Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Skoda - dieselgate

Skoda - dieselgate

Data: 2017-09-08 00:33:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
http://wyborcza.pl/7,155287,22339462,pozew-zbiorowy-przeciw-skodzie-o-manipulacje-spalinami-z-silnikow.html

ciekawe w ktora strone pojdzie, 30 tys od auta to troche sporo ale dola dla mecenasa musi byc :-)

Data: 2017-09-08 10:27:25
Autor: z
Skoda - dieselgate
"Odszkodowanie to powinni raczej dostać wszyscy inni, a nie użytkownicy aut, bo to nie oni byli truci. Zresztą powinniśmy wszyscy dostać odszkodowanie od państwa za to, że nie potrafi wymusić egzekwowania przepisów i nadal trują nas wszystkie stare niemieckie trupy z powycinanymi filtrami..."

A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)

z

Data: 2017-09-08 01:53:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)

tylko wujek Sam moze wyjac pieniadze z kieszeni niemieckich motokoncernow reszta swiata jest niestety za cienka w uszach a pomysl ze UE ktora chodzi na niemieckim postronku cokolwiek zrobi uwazam za humorystyczny :-)

Data: 2017-09-08 12:45:38
Autor: z
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-08 o 10:53, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)

tylko wujek Sam moze wyjac pieniadze z kieszeni niemieckich motokoncernow reszta swiata jest niestety za cienka w uszach a pomysl ze UE ktora chodzi na niemieckim postronku cokolwiek zrobi uwazam za humorystyczny :-)


Co nie znaczy że trzeba przemilczać że czarne jest czarne a białe jest białe. Gimbaza przecież to czyta ;-)

z

Data: 2017-09-08 12:46:56
Autor: z
Skoda - dieselgate
i może nasze wnuki pogonią te biurwy brukselskie na cztery wiatry :-)

z

Data: 2017-09-09 08:49:28
Autor: Jacek Maciejewski
Skoda - dieselgate
Dnia Fri, 8 Sep 2017 12:46:56 +0200, z napisał(a):

i może nasze wnuki pogonią te biurwy brukselskie na cztery wiatry :-)

No a jak już rozp.. tą wredną unię to droga do 3 światowej wooolna! :)
Tyle przecież jest do odzyskania - Prusy, Kowno, Lwów, Sudety,
Lotaryngia i co tam jeszcze.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-09-08 10:45:15
Autor: Poldek
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-08 o 10:27, z pisze:
"Odszkodowanie to powinni raczej dostać wszyscy inni, a nie użytkownicy aut, bo to nie oni byli truci. Zresztą powinniśmy wszyscy dostać odszkodowanie od państwa za to, że nie potrafi wymusić egzekwowania przepisów i nadal trują nas wszystkie stare niemieckie trupy z powycinanymi filtrami..."

A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)

Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie. Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje.

Data: 2017-09-08 01:55:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie. Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje.

ale rozumiesz ze Dieselgate to oszustwo bo producent wydymal klientow przy biernym udziale organow kontrolnych ?

Data: 2017-09-08 11:08:51
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-08 o 10:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

-- Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie.
Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje.

ale rozumiesz ze Dieselgate to oszustwo bo producent wydymal klientow przy biernym udziale organow kontrolnych ?

Ty tak naprawdę rozumujesz?
Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki
jazdy silniki.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-08 02:21:25
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki
jazdy silniki.

wow to ustawodawca to ograniczal ? ciekawa teoria nawet w piatek :-)

Data: 2017-09-08 12:43:09
Autor: z
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-08 o 11:08, RadoslawF pisze:
Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki
jazdy silniki.

Ja się domagam zwrotu moich podatków które poszły na ustawodawcę i wykonawcę przepisów których nie potrafiono wyegzekwować.

Bzdura?

Takich przykładów są setki kiedy firma kręci lody z urzędnikami a tu już i prokurator powinien wkroczyć a nie że nieudolność i pozamiatane...

z

Data: 2017-09-08 11:13:58
Autor: Poldek
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-08 o 10:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie.
Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje.

ale rozumiesz ze Dieselgate to oszustwo bo producent wydymal klientow przy biernym udziale organow kontrolnych ?


Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają 30 razy bardziej, niż deklarowane. Chętnie tylko ustawiają się po kasę, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie? Jak już ktoś wcześniej słusznie zauważył w tej sprawie poszkodowani, to nie są nabywcy samochodów, tylko niewinni ludzie, którzy nawet w życiu nie mieli samochodu, a otrzymują ponadnormatywną dawkę trujących wyziewów z diesla.

Ponieważ jestem właśnie na kupnie nowego samochodu (benzynowego), rozmawiałem niedawno ze sprzedawcą u dealera VW. Powiedział, że po wybuchu dieselgate pojawiła się zwiększona liczba zainteresowanych kupnem diesla - byli napaleni na parę groszy zniżki, którą widzieli oczami swojej wyobraźni. W dupie mając zatruwanie innych, tylko ka$$$a w oczach.

Data: 2017-09-08 02:24:13
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają 30 razy bardziej, niż deklarowane.

oczywiscie a Ty w ramach protestu zezlomujesz auto na wlasny koszt, nie rozsmieszaj mnie :-)

-- Chętnie tylko ustawiają się po kasę, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie?

zaplaciles za E5 i ma byc E5 a nie jest, to dosc proste

Data: 2017-09-08 15:53:52
Autor: Poldek
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-08 o 11:24, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak
też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają
30 razy bardziej, niż deklarowane.

oczywiscie a Ty w ramach protestu zezlomujesz auto na wlasny koszt, nie rozsmieszaj mnie :-)

-- Chętnie tylko ustawiają się po kasę, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie?

zaplaciles za E5 i ma byc E5 a nie jest, to dosc proste

Janusz tak nie myśli. Janusz myśli tak:
"Mam w D ile trucizn pierdzi mój samochód. Przecież to nie ja wdycham spaliny zostawiam za sobą do wdychania dla innych. Ale można wyrwać kilka groszy, to trzeba".

Społeczeństwo ustawami wybranej przez siebie władzy zgodziło się, że nowy samochód z fabryki dopuszczony do ruchu wyjeżdżając na drogę ma prawo wydzielać nie więcej niż przewiduje norma E5. A tymczasem Janusz jadąc swoim samochodem zostawia za sobą 30 razy więcej trucizn, niż zostało mu pozwolone. Z tego tytułu Janusz nie ponosi żadnych negatywnych konsekwencji finansowych na rzecz społeczeństwa, ani nikogo. Ewentualna kasa z odszkodowania od VW dla Janusza, to dla niego "czysty zysk". A raczej mocno nieczysty.

Data: 2017-09-08 11:40:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Janusz tak nie myśli. Janusz myśli tak:

i znów błąd logiczny bo VW oszukał ludzi na całym świecie w tym wyjątkowo perfidnie w USA reklamując swój clean diesel czym wyciął konkurencje. mam nadzieje ze nie posuniesz się do absurdu ze cały świat kombinuje bo to juz popada w paranoje :-) ludzie chcieli kupić nowoczesne, ekologiczne auto a zostali oszukani  -- Ewentualna kasa z odszkodowania od VW dla Janusza, to dla niego "czysty zysk". A raczej mocno nieczysty.

spróbujmy z prostym przykładem:

chcesz kupić pralkę klasy AAA a producent sprzedał ci sztrucla BBB, zostałeś OSZUKANY i teraz producent może:
a) wypłacić $ jako rekompensatę
b) wymienić na AAA
c) przyjąć zwrot i oddać $
c) powiedzieć ze nie jesteśmy w USA i żebyś spadał w podskokach :-)

Data: 2017-09-08 23:43:36
Autor: Dykus
Skoda - dieselgate
Witam!

W dniu 2017-09-08 o 20:40, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

chcesz kupić pralkę klasy AAA a producent sprzedał ci sztrucla BBB, zostałeś OSZUKANY i teraz producent może:
(...)
Oczywiście wg prawa masz rację - towar niezgodny z umową, przy czym zużycie energii przez pralkę odpowiada raczej zużyciu paliwa i jakoś to, że w praktyce dane katalogowe ("średnie zużycie paliwa w mieście") nijak się mają do rzeczywistości nikomu nie przeszkadza - każdy się przyzwyczaił i mało kto wytacza proces.

Tymczasem nagle komuś przeszkadza, że jego auto wyrzuca więcej szkodliwych związków z rury wydechowej. Czy znajdę chociaż jedną osobę, która wybierając dany model samochodu kieruje się wartością emisji CO2 z katalogu? Czy ktoś z ciekawości porównuje te dane z wynikami okresowych przeglądów technicznych? Czy ktoś wybierze mniejszy silnik tylko dlatego, aby być bardziej eko (pod względem emisji CO2/NOx)? Spodziewam się negatywnych odpowiedzi, ale w kolejce po odszkodowanie to chętnie stanę...

Absolutnie nie bronię VW i innych, ale zwracam uwagę na względy moralne poszkodowanych. ;) Można finansowo ukarać winnych i pieniądze przeznaczyć na posadzenie drzew w Puszczy Białowieskiej... :)


--
Pozdrawiam,
Dykus.



-- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

Data: 2017-09-08 23:39:22
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
Ależ oczywiście że np w Niemczech klienci kierowali się ekologicznościa produktu zapewnianą przez VW. Organizacje ekologiczne, osoby fizyczne biorą te sprawy na poważnie i w sądzie leży już przynajmniej jeden pozew od klienta flotowego. VW oszukał także budżet bo KfZ Steuer płacisz od normy Euro których EA 189 oczywiście nie spełnia. Ten wałek to mistrzostwo świata, trwał min 10 lat czyli zysk liczy się w dziesiątkach miliardów ;-)

Data: 2017-09-09 08:43:16
Autor: Cavallino
Skoda - dieselgate
W dniu 08-09-2017 o 23:43, Dykus pisze:
Witam!

W dniu 2017-09-08 o 20:40, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

chcesz kupić pralkę klasy AAA a producent sprzedał ci sztrucla BBB, zostałeś OSZUKANY i teraz producent może:
(...)
Oczywiście wg prawa masz rację - towar niezgodny z umową, przy czym zużycie energii przez pralkę odpowiada raczej zużyciu paliwa i jakoś to, że w praktyce dane katalogowe ("średnie zużycie paliwa w mieście") nijak się mają do rzeczywistości nikomu nie przeszkadza - każdy się przyzwyczaił i mało kto wytacza proces.

Tymczasem nagle komuś przeszkadza, że jego auto wyrzuca więcej szkodliwych związków

Tutaj bardziej chodzi o to, że jak VW "naprawi" ten problem, to auto będzie słabsze i wolniejsze.
A to już będzie przeszkadzać.

Data: 2017-09-09 05:25:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może spowodować niewielkie zwiększenie zużycia paliwa i niebawem wykończy układ wydechowy :-)

Data: 2017-09-09 18:14:07
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-09 o 14:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może spowodować niewielkie zwiększenie zużycia paliwa i niebawem wykończy układ wydechowy :-)

No zobacz a fachowcy twierdzą coś innego.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-09 10:05:21
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
Fachowcy mówią dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancję na te komponenty co też o czymś świadczy.

Data: 2017-09-09 20:32:39
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-09 o 19:05, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

Fachowcy mówią dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancję na te komponenty co też o czymś świadczy.

Na pamięć Flash z kodem i danymi programu?


Pozdrawiam

Data: 2017-09-09 18:15:03
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Sat, 9 Sep 2017 05:25:19 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu
czy prędkości. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może
spowodować niewielkie zwiększenie zużycia paliwa i niebawem wykończy
układ wydechowy :-)

Sprawdzałeś ten fakt, ktoś to opisał z doświadczenia, czy to tylko Twój
domysł? Albowiem to jest nielogiczne. Filtr DPF jest urządzeniem fizycznym,
nie da się mu ograniczyć cykli wypalania -- chyba że zastosowali tam jakiś
bypas. Więc jeśli już, to kiedyś się musiał notorycznie przepalać i co za
tym idzie produkował więcej syfów. Ale jakoś nie słyszałem aby ludzie mieli
problemy z DPFem w tych autach. Teraz mogli jedynie ograniczyć produkcję
sadzy i co za tym idzie emisji innych związków (poprzez inne wysterowanie
silnika, w domyśle dołując parametry). Ogólnie, Twoja teoria się kupy nie
trzyma. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-09 10:03:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.

Data: 2017-09-09 19:09:19
Autor: Robert Wańkowski
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-09 o 19:03, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.

Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali?
Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-)

Robert

Data: 2017-09-09 11:48:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
Stary soft nie dawał rady nawet w czasie testu ten nowy już podobno daje radę ale na drodze nadal truje masakrycznie. Chcą aby VW naprawił silnik czyli dołożył zbiornik adblue ale to droga impreza więc zrobią wszystko aby tego uniknąć. Te stadiony w USA pełne trefnych VW to dopiero początek :-)

Data: 2017-09-09 20:36:54
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-09 o 19:09, Robert Wańkowski pisze:

Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.

Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali?

Chcieli mieć ekologiczny to już mają, nic nie zanieczyszcza.

Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-)

Skoro samochód nie kopci bo nie pali to jest bardzo ekologiczny.  :-)


Pozdrawiam

Data: 2017-09-10 13:57:53
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Sat, 9 Sep 2017 10:03:55 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW
bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do
awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.

Ja się pytam na jakiej podstawie twierdzisz to co napisałeś -- bo jak dla
mnie to się kompletnie kupy nie trzyma. Nie da się obniżyć emisji
częstszymi wypalaniami DPFu, tylko właśnie rzadszymi -- a produkcję syfów,
w tym sadzy, da się zmniejszyć ale kosztem obniżenia parametrów silnika.
Swego czasu pisałem i się dziwiłem, że nowe Toyoty są zamulone w stosunku
do innych samochodów. Teraz już wiadomo dlaczego. Toyoty po prostu
spełniają normy emisji jadąc gorzej niż konkurencja która robiła wałki.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-10 06:34:01
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego.

Data: 2017-09-10 16:28:23
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-10 o 15:34, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego.

Jeśli wyłączyli rozpoznawanie trybu testowego to zmniejszyli moc i
spalanie silnika w czasie zwykłej jazdy co znaczy że DPF dopala
się rzadziej.
Mam wrażenie że to ta nienawiść do braku ekologii tak cię zaślepia.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-10 07:52:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
Spróbujmy jeszcze raz:
Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości

Nie mogli tego zrobić bo od razu ruszyłaby lawina pozwów. Zresztą żaden z testów tego nie wykazuje więc jesteś w błędzie. Podkręcenie softu aby przechodził testy bez rozpoznania tego trybu skutkuje częstszym wypalaniem DPF ale przedłużenie gwarancji na układ wydechowy dał VW tylko w USA ale nie w Europie. Nie ma cudów to tylko pudrowanie trupa ten update na dłuższą metę jest szkodliwy dla silnika.

Data: 2017-09-10 19:43:16
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-10 o 16:52, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Spróbujmy jeszcze raz:
Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości

Nie mogli tego zrobić bo od razu ruszyłaby lawina pozwów. Zresztą żaden z testów tego nie wykazuje więc jesteś w błędzie. Podkręcenie softu aby przechodził testy bez rozpoznania tego trybu skutkuje częstszym wypalaniem DPF ale przedłużenie gwarancji na układ wydechowy dał VW tylko w USA ale nie w Europie. Nie ma cudów to tylko pudrowanie trupa ten update na dłuższą metę jest szkodliwy dla silnika.

Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się
w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-10 23:01:38
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się
w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę.

parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja

Data: 2017-09-11 11:26:08
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja

Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 04:19:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...

no coz chyba nie tylko mojej -> 6536 Antworten

https://www.motor-talk.de/forum/sammelthread-vw-abgasskandal-erfahrungen-nach-dem-softwareupdate-t5567865.html?page=59

Die Lüftung läuft häufig nach, wenn die DPF- Regeneration im Fahrtbetrieb nicht abgeschlossen wurde. Dieses Phänomen kann ich nach dem UPDATE auch des öfteren beobachten. Vorher habe ich eine DPF- Regeneration kaum mitbekommen!

PS musze podpytac magika czy umie wgrac stary oryginalny soft :-)

Data: 2017-09-11 14:45:35
Autor: Robert Wańkowski
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-11 o 13:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...

no coz chyba nie tylko mojej -> 6536 Antworten

https://www.motor-talk.de/forum/sammelthread-vw-abgasskandal-erfahrungen-nach-dem-softwareupdate-t5567865.html?page=59
A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu?

Robert

Data: 2017-09-11 06:12:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu?

ekosoft nie istnieje, modyfikacja ktora wgral VW (i nadal to robi) nie obniza trucia na drodze a pozwala tylko i wylacznie na przejscie testu. po prostu VW wie ze E5 nie da sie naprawic softem i gra na zwloke w Niemczech podniosl sie wrzask kiedy ludzie zorientowali sie ze zostali wydymani przez motokoncerny i ich zblatowanych kolesi urzednikow :-)

http://www.focus.de/immobilien/wohnen/nox-messungen-des-umweltbundesamts-deutschland-karte-in-diesen-staedten-drohen-fahrverbote_id_7383948.html

Stuttgart -> od 7 miu lat przekroczone normy NO2 (prawie dwukrotnie) w koncu poszli do sadu i walcza o zakaz wjazdu aut z silnikiem diesla do centrum, jesli sad to klepnie to bedzie masakra niemieckiego przemyslu samochodowego bo lawina ruszy i nie da sie jej powstrzymac

Data: 2017-09-12 15:40:44
Autor: Poldek
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-11 o 15:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu?

ekosoft nie istnieje, modyfikacja ktora wgral VW (i nadal to robi) nie obniza trucia na drodze a pozwala tylko i wylacznie na przejscie testu.
po prostu VW wie ze E5 nie da sie naprawic softem i gra na zwloke

w Niemczech podniosl sie wrzask kiedy ludzie zorientowali sie ze zostali wydymani przez motokoncerny i ich zblatowanych kolesi urzednikow :-)

http://www.focus.de/immobilien/wohnen/nox-messungen-des-umweltbundesamts-deutschland-karte-in-diesen-staedten-drohen-fahrverbote_id_7383948.html

Stuttgart -> od 7 miu lat przekroczone normy NO2 (prawie dwukrotnie) w koncu poszli do sadu i walcza o zakaz wjazdu aut z silnikiem diesla do centrum, jesli sad to klepnie to bedzie masakra niemieckiego przemyslu samochodowego bo lawina ruszy i nie da sie jej powstrzymac


Nareszcie początek końca trującego diesla.
Stanowczo za długo trwa jego kariera wśród ludzi.

Data: 2017-09-12 15:50:31
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Tue, 12 Sep 2017 15:40:44 +0200, Poldek
Nareszcie początek końca trującego diesla.
Stanowczo za długo trwa jego kariera wśród ludzi.

Gdyby z diesla janusze motoryzacji nie wycinali DPF i samochód trzymałby
parametry (no bo jakoś Toyota je trzyma nie tylko w teście, ale także na
drodze), to nie jest taki zły. Problem jest zwyczajowo w ludziach, a nie w
maszynie. --
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-12 17:17:58
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-12 o 15:50, Myjk pisze:

Nareszcie początek końca trującego diesla.
Stanowczo za długo trwa jego kariera wśród ludzi.

Gdyby z diesla janusze motoryzacji nie wycinali DPF i samochód trzymałby
parametry (no bo jakoś Toyota je trzyma nie tylko w teście, ale także na
drodze), to nie jest taki zły. Problem jest zwyczajowo w ludziach, a nie w
maszynie.

Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normę tyle razy przekroczyli.  :-)
Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach
osobowych. Bo wprowadzą zakaz a powietrze dalej będzie zanieczyszczone.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-12 18:16:32
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-12 o 17:35, Myjk pisze:

Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normę tyle razy
przekroczyli.  :-)

W ludziach ogólnie, a nie w rodakach. W tych ludziach co przewał zrobili w
VW chociażby, przez tych co wycinają PDF, po tych co dopuszczają i tolerują
trupy w ruchu.

Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas
i w dodatku w równie starych samochodach?
Mam wrażenie że to niemożliwe.

Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach
osobowych. Bo wprowadzą zakaz a powietrze dalej będzie zanieczyszczone.

Pewnie lokomotywy dymią.

Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat.
Natomiast w niektórych ich miastach zrobili zakaz wjazdu do centrum
autami nie spełniającymi najnowszej normy. Nie pomogło.
Dymią nie tylko rury wydechowe, ale przejechać się po kierowcach
i to osobówek jest jak widać najłatwiej.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-12 18:42:47
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Tue, 12 Sep 2017 18:16:32 +0200, RadoslawF
Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas
i w dodatku w równie starych samochodach?
Mam wrażenie że to niemożliwe.

Nie wiem jak to wyraźniej napisać. Na oszustwa producentów nic ludzie nie
poradzą, że dopuszczone samochody trują bardziej niż normy przewidują. Ale
nada winni są inni ludzie, a nie same maszyny.

Inna sprawa, twierdzisz że zanieczyszczenia znacznie przekroczyli. Po
zakazie wjazdu żadne poziomy nie spadły? Jesli spadły, to jakie i o ile,
albo które zostały na równie wysokim poziomie? Bo jeszcze się okaże, że
niepotrzebnie się konkretnie diesli trzeba czepiać, ale także benzyniaków.
 
Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat.
Natomiast w niektórych ich miastach zrobili zakaz wjazdu do centrum
autami nie spełniającymi najnowszej normy. Nie pomogło.
Dymią nie tylko rury wydechowe, ale przejechać się po kierowcach
i to osobówek jest jak widać najłatwiej.

Jak większość tych dopuszczonych aut była ze zmanipulowanej stajni VW, to nic dziwnego. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-12 19:36:23
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-12 o 18:42, Myjk pisze:

Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas
i w dodatku w równie starych samochodach?
Mam wrażenie że to niemożliwe.

Nie wiem jak to wyraźniej napisać. Na oszustwa producentów nic ludzie nie
poradzą, że dopuszczone samochody trują bardziej niż normy przewidują. Ale
nada winni są inni ludzie, a nie same maszyny.

Naprawdę wierzysz ze nowe samochody trują bardziej niż te dwudziestoletnie?

Inna sprawa, twierdzisz że zanieczyszczenia znacznie przekroczyli. Po
zakazie wjazdu żadne poziomy nie spadły? Jesli spadły, to jakie i o ile,
albo które zostały na równie wysokim poziomie? Bo jeszcze się okaże, że
niepotrzebnie się konkretnie diesli trzeba czepiać, ale także benzyniaków.

Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisać zakazowi.

Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat.
Natomiast w niektórych ich miastach zrobili zakaz wjazdu do centrum
autami nie spełniającymi najnowszej normy. Nie pomogło.
Dymią nie tylko rury wydechowe, ale przejechać się po kierowcach
i to osobówek jest jak widać najłatwiej.

Jak większość tych dopuszczonych aut była
ze zmanipulowanej stajni VW, to nic dziwnego. :P

Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też, kominki w domkach
również.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-12 19:46:59
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Tue, 12 Sep 2017 19:36:23 +0200, RadoslawF
Naprawdę wierzysz ze nowe samochody trują bardziej niż te dwudziestoletnie?

Diesle z DPF zdecydowanie mniej trują niż dwudziestoletnie bez DPF.
Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisać zakazowi.

Tzn. ilość takich PMów czy NOx o ile spadła po wprowadzeniu zakazu? Że
zagraniczne miasta mają, nawet bez wprowadzenia zakazu, znacznie lepsze
powietrze niż my, to nie podlega wątpliwości.
 
Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też,

Akurat dostawczych i autobusów, podejrzewam, zakaz nie obejmował. Te pewnie
muszą się naturalnie zezłomować.

kominki w domkach również.

Jak i inne kotły. Zresztą tu jest jeszcze większy cyrk z atestami niż w
samochodach. Niedawno na FM się producent kotłów, chyba przez przypadek,
wypruł na ten temat. :P Znaczy chciał obsmarować złych urzędników unijnych
a wyszło jak wyszło. Dlatego ja od dawna optuję za zakazem palenia w
kominkach i innych kotłach, nawet tych najwyższej "klasy" i piętnuję
dopłaty do tych "nowoczesnych" spalinowych źródeł ciepła.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-12 22:53:00
Autor: RadoslawF
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-12 o 19:46, Myjk pisze:

Naprawdę wierzysz ze nowe samochody trują bardziej niż te dwudziestoletnie?

Diesle z DPF zdecydowanie mniej trują niż dwudziestoletnie bez DPF.

To dlaczego tak psioczysz na te nowe?

Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisać zakazowi.

Tzn. ilość takich PMów czy NOx o ile spadła po wprowadzeniu zakazu? Że
zagraniczne miasta mają, nawet bez wprowadzenia zakazu, znacznie lepsze
powietrze niż my, to nie podlega wątpliwości.

Jak mieszkasz w Krakowie to masz gorsze, ale samochodów do tego nie
mieszaj. Ja mam lepsze, mieszkam w mieście wojewódzkim.

Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też,

Akurat dostawczych i autobusów, podejrzewam, zakaz nie obejmował. Te pewnie
muszą się naturalnie zezłomować.

Naturalnie to znaczy za lat kilkadziesiąt. A wymusić złomowanie osobówek
z jednocyfrowym rocznikiem chcecie już teraz.

kominki w domkach również.

Jak i inne kotły. Zresztą tu jest jeszcze większy cyrk z atestami niż w
samochodach. Niedawno na FM się producent kotłów, chyba przez przypadek,
wypruł na ten temat. :P Znaczy chciał obsmarować złych urzędników unijnych
a wyszło jak wyszło. Dlatego ja od dawna optuję za zakazem palenia w
kominkach i innych kotłach, nawet tych najwyższej "klasy" i piętnuję
dopłaty do tych "nowoczesnych" spalinowych źródeł ciepła.

To może zacznijcie od producentów tych pieców a odczepcie się od
producentów samochodów.


Pozdrawiam

Data: 2017-09-14 15:27:08
Autor: Poldek
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-12 o 18:16, RadoslawF pisze:
W dniu 2017-09-12 o 17:35, Myjk pisze:

Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normę tyle razy
przekroczyli.  :-)

W ludziach ogólnie, a nie w rodakach. W tych ludziach co przewał zrobili w
VW chociażby, przez tych co wycinają PDF, po tych co dopuszczają i tolerują
trupy w ruchu.

Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas
i w dodatku w równie starych samochodach?
Mam wrażenie że to niemożliwe.

Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach
osobowych. Bo wprowadzą zakaz a powietrze dalej będzie zanieczyszczone.

Pewnie lokomotywy dymią.

Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat.

Dizle nie dymią i nie wydzielają trujących zanieczyszczeń.
Te nalepki "Diesel musi dymić!" to przecież nie o dieslach.
Swoją drogą za samą taką nalepkę to należy się wpierdol.

Data: 2017-09-12 15:39:23
Autor: Poldek
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-11 o 13:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...

no coz chyba nie tylko mojej -> 6536 Antworten

https://www.motor-talk.de/forum/sammelthread-vw-abgasskandal-erfahrungen-nach-dem-softwareupdate-t5567865.html?page=59

Die Lüftung läuft häufig nach, wenn die DPF- Regeneration im Fahrtbetrieb nicht abgeschlossen wurde. Dieses Phänomen kann ich nach dem UPDATE auch des öfteren beobachten. Vorher habe ich eine DPF- Regeneration kaum mitbekommen!

PS musze podpytac magika czy umie wgrac stary oryginalny soft :-)

Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwać ludzi wkoło?

Data: 2017-09-12 06:51:08
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwać ludzi wkoło?

zdecydowanie. co drugi bak dolewam jeszcze flaszke denaturatu :-)

Data: 2017-09-11 11:29:36
Autor: Robert Wańkowski
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-11 o 11:26, Myjk pisze:
Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com

parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja

Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to
z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...

Zemsta programisty, hakerstwo? :-)

Robert

Data: 2017-09-11 12:36:35
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Mon, 11 Sep 2017 11:29:36 +0200, Robert Wańkowski
Zemsta programisty, hakerstwo? :-)

No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczędzić klientom zbyt szybkiej
wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 03:58:35
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczędzić klientom zbyt szybkiej wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł.

poczytaj sobie ile komponentow ukladu objetych zostalo rozszerzona gwarancja w USA przy cenach ASO to jakies 2000 $ :-)

Data: 2017-09-11 11:24:49
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Sun, 10 Sep 2017 07:52:45 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości

Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku
wydajności, co nie oznacza, że go nie ma. Jeśli natomiast zmniejszyli
emisję do zgodnej z normą, a tego spadku faktycznie nie ma, to ja już
kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla
zasady żeby w razie ujawnienia afery narobić sobie kłopotów? No weź tak na
logikę rozważ sytuację. Spróbuj chociaż.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 03:47:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku
wydajności, co nie oznacza, że go nie ma.

ogarnij sie :-) update jest juz w milionie aut i nie slychac wrzasku wqrwionych klientow: moj golf stracil 50KM i nie potrafie wyprzedzic smarta

-- Jeśli natomiast zmniejszyli emisję do zgodnej z normą, a tego spadku faktycznie nie ma, to ja już kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla zasady żeby w razie ujawnienia afery narobić sobie kłopotów? update zapewnia przejscie testu ale w polaczeniu z wylaczeniem trybu testowego powoduje czestsze wypalanie dpf takie sa fakty

Data: 2017-09-11 03:42:24
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm. tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian

NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO WYPALANIA DPF.

czestsze wypalanie dpf jest jedynym mierzalnym efektem oprocz przyspieszonego zuzycia ukladu wydechowego

PS google translator nie dal rady wiec co to znaczy ? *ZAORNUNGOWANIE*

Data: 2017-09-11 12:54:43
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Mon, 11 Sep 2017 03:42:24 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian

Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a częstsze wypalanie DPFu jak i
zużycie układu wydechowego to tylko Twoje bajdurzenie...

