikiem, chyba że ktoś do 353W założył mordę od 353S z chłodnicą, wszak to do przełożenia tej całości wystarczyło odkręcić chyba 4 śruby M6 :D

Pozdrawiam !

Data: 2012-04-05 17:53:21
Autor: megrims
Skoda Yeti
W dniu 2012-04-05 17:46, megrims pisze:
No to mamy dziwny error. Żona wraca do domu wjeżdża do garażu,
wyłącza zapłon i wyciąga kluczyk z kieszeni, a silnik pracuje
nadal. Czy to error, czy jakiś system oszczędzania turbo?

kluczyk ze stacyjki miało być

Skoda Yeti

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona