Skoda kontra BMW

Data: 2018-08-17 16:03:54
Autor: Janusz
Skoda kontra BMW
Skoda wali w bok X5-ki i przód skasowany a w X5 tylko wgniecione drzwi,
nawet szyby całe, trzeba przyznać że ktoś inny na miejscu tej X5 cienko by miał.
Widać na filmie że baba nieźle zapierniczała tą skodą, oczywiście stopu na skrzyżowaniu
nie zauważyła bo pewnie była zajęta rozmową z koleżankami bo sama nie była.
https://www.sadistic.pl/zlozenie-sie-biednej-skody-w-spotkaniu-z-bmw-vt478516.htm

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-17 17:34:11
Autor: jerzu.xyz
Skoda kontra BMW
On Fri, 17 Aug 2018 16:03:54 +0200, Janusz <janusz_kk@o2.pl> wrote:

Skoda wali w bok X5-ki i przód skasowany a w X5 tylko wgniecione drzwi,
nawet szyby całe, trzeba przyznać że ktoś inny na miejscu tej X5 cienko by miał.

Znajoma miała podobne zdarzenie jadąc Kaszkajem. Skończyło się
dachowaniem Kaszkaja, osobówka w stanie podobnym jak ta Fabia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-08-17 19:00:08
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-17 o 16:03, Janusz pisze:
Skoda wali w bok X5-ki i przód skasowany a w X5 tylko wgniecione drzwi,
nawet szyby całe, trzeba przyznać że ktoś inny na miejscu tej X5 cienko by miał.

Używając terminu bokserskiego - nie ma odpornych aut na ciosy, są tylko nietrafione. Sam widziałem zmasakrowany przód Volva po uderzeniu w Poloneza. W Polonezie tylko zgnieciony zderzak, wygięty błotnik i odpadnięta szpachla, Volvo praktycznie na złom.

Data: 2018-08-17 20:14:38
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 17.08.2018 o 19:00, Trybun pisze:

[...]

To akurat dobrze o poldeuszu nie świadczy.

Shrek

Data: 2018-08-17 20:30:01
Autor: t-1
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-17 o 20:14, Shrek pisze:
[...]

W odróżnieniu od X5?

Data: 2018-08-17 20:54:42
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 17.08.2018 o 20:30, t-1 pisze:

To akurat dobrze o poldeuszu nie świadczy.

Shrek

W odróżnieniu od X5?

X5 dostała w bok, poldeusz według opisu niekoniecznie. Jeśli w bok, to inna sprawa, ale mi z opisu wychodzi small overlap. Zresztą porównujesz nieporównywalne.

Shrek

Data: 2018-08-18 11:10:24
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
[...]

Że niby przy stłuczce nie trzeba oddawać na złom, to wada? Pewnie żyjesz iluzją że przy 100km/h uderzasz w przeszkodę i wychodzisz z tego cało dzięki.... strefom kontrolowanego zgniotu? Zresztą nie w tym rzecz - następnych kilka zderzeń tych samochodów będzie wskazywało na Volvo, bo jak już napisałem - nie ma odpornych na ciosy aut - są tylko nietrafione, o to mi chodzi że odporność na uderzenia BMW to mit..

Data: 2018-08-18 11:13:30
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 18.08.2018 o 11:10, Trybun pisze:

Że niby przy stłuczce nie trzeba oddawać na złom, to wada? Pewnie żyjesz iluzją że przy 100km/h uderzasz w przeszkodę i wychodzisz z tego cało dzięki.... strefom kontrolowanego zgniotu?

Rozumiem, że uważasz, że strefy zgniotu to niepeotrzebny spisek producentów?

Ps - gdzie tu widziałeś byle stłuczkę?

Shrek

Data: 2018-08-18 12:39:57
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-18 o 11:13, Shrek pisze:
[...]

Powiem tak - bezpieczniej będę się czuł w starym jankeskim "krążowniku szos" niż w nowej Skarpecie, z super innowacyjnymi strefami zgniotu.

Nie widziałem, nie zaglądałem pod link. Odpisałem tylko na zachwyty nad "pancernością" BMW i "marnością" Skody.

Data: 2018-08-18 12:46:57
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 18.08.2018 o 12:39, Trybun pisze:

Powiem tak - bezpieczniej będę się czuł w starym jankeskim "krążowniku szos" niż w nowej Skarpecie, z super innowacyjnymi strefami zgniotu.

https://www.youtube.com/watch?v=joMK1WZjP7g

Shrek

Data: 2018-08-18 17:40:13
Autor: Janusz
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-18 o 12:46, Shrek pisze:
[...]