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 04:12:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a częstsze wypalanie DPFu jak i
zużycie układu wydechowego to tylko Twoje bajdurzenie...

musisz napisac do VW i wyrazic swoje rozczarowanie :-) PS masz moze jakas teorie spiskowa pod reka dlaczego moj sasiad po wizycie w VW tez zauwazyl to samo ?

Data: 2017-09-11 14:47:25
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Mon, 11 Sep 2017 04:12:16 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
PS masz moze jakas teorie spiskowa pod reka dlaczego moj sasiad po wizycie w VW tez zauwazyl to samo ?

Może dlatego, że to twój sąsiad i ty macie wspólne autosugestie. Niektórzy
podświadomie szukają wyjaśnień i znajdują rzeczy których nie ma -- to się
nazywa dysonans poznawczy. Skoro, jak sam przyznałeś, w emisji na drodze się nic nie zmieniło po
zmianie softu (a to był przecież cel akcji serwisowej, aby auto NA DRZODZE
spełniało normy), to niewiele też się powinno zmienić w podstawach
sterowania silnikiem. Ale ty dalej będziesz wpierać, że VW, obnażone stojąc na krawędzi, po raz
kolejny strzela sobie w stopę, bo NIE NAPRAWIAJĄC NIC naraża się na
doprowadzanie silników i układów wydechowych swoich klientów do agonii --
co da tylko kolejne pole do popisu aby ich pozwać o działanie na szkodę
klienta. GDZIE TU LOGIKA się pytam?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 05:57:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Skoro, jak sam przyznałeś, w emisji na drodze się nic nie zmieniło po
zmianie softu (a to był przecież cel akcji serwisowej, aby auto NA DRZODZE
spełniało normy), to niewiele też się powinno zmienić w podstawach
sterowania silnikiem.

jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-)

1) celem akcji serwisowej bylo przejscie testu w realu nadal jest do dupy
2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf

 -- Ale ty dalej będziesz wpierać, że VW, obnażone stojąc na krawędzi, po raz
kolejny strzela sobie w stopę, bo NIE NAPRAWIAJĄC NIC naraża się na
doprowadzanie silników i układów wydechowych swoich klientów do agonii --
co da tylko kolejne pole do popisu aby ich pozwać o działanie na szkodę
klienta.

alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-) tych aut nie da sie naprawic softem a szkoda klienta jest rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec klient dostal wszystko co chcial :-)

Data: 2017-09-11 15:56:34
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Mon, 11 Sep 2017 05:57:45 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-)
1) celem akcji serwisowej bylo przejscie testu w realu nadal jest do dupy

Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tę okazję soft. Nie
przechodziły "testów" na drodze. Po co więc tak manipulować softem aby
nadal był zmanipulowany tylko gorzej?

2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf

Jeśli cokolwiek zmienili, w domyśle aby POPPRAWIĆ wyniki na plus a nie na
minus, to użytkownik nie może odczuwać tego w postaci częstszego wypalania
DPF! Jeśli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniając
norm emisji, to jest to tylko i wyłącznie autosugestia użytkownika. Jeśli
faktycznie użytkownik odczuwa częstsze wypalanie, to wtedy nie poprawili
wyników spalania, tylko je pogorszyli. No nie wiem ile razy ci to jeszcze
trzeba będzie powtórzyć.

alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-)

Wcześniej też spełniało warunki TESTOWE. Nie spełniało warunków DROGOWYCH.

tych aut nie da sie naprawic softem a szkoda klienta jest rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec klient dostal wszystko co chcial :-)

Prawdpodobnie da się, ale kosztem osiagów -- jak w przypadku zamulonej
Toyoty. Wtedy jednak po akcji serwisowej oddadzą produkt niezgodny z tym co
klient zakupił i będzie można się ubiegać o rozwiązanie umowy. Czyli zrobić
to, co stało się w USA, acz tam jest w domyśle dzięki władzom i nie trzeba
się procesować o możliwość zwrotu towaru.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 08:36:45
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
Ech i tak do znudzenia :-)

Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tę okazję soft.

Nie. Test przechodziły tylko dlatego że komp wykrywał test i odpalał specjalny tryb. Kiedy to wykryto musieli zrobić update.

Nie przechodziły "testów" na drodze.

Nie ma takich testów. Oficjalnie miarodajny (homologacja) jest tylko nefz.

Jeśli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniając norm emisji, to jest to tylko i wyłącznie autosugestia użytkownika.

