Skoda fabia '99 resetujacy sie komputer

Data: 2011-11-15 16:09:08
Autor: TomWi
Skoda fabia '99 resetujacy sie komputer
Co moze byc przyczyna resetowania sie wyswietlanego spalania po postoju dluzej niz ok. godzine? Zegar chodzi poprawnie

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2011-11-15 17:25:14
Autor: Przembo
*TomWi* w wiadomości news:j9tvam$njl$1inews.gazeta.pl napisał(a):
Co moze byc przyczyna resetowania sie wyswietlanego spalania po postoju dluzej niz ok. godzine? Zegar chodzi poprawnie

A nie przypadkiem około 2 godzin?
Wychodzi na to że cały czas był używany 2 licznik i nagle ktoś odkrył licznik 1 który działa jak wyżej...

Pozdr

Data: 2011-11-15 23:04:53
Autor: TomWi
W dniu 2011-11-15 17:25, Przembo pisze:
[...]

Dziekuje, przekaze jutro bo juz wlasciciel spi i zdam relacje.

Data: 2011-11-18 16:12:35
Autor: TomWi
[...]

Na czym polegaja te dwa liczniki? mozna je przelaczac lub cos podobnego? jesli tak to jak?

Data: 2011-11-18 18:18:59
Autor: Przembo
*TomWi* w wiadomości news:ja5sl4$soh$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Jeden zlicza ostatnią jazdę i resetuje się jeśli przerwa w podróży trwa dłużej niż 2 godziny, drugi zlicza wszystko chyba że czas jazdy przekroczy ileś tysięcy godzin, zrobi się kilka/kilknaście kkm itp.

jesli tak to jak?

Polecam instrukcje, w Fabii to ja nawet nie siedziałem :-)
Ale w VAGach MFA sterowany jest prawą dźwignią, na jej końcu sa przyciski zmiany typu wyświetlanych danych, na jej dole jest reset którego krótkie przytrzymanie przełącza liczniki.

Pozdr

Data: 2011-11-18 18:40:06
Autor: TomWi
W dniu 2011-11-18 18:18, Przembo pisze:
[...]

Niestety ale problem jest gdzies indziej...
Liczniki rzeczywiscie sa dwa i wlasciciel fabii o tym wie, problem natomiast jest taki ze resetuje sie wszystko oprocz zegara (nie tylko ten jeden licznik)

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2011-11-15 21:25:54
Autor: qnick
W dniu 2011-11-15 16:09, TomWi pisze:
Co moze byc przyczyna resetowania sie wyswietlanego spalania po postoju
dluzej niz ok. godzine? Zegar chodzi poprawnie

Pozdrawiam,
Tomek

A czy w '99 roku ju¿ Fabiê produkowali ?

Data: 2011-11-18 16:12:58
Autor: TomWi
W dniu 2011-11-15 21:25, qnick pisze:
[...]

wg allegro:
Fabia I (1999-2008)
Fabie II (2007-)

Data: 2011-11-18 18:21:13
Autor: Przembo
Skoda fabia '99 resetujacy sie komputer
*TomWi* w wiadomoœci news:ja5slr$soh$2inews.gazeta.pl napisa³(a):
W dniu 2011-11-15 21:25, qnick pisze:
A czy w '99 roku ju¿ Fabiê produkowali ?
wg allegro:
Fabia I (1999-2008)
Fabie II (2007-)

¯eby byæ w grupie VAG to dodam ¿e na allegro bym nie liczy³, nie ma tam ani nowoœci jak Passat B7, ani staroci jak Audi S4 C4 z 92r...

Pozdr

Skoda fabia '99 resetujacy sie komputer