Dobry film. Świetnie pokazuje jaka zaszła poprawa bezpieczeństwa.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-18 18:31:12
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW

https://youtu.be/emtLLvXrrFs?t=302

Data: 2018-08-19 08:54:17
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
[...]

Nie łatwiej ci napisać parę słów co o Tym myślisz niż szukać argumentów na poparcie swojej tezy w necie. Jeżeli chodzi o mnie to i tak tego nie czytam.

Data: 2018-08-19 10:36:23
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 19.08.2018 o 08:54, Trybun pisze:

[...]

Jeden obrazek wart tysiąc słów. Ruchomy obrazek bardziej. Własnymi słowami - stare jankeskie krążowniki szos są zajebiste, ale ani bezpieczne ani szybkie, ani się dobrze nie prowadzą. Ich zajebistość wynika z subiektywnewj zajebistości (kiedyś to były fury, nie to co teraz..)  a nie obiektywnych przesłanek.

Jeżeli chodzi o mnie to i tak tego nie czytam.

To wiele wyjaśnia.

Shrek

Data: 2018-08-19 13:02:15
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-19 o 10:36, Shrek pisze:
[...]

Tak właściwie nic nie jest wart. Co do krążowników - one jak i żadne inne nie są czymś bezpiecznym, nie ma czegos takiego na drogach. Ale taki np Lincoln Town na pewno jest bezpieczniejszym środkiem transportu niż chociażby Fiat Panda z jego "strefami zgniotu". Co do dobrego prowadzenia, - nie musi jankeski krążownik, wystarczy audi cupe z końca lat 70tych aby zobaczyć na czym polega łatwość prowadzenia i wygoda podróży.

Jeżeli chodzi o mnie to i tak tego nie czytam.

To wiele wyjaśnia.

Shrek

No właśnie, ja o swoich sprawach a większość z was o rzeczach znalezionych w necie.

Data: 2018-08-19 13:31:32
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 19.08.2018 o 13:02, Trybun pisze:

[...]

Dostałeś linki do bezpośrednich porównań, ale jak napisałeś "nie czytasz tego". Więc czego tu szukasz?

Shrek

Data: 2018-08-19 15:13:29
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-19 o 13:31, Shrek pisze:
[...]

Twoich porównań? Z tobą dyskutuje czy z jakimś g*em znalezionym w necie. Myślałem że z tobą, że masz w tym temacie własne zdanie czymkolwiek poza cytatami z netu popartym.

Data: 2018-08-19 16:30:42
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 19.08.2018 o 15:13, Trybun pisze:

Twoich porównań? Z tobą dyskutuje czy z jakimś g*em znalezionym w necie. Myślałem że z tobą, że masz w tym temacie własne zdanie czymkolwiek poza cytatami z netu popartym.

No mam - na podstawie własnie takich informacji z netów. Osobiście jeszcze żadnego samochodu nie rozbiłem, a w szczególności ani starego amerykańskiego krążownika ani małego nowoczesnego gówna, bo nimi nawet nie kieruję. Choć krążownikiem bym pojeździł chętnie (aczkolwiek byłoby to raczej rozczarowanie, więc może lepiej nie;)

Shrek

Data: 2018-08-22 11:53:23
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-19 o 16:30, Shrek pisze:
[...]

Sam widzisz że nie mamy o czym dyskutować.

Data: 2018-08-22 18:13:29
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 22.08.2018 o 11:53, Trybun pisze:

[...]

Myślałem, że ty tylko "politycznie" upośldzony jesteś. Ale widać, że w sferze poznawczej też jesteś mocno ograniczony (co wyjaśnia twoją wiarę w komunę, a raczej socjalizm).

Widzisz, ja na przykład jeszcze ani razy się nie zabiłem skacząc z samolotu bez spadochronu, ale i bez tego wiem, że to raczej mało bezpieczny pomysł. Jak chcesz to przygotuj się wieczorem na temat bezpieczeństwa napierrdalania łbem w ścianę bez kasku.

Shrek

Data: 2018-08-20 12:37:33
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Sun, 19 Aug 2018 15:13:29 +0200, w <5b796c3f$0$687$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(-a):

Twoich porównań? Z tobą dyskutuje czy z jakimś g*em znalezionym w necie.

Jeżeli dla ciebie to gówno, to jestem ciekawy skąd czerpiesz wiedzę?
Z maglowych opowieści?

Data: 2018-08-22 11:56:47
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-20 o 12:37, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Właściwie to strata czasu, ale co mi tam, - wyjaśnię:

Nigdy czyichś teorii nie stawiam jako argumentu. W kwestii faktów więcej możesz się dowiedzieć w maglu czy od sprzedawczyni na bazarze niż od "redaktora" z intranetu, czy od "profesora" z "Wiadomości" TVP, tyo już tak nawiasem.