Kilka tysięcy Niemców się myli albo Ty :-)

Data: 2017-09-11 18:01:50
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Mon, 11 Sep 2017 08:36:45 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Ech i tak do znudzenia :-)

Chyba tak.

Nie. Test przechodziły tylko dlatego że komp wykrywał test i odpalał specjalny tryb.

No to jak nie przechodziły jak przechodziły?
Kiedy to wykryto musieli zrobić update.

Wykryto to ponieważ zrobiono testy drogowe.

Nie ma takich testów. Oficjalnie miarodajny (homologacja) jest tylko nefz.

Jak nie ma, skoro to dzięki takiemu właśnie testowi drogowemu, tj.
zapakowaniu aparatury testowej do bagażnika, wykryto ten "problem". Jakoś
Toyota utrzymuje parametry na teście i na drodze. Choć wg ciebie nie musi.
Tak się zastanawiam o co tobie właściwie chodzi.

Kilka tysięcy Niemców się myli albo Ty :-)

Póki co to tylko ty, twój sąsiad i jakiś niemiec w komentarzu odczuwa.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 22:56:53
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda - dieselgate
-- Chyba tak.

bez obrazy ale cos powoli lapiesz :-)

-- No to jak nie przechodziły jak przechodziły?

tylko dlatego ze soft wykrywal ze wlasnie odbywa sie test i przelaczal sie na specjalny tryb, kiedy to wykryto pojawila sie koniecznosc update'u -- Wykryto to ponieważ zrobiono testy drogowe.

testy drogowe wykryly ze VW clean diesel truje jak cholera na drodze ale w swietle prawa EU jest to nieistotne bo obowiazuje oderwany od rzeczywistosci nefz (dlatego vw zrobilo update pod nefz i pokazuje klientow srodkowy palec :-)

-- Jak nie ma, skoro to dzięki takiemu właśnie testowi drogowemu, tj.
zapakowaniu aparatury testowej do bagażnika, wykryto ten "problem".

gamonie odkryli ze nefz to bujda, pseudo test klepniety przez motokoncerny i zblatowanych urzednikow EU

-- Póki co to tylko ty, twój sąsiad i jakiś niemiec w komentarzu odczuwa.

ten watek ciagnie sie od 2016 i ma ponad 6000 komentarzy, Niemcy szybko wyczuli ze cos jest nie halo ale mozesz im oczywiscie wmowic zbiorowa hipnoze czy autosugestie :-)

ps jako ze wyczerpales moja cierpliwosc (w tym temacie) bez obrazy EOT

ps2

https://www.welt.de/wirtschaft/article168502435/Die-Deutschen-kaufen-keine-Diesel-mehr.html

zaczyna sie jazda bez trzymanki :-)

Data: 2017-09-11 11:21:10
Autor: Myjk
Skoda - dieselgate
Sun, 10 Sep 2017 06:34:01 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie
interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie
trybu testowego.

Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm. Że nie
emituje PMów nawet nie zdajac testów emisji dzięki czemu jest znacznie
czystszy niż smoluchy bez DPF to już kiedyś wspominałem i też chyba nie
dotarło do Ciebie.

Zachodzi więc pytanie, czy Ty próbujesz zrozumieć co się do Ciebie pisze?
Powtarzam ponownie, wielkimi literami: NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY
TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO WYPALANIA DPF. Twoja
teoria się zwyczajnie nie trzyma kupy.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-09-11 13:03:07
Autor: T.
Skoda - dieselgate
W dniu 2017-09-08 o 23:43, Dykus pisze:
Witam!

W dniu 2017-09-08 o 20:40, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

chcesz kupić pralkę klasy AAA a producent sprzedał ci sztrucla BBB, zostałeś OSZUKANY i teraz producent może:
(...)
Oczywiście wg prawa masz rację - towar niezgodny z umową, przy czym zużycie energii przez pralkę odpowiada raczej zużyciu paliwa i jakoś to, że w praktyce dane katalogowe ("średnie zużycie paliwa w mieście") nijak się mają do rzeczywistości nikomu nie przeszkadza - każdy się przyzwyczaił i mało kto wytacza proces.

Tymczasem nagle komuś przeszkadza, że jego auto wyrzuca więcej szkodliwych związków z rury wydechowej. Czy znajdę chociaż jedną osobę, która wybierając dany model samochodu kieruje się wartością emisji CO2 z katalogu? Czy ktoś z ciekawości porównuje te dane z wynikami okresowych przeglądów technicznych? Czy ktoś wybierze mniejszy silnik tylko dlatego, aby być bardziej eko (pod względem emisji CO2/NOx)? Spodziewam się negatywnych odpowiedzi, ale w kolejce po odszkodowanie to chętnie stanę...

Absolutnie nie bronię VW i innych, ale zwracam uwagę na względy moralne poszkodowanych. ;) Można finansowo ukarać winnych i pieniądze przeznaczyć na posadzenie drzew w Puszczy Białowieskiej... :)



W Puszczy Białowieskiej nie można sadzić drzew - ma być nieskalana ręką ludzką... Tylko korniki mogą wpierdzielać.
T.

Skoda - dieselgate

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona