Data: 2017-09-08 00:33:51 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
http://wyborcza.pl/7,155287,22339462,pozew-zbiorowy-przeciw-skodzie-o-manipulacje-spalinami-z-silnikow.html
ciekawe w ktora strone pojdzie, 30 tys od auta to troche sporo ale dola dla mecenasa musi byc :-) |
|
Data: 2017-09-08 10:27:25 | |
Autor: z | |
Skoda - dieselgate | |
"Odszkodowanie to powinni raczej dostać wszyscy inni, a nie użytkownicy aut, bo to nie oni byli truci. Zresztą powinniśmy wszyscy dostać odszkodowanie od państwa za to, że nie potrafi wymusić egzekwowania przepisów i nadal trują nas wszystkie stare niemieckie trupy z powycinanymi filtrami..."
A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-) z |
|
Data: 2017-09-08 01:53:15 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-)
tylko wujek Sam moze wyjac pieniadze z kieszeni niemieckich motokoncernow reszta swiata jest niestety za cienka w uszach a pomysl ze UE ktora chodzi na niemieckim postronku cokolwiek zrobi uwazam za humorystyczny :-) |
|
Data: 2017-09-08 12:45:38 | |
Autor: z | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-08 o 10:53, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- A od siebie dodam że to przepisy europejskie unijne. Unijo płać :-) Co nie znaczy że trzeba przemilczać że czarne jest czarne a białe jest białe. Gimbaza przecież to czyta ;-) z |
|
Data: 2017-09-08 12:46:56 | |
Autor: z | |
Skoda - dieselgate | |
i może nasze wnuki pogonią te biurwy brukselskie na cztery wiatry :-)
z |
|
Data: 2017-09-09 08:49:28 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Skoda - dieselgate | |
Dnia Fri, 8 Sep 2017 12:46:56 +0200, z napisał(a):
i może nasze wnuki pogonią te biurwy brukselskie na cztery wiatry :-) No a jak już rozp.. tą wredną unię to droga do 3 światowej wooolna! :) Tyle przecież jest do odzyskania - Prusy, Kowno, Lwów, Sudety, Lotaryngia i co tam jeszcze. -- Jacek I hate haters. |
|
Data: 2017-09-08 10:45:15 | |
Autor: Poldek | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-08 o 10:27, z pisze:
"Odszkodowanie to powinni raczej dostać wszyscy inni, a nie użytkownicy aut, bo to nie oni byli truci. Zresztą powinniśmy wszyscy dostać odszkodowanie od państwa za to, że nie potrafi wymusić egzekwowania przepisów i nadal trują nas wszystkie stare niemieckie trupy z powycinanymi filtrami..." Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie. Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje. |
|
Data: 2017-09-08 01:55:56 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie. Wtedy ludzie zaczęliby bardziej się zastanawiać nad tym, jak ich samochód truje.
ale rozumiesz ze Dieselgate to oszustwo bo producent wydymal klientow przy biernym udziale organow kontrolnych ? |
|
Data: 2017-09-08 11:08:51 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-08 o 10:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie. Ty tak naprawdę rozumujesz? Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki jazdy silniki. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-08 02:21:25 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki
jazdy silniki. wow to ustawodawca to ograniczal ? ciekawa teoria nawet w piatek :-) |
|
Data: 2017-09-08 12:43:09 | |
Autor: z | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-08 o 11:08, RadoslawF pisze:
Producent wydymał ustawodawcę dając ludziom lepsze pod względem dynamiki Ja się domagam zwrotu moich podatków które poszły na ustawodawcę i wykonawcę przepisów których nie potrafiono wyegzekwować. Bzdura? Takich przykładów są setki kiedy firma kręci lody z urzędnikami a tu już i prokurator powinien wkroczyć a nie że nieudolność i pozamiatane... z |
|
Data: 2017-09-08 11:13:58 | |
Autor: Poldek | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-08 o 10:55, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Powinien być przepis, że wylot rury wydechowej znajduje się w kabinie. Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają 30 razy bardziej, niż deklarowane. Chętnie tylko ustawiają się po kasę, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie? Jak już ktoś wcześniej słusznie zauważył w tej sprawie poszkodowani, to nie są nabywcy samochodów, tylko niewinni ludzie, którzy nawet w życiu nie mieli samochodu, a otrzymują ponadnormatywną dawkę trujących wyziewów z diesla. Ponieważ jestem właśnie na kupnie nowego samochodu (benzynowego), rozmawiałem niedawno ze sprzedawcą u dealera VW. Powiedział, że po wybuchu dieselgate pojawiła się zwiększona liczba zainteresowanych kupnem diesla - byli napaleni na parę groszy zniżki, którą widzieli oczami swojej wyobraźni. W dupie mając zatruwanie innych, tylko ka$$$a w oczach. |
|
Data: 2017-09-08 02:24:13 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak też i klientów VW, którzy mają w 4 literach, że ich samochody zatruwają 30 razy bardziej, niż deklarowane.
oczywiscie a Ty w ramach protestu zezlomujesz auto na wlasny koszt, nie rozsmieszaj mnie :-) -- Chętnie tylko ustawiają się po kasę, odszkodowanie. Tylko za co to odszkodowanie? zaplaciles za E5 i ma byc E5 a nie jest, to dosc proste |
|
Data: 2017-09-08 15:53:52 | |
Autor: Poldek | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-08 o 11:24, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Tak, rozumiem. "Bierny udział" dotyczy tak samo organów kontrolnych, jak Janusz tak nie myśli. Janusz myśli tak: "Mam w D ile trucizn pierdzi mój samochód. Przecież to nie ja wdycham spaliny zostawiam za sobą do wdychania dla innych. Ale można wyrwać kilka groszy, to trzeba". Społeczeństwo ustawami wybranej przez siebie władzy zgodziło się, że nowy samochód z fabryki dopuszczony do ruchu wyjeżdżając na drogę ma prawo wydzielać nie więcej niż przewiduje norma E5. A tymczasem Janusz jadąc swoim samochodem zostawia za sobą 30 razy więcej trucizn, niż zostało mu pozwolone. Z tego tytułu Janusz nie ponosi żadnych negatywnych konsekwencji finansowych na rzecz społeczeństwa, ani nikogo. Ewentualna kasa z odszkodowania od VW dla Janusza, to dla niego "czysty zysk". A raczej mocno nieczysty. |
|
Data: 2017-09-08 11:40:33 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Janusz tak nie myśli. Janusz myśli tak:
i znów błąd logiczny bo VW oszukał ludzi na całym świecie w tym wyjątkowo perfidnie w USA reklamując swój clean diesel czym wyciął konkurencje. mam nadzieje ze nie posuniesz się do absurdu ze cały świat kombinuje bo to juz popada w paranoje :-) ludzie chcieli kupić nowoczesne, ekologiczne auto a zostali oszukani -- Ewentualna kasa z odszkodowania od VW dla Janusza, to dla niego "czysty zysk". A raczej mocno nieczysty. spróbujmy z prostym przykładem: chcesz kupić pralkę klasy AAA a producent sprzedał ci sztrucla BBB, zostałeś OSZUKANY i teraz producent może: a) wypłacić $ jako rekompensatę b) wymienić na AAA c) przyjąć zwrot i oddać $ c) powiedzieć ze nie jesteśmy w USA i żebyś spadał w podskokach :-) |
|
Data: 2017-09-08 23:43:36 | |
Autor: Dykus | |
Skoda - dieselgate | |
Witam!