Skąd ja czerpie wiedzę w temacie moto? - Doświadczenia życiowe. Np o kulistości ziemi już byś ze mną nie pogadał.. Tu zająłem zdanie bo sam w sporo kolizjach uczestniczyłem, w jeszcze więcej byłem świadkiem, tak że nie potrzebuje zwierzeń pani Hani czy pana Apolinarego z netu aby o sprawie mieć swoje zdanie.

Data: 2018-08-23 12:16:41
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Wed, 22 Aug 2018 11:56:47 +0200, w <5b7d32de$0$602$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> Z maglowych opowieści?

Właściwie to strata czasu, ale co mi tam, - wyjaśnię:

Nigdy czyichś teorii nie stawiam jako argumentu.

A praktykę? Bo przestawione testy to testy praktyczne. Czy może nie odróżniasz
znaczenia słów "teoria" i "praktyka"?

W kwestii faktów więcej możesz się dowiedzieć w maglu czy od sprzedawczyni na bazarze niż od "redaktora" z intranetu, czy od "profesora" z "Wiadomości" TVP, tyo już tak nawiasem.

Hmmm....

Skąd ja czerpie wiedzę w temacie moto? - Doświadczenia życiowe. Np o kulistości ziemi już byś ze mną nie pogadał.

Tzn. powątpiewasz, bo nie byłeś w kosmosie i nie stwierdziłeś naocznie?

. Tu zająłem zdanie bo sam w sporo kolizjach uczestniczyłem,

W to akurat wierzę :))

w jeszcze więcej byłem świadkiem, tak że nie potrzebuje zwierzeń pani Hani czy pana Apolinarego z netu aby o sprawie mieć swoje zdanie.

Obawiam się, że w porównaniu z tymi z tych testów na youtube, to wychodzisz
przy nich na jakiegoś pana Zenka z pcimskiego warszatu.

Data: 2018-08-18 18:28:11
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Sat, 18 Aug 2018 12:39:57 +0200, w <5b77f709$0$619$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Powiem tak - bezpieczniej będę się czuł w starym jankeskim "krążowniku szos" niż w nowej Skarpecie, z super innowacyjnymi strefami zgniotu.

Dobrze napisałeś -- "będzie się czuł bezpieczniej".
Bo rzeczywistość będzie inna.

Data: 2018-08-19 08:53:14
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-18 o 18:28, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ta rzeczywistość to tylko Twoja wyobraźnia albo chciejstwo, niestety.

Data: 2018-08-19 17:03:50
Autor: Janusz
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-19 o 08:53, Trybun pisze:
[...]

Zamiast bić pianę obejrzyj filmik który shrek dał link, zobaczysz
jak się rozwalają dwa auta o siebie, stare kontra nowe.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-19 17:11:34
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 19.08.2018 o 17:03, Janusz pisze:

Ta rzeczywistość to tylko Twoja wyobraźnia albo chciejstwo, niestety.

Zamiast bić pianę obejrzyj filmik który shrek dał link, zobaczysz
jak się rozwalają dwa auta o siebie, stare kontra nowe.

Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje i opiera się na własnym doświadczeniu. Dopóki sam się w danym modelu nie zabije, to znaczy że bezpieczny;)

Shrek

Data: 2018-08-19 12:18:19
Autor: Kris
Skoda kontra BMW
W dniu niedziela, 19 sierpnia 2018 17:11:35 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

> [...]

Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje i opiera się na własnym doświadczeniu. Dopóki sam się w danym modelu nie zabije, to znaczy że bezpieczny;)

Ponoć własnoocznie widział jak Poldek Volvo kasuje.
Naoczny świadek;)

Data: 2018-08-20 12:51:35
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Sun, 19 Aug 2018 12:18:19 -0700 (PDT), w
<f5168c73-faa8-46c7-8960-46bf34df7598@googlegroups.com>, Kris

Pewnie taki :)
https://youtu.be/jfTk1bktR2g?t=433

Data: 2018-08-19 17:29:33
Autor: collie
Skoda kontra BMW
W dniu 19.08.2018 17:11, Shrek pisze:

Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje

Ty pewnie zstępny Pawlaka? "Kargul, podejdź do płota!" ;)

Data: 2018-08-20 12:38:37
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Sun, 19 Aug 2018 17:11:34 +0200, w <plc1b6$vtp$5@node2.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Przecież napisał, ze go głupia wiedza z neta nie interesuje i opiera się na własnym doświadczeniu. Dopóki sam się w danym modelu nie zabije, to znaczy że bezpieczny;)

To ma chłop dużo szczęścia, że selekcja naturalna jeszcze go nie dopadła :)

Data: 2018-08-22 11:58:27
Autor: Trybun
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-19 o 17:03, Janusz pisze:

Zamiast bić pianę obejrzyj filmik który shrek dał link, zobaczysz
jak się rozwalają dwa auta o siebie, stare kontra nowe.

Niby po co? Interesuje mnie tylko opinia wątkotwórcy o wytrzymałości BMW na uderzenia.

Data: 2018-08-23 12:17:04
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Wed, 22 Aug 2018 11:58:27 +0200, w <5b7d3343$0$621$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> jak się rozwalają dwa auta o siebie, stare kontra nowe.

Niby po co? Interesuje mnie tylko opinia wątkotwórcy o wytrzymałości BMW na uderzenia.

Dlatego, że gadałeś bzdury, o czym możesz przekonać się naocznie.

Data: 2018-08-20 12:38:06
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Sun, 19 Aug 2018 08:53:14 +0200, w <5b79135a$0$616$65785112@news.neostrada.pl>,

> Dobrze napisałeś -- "będzie się czuł bezpieczniej".
> Bo rzeczywistość będzie inna.

Ta rzeczywistość to tylko Twoja wyobraźnia albo chciejstwo, niestety.

Dostałeś linki. Nie wiem po co się kompromitujesz.

Data: 2018-08-18 13:28:10
Autor: Kris
Skoda kontra BMW
W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 18:58:01 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

 Sam widziałem zmasakrowany przód Volva po uderzeniu w Poloneza. W Polonezie tylko zgnieciony zderzak, wygięty błotnik i odpadnięta szpachla, Volvo praktycznie na złom.
Kłamiesz jak naoczny świadek;)
Stare urban legend, opowieści panów spod budki z piwem to są..
Prawie każdy z nich to widział, tak samo kazdy z nich miał kolege co to niby do pracy codziennie za komuny kanapki ze schabowym przynosił a to był nie schabowy tylko placek ziemniaczany. Tak samo jak ci wszyscy co widzieli w bacutilu albo w kostnicy człowieka co przy/na rozkładających sie zwłokach kanapki jadł i herbatą z termosu zapijał. Pewnie tez te dwa przypadki znasz, znaczy widziałeś;)

Data: 2018-08-18 22:58:29
Autor: Akarm
[OT] Re: Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-18 o 22:28, Kris pisze:

Prawie każdy z nich to widział, tak samo kazdy z nich miał kolege co to niby do pracy codziennie za komuny kanapki ze schabowym przynosił a to był nie schabowy tylko placek ziemniaczany.

Przypomniał mi się epizod z czasów PRL. :)
Po gwałtownej wymianie zdań z żoną na temat moich ulubionych dań, żona postanowiła mi udowodnić, że się mylę. Nie docierało do niej, że ja naprawdę najbardziej lubię schabowe. I od tej pory na śniadanie, obiad i kolację miałem schabowe. Kanapki ze schabowymi, ziemniaczki ze schabowymi, cały czas! Po miesiącu, może po półtora, żonka się poddała. :D
A ja schabowe nadal mogę na okrągło!
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-08-18 23:36:36
Autor: J.F.
[OT] Re: Skoda kontra BMW
Dnia Sat, 18 Aug 2018 22:58:29 +0200, Akarm napisał(a):
[...]

A moze to kartki sie skonczyly :-)

J.

Data: 2018-08-20 13:15:27
Autor: losspistolss
[OT] Re: Skoda kontra BMW
Akarm
"A ja schabowe nadal mogę na okrągło!"

Świniożerca

Data: 2018-08-20 19:04:14
Autor: kk
Skoda kontra BMW
[...]

Nie bardzo, polonez zdaje się nie miał strefy zgniotu to w pewnych przypadkach wyglądał lepiej od samochodów z którymi stuknął się. Jednak w innych ...

Data: 2018-08-20 11:30:52
Autor: Kris
Skoda kontra BMW
W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 19:04:24 UTC+2 użytkownik kk napisał:
> [...]

Nie bardzo, polonez zdaje się nie miał strefy zgniotu to w pewnych przypadkach wyglądał lepiej od samochodów z którymi stuknął się. Jednak w innych ...

A mały fiat "maluch" ma strefę zgniotu* jak Volvo czy inne mercedesy
A bezpieczny raczej nie jest

*od zderzaka do silnika

Data: 2018-08-17 20:46:38
Autor: huri_khan
Skoda kontra BMW
W dniu 17.08.2018 o 16:03, Janusz pisze:
[...]
Bo boki są specjalnie wzmacniane żeby chronić przed bocznymi uderzeniami a przody są tak skonstruowane żeby pochłaniać energię.
Dodatkowo większa masa i efekt jaki widać.

Data: 2018-08-17 21:15:49
Autor: Mateusz Bogusz
Skoda kontra BMW
W dniu 17.08.2018 o 20:46, huri_khan pisze:
Bo boki są specjalnie wzmacniane żeby chronić przed bocznymi uderzeniami a przody są tak skonstruowane żeby pochłaniać energię.
Dodatkowo większa masa i efekt jaki widać.

Niektórzy wychodzą z założenia że jak po dzwonie nie będzie zadrapania na furze, to najlepiej dla pasażera w środku :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-08-17 22:46:23
Autor: Janusz
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-17 o 20:46, huri_khan pisze:
[...]
Boki to raz a dwa trafiła w słupek, gdyby trafiła centralnie w same drzwi to juz tak dobrze by nie było.

a przody są tak skonstruowane żeby pochłaniać energię.
Dodatkowo większa masa i efekt jaki widać.
Zgoda, a ta X5 podobno 2 tony waży więc miała skoda co ruszyć.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-08-17 23:47:27
Autor: radekp@konto.pl
Skoda kontra BMW
Fri, 17 Aug 2018 16:03:54 +0200, w <pl6kkf$tqd$1@node1.news.atman.pl>, Janusz
<janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Ale do szpitala zapewne odwieziono pasażerów BMW.

Data: 2018-08-17 23:19:04
Autor: przemek.jedrzejczak
Skoda kontra BMW
No prawie ;-)

Do radzyńskiego szpitala trafiła kierująca skodą wraz z dwiema pasażerkami,

Data: 2018-08-18 08:49:15
Autor: Shrek
Skoda kontra BMW
W dniu 18.08.2018 o 08:19, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

Do radzyńskiego szpitala trafiła kierująca skodą wraz z dwiema pasażerkami,

Jakby się skodilak nie złożył, to część z nich by trafiła zapewne na cmentarz. Po to jest strafa zgniotu, żeby się gniotła.

Shrek

Data: 2018-08-18 08:50:22
Autor: Uzytkownik
Skoda kontra BMW
[...]

Wyciągasz błędne wnioski.

Przód każdego, porządnego samochodu jest tak skonstruowany, aby pochłaniał energię uderzenia. W tym celu projektanci projektują tzw. strefy zgniotu czyli miejsca, w których elementy konstrukcyjne muszą się powyginać. Boki samochodów natomiast są usztywniane. Progi, wzmocnienia wewnątrz drzwi to wszystko ma za zadanie usztywnić karoserię, zwłaszcza podczas uderzeń bocznych. Bok nie może się zbyt mocno wgnieść. Tam jest bardzo mało miejsca i w ten sposób osoby wewnątrz samochodu doznawałyby ciężkich obrażeń.

Na tym filmie wszystko zagrało perfekcyjnie czyli bok samochodu nie został zbyt mocno wgnieciony, a przód drugiego samochodu przyjął siłę uderzenia w strefach zgniotu.

Jak widać Skoda ma zgniecioną komorę silnika, ale kabina nienaruszona i tu się należy pochwała dla producentów, że jest to auto bezpieczne.

Podobnie by było gdyby BMW uderzyło w Skodę. Wtedy Skoda miałaby lekko pogniecione drzwi, a w BMW byłby uszkodzony cały przód.

Tak by było, bo tak to ma działać, bo tak są zaprojektowane samochody.

Data: 2018-08-18 11:54:06
Autor: spider
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-17 o 16:03, Janusz pisze:
Skoda wali w bok X5-ki i przód skasowany a w X5 tylko wgniecione drzwi,
nawet szyby całe, trzeba przyznać że ktoś inny na miejscu tej X5 cienko by miał.

Tak się wektory siły szczęśliwie rozłożyły że spora część energii została poszła na przestawienie BMKI o 180 stopni.

Data: 2018-08-19 11:28:15
Autor: Marcin N
Skoda kontra BMW
W dniu 2018-08-18 o 11:54, spider pisze:
[...]

Tak. BMW gwałtownie zakręciło bączka, ale pasażerowie na pewno ucierpieli, gdy samochód "skoczył w bok". Przypuszczam, że gdyby nie boczne poduszki w BMW - to pasażerowie mogliby zginąć uderzając głowami w drzwi.

--
MN

Skoda kontra BMW