W dniu 2017-09-08 o 20:40, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze: chcesz kupić pralkę klasy AAA a producent sprzedał ci sztrucla BBB, zostałeś OSZUKANY i teraz producent może:Oczywiście wg prawa masz rację - towar niezgodny z umową, przy czym zużycie energii przez pralkę odpowiada raczej zużyciu paliwa i jakoś to, że w praktyce dane katalogowe ("średnie zużycie paliwa w mieście") nijak się mają do rzeczywistości nikomu nie przeszkadza - każdy się przyzwyczaił i mało kto wytacza proces. Tymczasem nagle komuś przeszkadza, że jego auto wyrzuca więcej szkodliwych związków z rury wydechowej. Czy znajdę chociaż jedną osobę, która wybierając dany model samochodu kieruje się wartością emisji CO2 z katalogu? Czy ktoś z ciekawości porównuje te dane z wynikami okresowych przeglądów technicznych? Czy ktoś wybierze mniejszy silnik tylko dlatego, aby być bardziej eko (pod względem emisji CO2/NOx)? Spodziewam się negatywnych odpowiedzi, ale w kolejce po odszkodowanie to chętnie stanę... Absolutnie nie bronię VW i innych, ale zwracam uwagę na względy moralne poszkodowanych. ;) Można finansowo ukarać winnych i pieniądze przeznaczyć na posadzenie drzew w Puszczy Białowieskiej... :) -- Pozdrawiam, Dykus. -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|
Data: 2017-09-08 23:39:22 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
Ależ oczywiście że np w Niemczech klienci kierowali się ekologicznościa produktu zapewnianą przez VW. Organizacje ekologiczne, osoby fizyczne biorą te sprawy na poważnie i w sądzie leży już przynajmniej jeden pozew od klienta flotowego. VW oszukał także budżet bo KfZ Steuer płacisz od normy Euro których EA 189 oczywiście nie spełnia. Ten wałek to mistrzostwo świata, trwał min 10 lat czyli zysk liczy się w dziesiątkach miliardów ;-)
|
|
Data: 2017-09-09 08:43:16 | |
Autor: Cavallino | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 08-09-2017 o 23:43, Dykus pisze:
Witam! Tutaj bardziej chodzi o to, że jak VW "naprawi" ten problem, to auto będzie słabsze i wolniejsze. A to już będzie przeszkadzać. |
|
Data: 2017-09-09 05:25:19 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może spowodować niewielkie zwiększenie zużycia paliwa i niebawem wykończy układ wydechowy :-)
|
|
Data: 2017-09-09 18:14:07 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-09 o 14:25, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości. Jedyny efekt uboczny to notoryczne wypalanie DPF co może spowodować niewielkie zwiększenie zużycia paliwa i niebawem wykończy układ wydechowy :-) No zobacz a fachowcy twierdzą coś innego. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-09 10:05:21 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
Fachowcy mówią dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancję na te komponenty co też o czymś świadczy.
|
|
Data: 2017-09-09 20:32:39 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-09 o 19:05, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Fachowcy mówią dokładnie to samo no i VW w USA przedłużył gwarancję na te komponenty co też o czymś świadczy. Na pamięć Flash z kodem i danymi programu? Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-09 18:15:03 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Sat, 9 Sep 2017 05:25:19 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Nie. Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu Sprawdzałeś ten fakt, ktoś to opisał z doświadczenia, czy to tylko Twój domysł? Albowiem to jest nielogiczne. Filtr DPF jest urządzeniem fizycznym, nie da się mu ograniczyć cykli wypalania -- chyba że zastosowali tam jakiś bypas. Więc jeśli już, to kiedyś się musiał notorycznie przepalać i co za tym idzie produkował więcej syfów. Ale jakoś nie słyszałem aby ludzie mieli problemy z DPFem w tych autach. Teraz mogli jedynie ograniczyć produkcję sadzy i co za tym idzie emisji innych związków (poprzez inne wysterowanie silnika, w domyśle dołując parametry). Ogólnie, Twoja teoria się kupy nie trzyma. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-09 10:03:55 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.
|
|
Data: 2017-09-09 19:09:19 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-09 o 19:03, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali? Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-) Robert |
|
Data: 2017-09-09 11:48:33 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
Stary soft nie dawał rady nawet w czasie testu ten nowy już podobno daje radę ale na drodze nadal truje masakrycznie. Chcą aby VW naprawił silnik czyli dołożył zbiornik adblue ale to droga impreza więc zrobią wszystko aby tego uniknąć. Te stadiony w USA pełne trefnych VW to dopiero początek :-)
|
|
Data: 2017-09-09 20:36:54 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-09 o 19:09, Robert Wańkowski pisze:
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW bo znajomemu jego syna w Sharanie 3 dni po wygraniu softu doszło do awarii silnika. Mecenas spróbuje się dogadać a jak nie to idą do sądu.Skoro prawie nie ma różnicy to po co kombinowali? Chcieli mieć ekologiczny to już mają, nic nie zanieczyszcza. Może ten nowy soft wcale nie jest ekologiczny? :-) Skoro samochód nie kopci bo nie pali to jest bardzo ekologiczny. :-) Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-10 13:57:53 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Sat, 9 Sep 2017 10:03:55 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Mam B7 i to samo jest u sąsiada w Touranie. On złożył już reklamację w VW Ja się pytam na jakiej podstawie twierdzisz to co napisałeś -- bo jak dla mnie to się kompletnie kupy nie trzyma. Nie da się obniżyć emisji częstszymi wypalaniami DPFu, tylko właśnie rzadszymi -- a produkcję syfów, w tym sadzy, da się zmniejszyć ale kosztem obniżenia parametrów silnika. Swego czasu pisałem i się dziwiłem, że nowe Toyoty są zamulone w stosunku do innych samochodów. Teraz już wiadomo dlaczego. Toyoty po prostu spełniają normy emisji jadąc gorzej niż konkurencja która robiła wałki. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-10 06:34:01 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego.
|
|
Data: 2017-09-10 16:28:23 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-10 o 15:34, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie interesuje. dpf musi sie czesciej wypalac bo wylaczyli rozpoznawanie trybu testowego. Jeśli wyłączyli rozpoznawanie trybu testowego to zmniejszyli moc i spalanie silnika w czasie zwykłej jazdy co znaczy że DPF dopala się rzadziej. Mam wrażenie że to ta nienawiść do braku ekologii tak cię zaślepia. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-10 07:52:45 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
Spróbujmy jeszcze raz:
Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości Nie mogli tego zrobić bo od razu ruszyłaby lawina pozwów. Zresztą żaden z testów tego nie wykazuje więc jesteś w błędzie. Podkręcenie softu aby przechodził testy bez rozpoznania tego trybu skutkuje częstszym wypalaniem DPF ale przedłużenie gwarancji na układ wydechowy dał VW tylko w USA ale nie w Europie. Nie ma cudów to tylko pudrowanie trupa ten update na dłuższą metę jest szkodliwy dla silnika. |
|
Data: 2017-09-10 19:43:16 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-10 o 16:52, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Spróbujmy jeszcze raz: Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-10 23:01:38 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Z drugiej strony co zmienili w ustawieniach skoro po zmianie mieści się
w normach? No chyba że się nie mieści i ta zmiana to pic na wodę. parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja |
|
Data: 2017-09-11 11:26:08 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
parametry sterowania silnikiem tak brzmi oficjalna wersja Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie... -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 04:19:45 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...
no coz chyba nie tylko mojej -> 6536 Antworten https://www.motor-talk.de/forum/sammelthread-vw-abgasskandal-erfahrungen-nach-dem-softwareupdate-t5567865.html?page=59 Die Lüftung läuft häufig nach, wenn die DPF- Regeneration im Fahrtbetrieb nicht abgeschlossen wurde. Dieses Phänomen kann ich nach dem UPDATE auch des öfteren beobachten. Vorher habe ich eine DPF- Regeneration kaum mitbekommen! PS musze podpytac magika czy umie wgrac stary oryginalny soft :-) |
|
Data: 2017-09-11 14:45:35 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-11 o 13:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie...A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu? Robert |
|
Data: 2017-09-11 06:12:32 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu?
ekosoft nie istnieje, modyfikacja ktora wgral VW (i nadal to robi) nie obniza trucia na drodze a pozwala tylko i wylacznie na przejscie testu. po prostu VW wie ze E5 nie da sie naprawic softem i gra na zwloke w Niemczech podniosl sie wrzask kiedy ludzie zorientowali sie ze zostali wydymani przez motokoncerny i ich zblatowanych kolesi urzednikow :-) http://www.focus.de/immobilien/wohnen/nox-messungen-des-umweltbundesamts-deutschland-karte-in-diesen-staedten-drohen-fahrverbote_id_7383948.html Stuttgart -> od 7 miu lat przekroczone normy NO2 (prawie dwukrotnie) w koncu poszli do sadu i walcza o zakaz wjazdu aut z silnikiem diesla do centrum, jesli sad to klepnie to bedzie masakra niemieckiego przemyslu samochodowego bo lawina ruszy i nie da sie jej powstrzymac |
|
Data: 2017-09-12 15:40:44 | |
Autor: Poldek | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-11 o 15:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu? Nareszcie początek końca trującego diesla. Stanowczo za długo trwa jego kariera wśród ludzi. |
|
Data: 2017-09-12 15:50:31 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Tue, 12 Sep 2017 15:40:44 +0200, Poldek
Nareszcie początek końca trującego diesla. Gdyby z diesla janusze motoryzacji nie wycinali DPF i samochód trzymałby parametry (no bo jakoś Toyota je trzyma nie tylko w teście, ale także na drodze), to nie jest taki zły. Problem jest zwyczajowo w ludziach, a nie w maszynie. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-12 17:17:58 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-12 o 15:50, Myjk pisze:
Nareszcie początek końca trującego diesla. Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normę tyle razy przekroczyli. :-) Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach osobowych. Bo wprowadzą zakaz a powietrze dalej będzie zanieczyszczone. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-12 18:16:32 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-12 o 17:35, Myjk pisze:
Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normę tyle razy Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas i w dodatku w równie starych samochodach? Mam wrażenie że to niemożliwe. Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat. Natomiast w niektórych ich miastach zrobili zakaz wjazdu do centrum autami nie spełniającymi najnowszej normy. Nie pomogło. Dymią nie tylko rury wydechowe, ale przejechać się po kierowcach i to osobówek jest jak widać najłatwiej. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-12 18:42:47 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Tue, 12 Sep 2017 18:16:32 +0200, RadoslawF
Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas Nie wiem jak to wyraźniej napisać. Na oszustwa producentów nic ludzie nie poradzą, że dopuszczone samochody trują bardziej niż normy przewidują. Ale nada winni są inni ludzie, a nie same maszyny. Inna sprawa, twierdzisz że zanieczyszczenia znacznie przekroczyli. Po zakazie wjazdu żadne poziomy nie spadły? Jesli spadły, to jakie i o ile, albo które zostały na równie wysokim poziomie? Bo jeszcze się okaże, że niepotrzebnie się konkretnie diesli trzeba czepiać, ale także benzyniaków. Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat. Jak większość tych dopuszczonych aut była ze zmanipulowanej stajni VW, to nic dziwnego. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-12 19:36:23 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-12 o 18:42, Myjk pisze:
Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas Naprawdę wierzysz ze nowe samochody trują bardziej niż te dwudziestoletnie? Inna sprawa, twierdzisz że zanieczyszczenia znacznie przekroczyli. Po Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisać zakazowi. Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat. Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też, kominki w domkach również. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-12 19:46:59 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Tue, 12 Sep 2017 19:36:23 +0200, RadoslawF
Naprawdę wierzysz ze nowe samochody trują bardziej niż te dwudziestoletnie? Diesle z DPF zdecydowanie mniej trują niż dwudziestoletnie bez DPF. Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisać zakazowi. Tzn. ilość takich PMów czy NOx o ile spadła po wprowadzeniu zakazu? Że zagraniczne miasta mają, nawet bez wprowadzenia zakazu, znacznie lepsze powietrze niż my, to nie podlega wątpliwości. Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też, Akurat dostawczych i autobusów, podejrzewam, zakaz nie obejmował. Te pewnie muszą się naturalnie zezłomować. kominki w domkach również. Jak i inne kotły. Zresztą tu jest jeszcze większy cyrk z atestami niż w samochodach. Niedawno na FM się producent kotłów, chyba przez przypadek, wypruł na ten temat. :P Znaczy chciał obsmarować złych urzędników unijnych a wyszło jak wyszło. Dlatego ja od dawna optuję za zakazem palenia w kominkach i innych kotłach, nawet tych najwyższej "klasy" i piętnuję dopłaty do tych "nowoczesnych" spalinowych źródeł ciepła. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-12 22:53:00 | |
Autor: RadoslawF | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-12 o 19:46, Myjk pisze:
Naprawdę wierzysz ze nowe samochody trują bardziej niż te dwudziestoletnie? To dlaczego tak psioczysz na te nowe? Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisać zakazowi. Jak mieszkasz w Krakowie to masz gorsze, ale samochodów do tego nie mieszaj. Ja mam lepsze, mieszkam w mieście wojewódzkim. Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też, Naturalnie to znaczy za lat kilkadziesiąt. A wymusić złomowanie osobówek z jednocyfrowym rocznikiem chcecie już teraz. kominki w domkach również. To może zacznijcie od producentów tych pieców a odczepcie się od producentów samochodów. Pozdrawiam |
|
Data: 2017-09-14 15:27:08 | |
Autor: Poldek | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-12 o 18:16, RadoslawF pisze:
W dniu 2017-09-12 o 17:35, Myjk pisze: Dizle nie dymią i nie wydzielają trujących zanieczyszczeń. Te nalepki "Diesel musi dymić!" to przecież nie o dieslach. Swoją drogą za samą taką nalepkę to należy się wpierdol. |
|
Data: 2017-09-12 15:39:23 | |
Autor: Poldek | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-11 o 13:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe działanie... Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwać ludzi wkoło? |
|
Data: 2017-09-12 06:51:08 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwać ludzi wkoło?
zdecydowanie. co drugi bak dolewam jeszcze flaszke denaturatu :-) |
|
Data: 2017-09-11 11:29:36 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-11 o 11:26, Myjk pisze:
Sun, 10 Sep 2017 23:01:38 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.comZemsta programisty, hakerstwo? :-) Robert |
|
Data: 2017-09-11 12:36:35 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Mon, 11 Sep 2017 11:29:36 +0200, Robert Wańkowski
Zemsta programisty, hakerstwo? :-) No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczędzić klientom zbyt szybkiej wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 03:58:35 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- No nie, wychodzi na to, że chcieli zaoszczędzić klientom zbyt szybkiej wymiany układu wydechowego. Czyli rury stalowej za, w porywach, 500 zł.
poczytaj sobie ile komponentow ukladu objetych zostalo rozszerzona gwarancja w USA przy cenach ASO to jakies 2000 $ :-) |
|
Data: 2017-09-11 11:24:49 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Sun, 10 Sep 2017 07:52:45 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Po wygraniu nowego softu nie ma żadnego odczuwalnego ubytku momentu czy prędkości Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku wydajności, co nie oznacza, że go nie ma. Jeśli natomiast zmniejszyli emisję do zgodnej z normą, a tego spadku faktycznie nie ma, to ja już kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla zasady żeby w razie ujawnienia afery narobić sobie kłopotów? No weź tak na logikę rozważ sytuację. Spróbuj chociaż. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 03:47:16 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Może po prostu Twój sposób jazdy nie pozwala na stwierdzenie spadku
wydajności, co nie oznacza, że go nie ma. ogarnij sie :-) update jest juz w milionie aut i nie slychac wrzasku wqrwionych klientow: moj golf stracil 50KM i nie potrafie wyprzedzic smarta -- Jeśli natomiast zmniejszyli emisję do zgodnej z normą, a tego spadku faktycznie nie ma, to ja już kompletnie nie rozumiem po jakiego diabła w ogóle robili ten wałek. Dla zasady żeby w razie ujawnienia afery narobić sobie kłopotów? update zapewnia przejscie testu ale w polaczeniu z wylaczeniem trybu testowego powoduje czestsze wypalanie dpf takie sa fakty |
|
Data: 2017-09-11 03:42:24 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm. tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian
NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO WYPALANIA DPF. czestsze wypalanie dpf jest jedynym mierzalnym efektem oprocz przyspieszonego zuzycia ukladu wydechowego PS google translator nie dal rady wiec co to znaczy ? *ZAORNUNGOWANIE* |
|
Data: 2017-09-11 12:54:43 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Mon, 11 Sep 2017 03:42:24 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
tak na stanowisku testowym a na drodze bez zmian Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a częstsze wypalanie DPFu jak i zużycie układu wydechowego to tylko Twoje bajdurzenie... -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 04:12:16 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Czyli generalnie jednak nic nie zmienili, a częstsze wypalanie DPFu jak i
zużycie układu wydechowego to tylko Twoje bajdurzenie... musisz napisac do VW i wyrazic swoje rozczarowanie :-) PS masz moze jakas teorie spiskowa pod reka dlaczego moj sasiad po wizycie w VW tez zauwazyl to samo ? |
|
Data: 2017-09-11 14:47:25 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Mon, 11 Sep 2017 04:12:16 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
PS masz moze jakas teorie spiskowa pod reka dlaczego moj sasiad po wizycie w VW tez zauwazyl to samo ? Może dlatego, że to twój sąsiad i ty macie wspólne autosugestie. Niektórzy podświadomie szukają wyjaśnień i znajdują rzeczy których nie ma -- to się nazywa dysonans poznawczy. Skoro, jak sam przyznałeś, w emisji na drodze się nic nie zmieniło po zmianie softu (a to był przecież cel akcji serwisowej, aby auto NA DRZODZE spełniało normy), to niewiele też się powinno zmienić w podstawach sterowania silnikiem. Ale ty dalej będziesz wpierać, że VW, obnażone stojąc na krawędzi, po raz kolejny strzela sobie w stopę, bo NIE NAPRAWIAJĄC NIC naraża się na doprowadzanie silników i układów wydechowych swoich klientów do agonii -- co da tylko kolejne pole do popisu aby ich pozwać o działanie na szkodę klienta. GDZIE TU LOGIKA się pytam? -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 05:57:45 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Skoro, jak sam przyznałeś, w emisji na drodze się nic nie zmieniło po
zmianie softu (a to był przecież cel akcji serwisowej, aby auto NA DRZODZE spełniało normy), to niewiele też się powinno zmienić w podstawach sterowania silnikiem. jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-) 1) celem akcji serwisowej bylo przejscie testu w realu nadal jest do dupy 2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf -- Ale ty dalej będziesz wpierać, że VW, obnażone stojąc na krawędzi, po raz kolejny strzela sobie w stopę, bo NIE NAPRAWIAJĄC NIC naraża się na doprowadzanie silników i układów wydechowych swoich klientów do agonii -- co da tylko kolejne pole do popisu aby ich pozwać o działanie na szkodę klienta. alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-) tych aut nie da sie naprawic softem a szkoda klienta jest rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec klient dostal wszystko co chcial :-) |
|
Data: 2017-09-11 15:56:34 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Mon, 11 Sep 2017 05:57:45 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
jeszcze raz (ale ostatni) bo wykazujesz braki w podstawach :-) Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tę okazję soft. Nie przechodziły "testów" na drodze. Po co więc tak manipulować softem aby nadal był zmanipulowany tylko gorzej? 2) uzytkownik nie odczuwa zadnych efektow ubocznych poza wypalaniem dpf Jeśli cokolwiek zmienili, w domyśle aby POPPRAWIĆ wyniki na plus a nie na minus, to użytkownik nie może odczuwać tego w postaci częstszego wypalania DPF! Jeśli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniając norm emisji, to jest to tylko i wyłącznie autosugestia użytkownika. Jeśli faktycznie użytkownik odczuwa częstsze wypalanie, to wtedy nie poprawili wyników spalania, tylko je pogorszyli. No nie wiem ile razy ci to jeszcze trzeba będzie powtórzyć. alez VW naprawilo auta w sensie ze spelniaja warunki testowe :-) Wcześniej też spełniało warunki TESTOWE. Nie spełniało warunków DROGOWYCH. tych aut nie da sie naprawic softem a szkoda klienta jest rozlozona w czasie i wystapi po gwarancji wiec klient dostal wszystko co chcial :-) Prawdpodobnie da się, ale kosztem osiagów -- jak w przypadku zamulonej Toyoty. Wtedy jednak po akcji serwisowej oddadzą produkt niezgodny z tym co klient zakupił i będzie można się ubiegać o rozwiązanie umowy. Czyli zrobić to, co stało się w USA, acz tam jest w domyśle dzięki władzom i nie trzeba się procesować o możliwość zwrotu towaru. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 08:36:45 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
Ech i tak do znudzenia :-)
Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tę okazję soft. Nie. Test przechodziły tylko dlatego że komp wykrywał test i odpalał specjalny tryb. Kiedy to wykryto musieli zrobić update. Nie przechodziły "testów" na drodze. Nie ma takich testów. Oficjalnie miarodajny (homologacja) jest tylko nefz. Jeśli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniając norm emisji, to jest to tylko i wyłącznie autosugestia użytkownika. Kilka tysięcy Niemców się myli albo Ty :-) |
|
Data: 2017-09-11 18:01:50 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Mon, 11 Sep 2017 08:36:45 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
Ech i tak do znudzenia :-) Chyba tak. Nie. Test przechodziły tylko dlatego że komp wykrywał test i odpalał specjalny tryb. No to jak nie przechodziły jak przechodziły? Kiedy to wykryto musieli zrobić update. Wykryto to ponieważ zrobiono testy drogowe. Nie ma takich testów. Oficjalnie miarodajny (homologacja) jest tylko nefz. Jak nie ma, skoro to dzięki takiemu właśnie testowi drogowemu, tj. zapakowaniu aparatury testowej do bagażnika, wykryto ten "problem". Jakoś Toyota utrzymuje parametry na teście i na drodze. Choć wg ciebie nie musi. Tak się zastanawiam o co tobie właściwie chodzi. Kilka tysięcy Niemców się myli albo Ty :-) Póki co to tylko ty, twój sąsiad i jakiś niemiec w komentarzu odczuwa. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 22:56:53 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Skoda - dieselgate | |
-- Chyba tak.
bez obrazy ale cos powoli lapiesz :-) -- No to jak nie przechodziły jak przechodziły? tylko dlatego ze soft wykrywal ze wlasnie odbywa sie test i przelaczal sie na specjalny tryb, kiedy to wykryto pojawila sie koniecznosc update'u -- Wykryto to ponieważ zrobiono testy drogowe. testy drogowe wykryly ze VW clean diesel truje jak cholera na drodze ale w swietle prawa EU jest to nieistotne bo obowiazuje oderwany od rzeczywistosci nefz (dlatego vw zrobilo update pod nefz i pokazuje klientow srodkowy palec :-) -- Jak nie ma, skoro to dzięki takiemu właśnie testowi drogowemu, tj. zapakowaniu aparatury testowej do bagażnika, wykryto ten "problem". gamonie odkryli ze nefz to bujda, pseudo test klepniety przez motokoncerny i zblatowanych urzednikow EU -- Póki co to tylko ty, twój sąsiad i jakiś niemiec w komentarzu odczuwa. ten watek ciagnie sie od 2016 i ma ponad 6000 komentarzy, Niemcy szybko wyczuli ze cos jest nie halo ale mozesz im oczywiscie wmowic zbiorowa hipnoze czy autosugestie :-) ps jako ze wyczerpales moja cierpliwosc (w tym temacie) bez obrazy EOT ps2 https://www.welt.de/wirtschaft/article168502435/Die-Deutschen-kaufen-keine-Diesel-mehr.html zaczyna sie jazda bez trzymanki :-) |
|
Data: 2017-09-11 11:21:10 | |
Autor: Myjk | |
Skoda - dieselgate | |
Sun, 10 Sep 2017 06:34:01 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
vw nadal truje ale przechodzi testy a to co jest na drodze nikogo nie Jeśli przechodzi testy to znacznie mniej truje, bo trzyma się norm. Że nie emituje PMów nawet nie zdajac testów emisji dzięki czemu jest znacznie czystszy niż smoluchy bez DPF to już kiedyś wspominałem i też chyba nie dotarło do Ciebie. Zachodzi więc pytanie, czy Ty próbujesz zrozumieć co się do Ciebie pisze? Powtarzam ponownie, wielkimi literami: NIE MOGLI UZYSKAĆ SPEŁNIENIA NORMY TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZEZ ZAORNUNGOWANIE CZĘSTSZEGO WYPALANIA DPF. Twoja teoria się zwyczajnie nie trzyma kupy. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2017-09-11 13:03:07 | |
Autor: T. | |
Skoda - dieselgate | |
W dniu 2017-09-08 o 23:43, Dykus pisze:
Witam! W Puszczy Białowieskiej nie można sadzić drzew - ma być nieskalana ręką ludzką... Tylko korniki mogą wpierdzielać. T. |