Skoda po dachowaniu

Data: 2019-01-27 21:51:53
Autor: P.B.
Skoda po dachowaniu
Dnia Sun, 27 Jan 2019 11:18:45 -0800 (PST), Muuumeee napisał(a):

No i właśnie, wg cenników, gdyby był sprawny kosztowałby
18tyś.

Ulepiony ze szpachli po dachowaniu pewnie 2/3 tej ceny. Ale za 12900 jest
taka do kupienia:
https://www.otomoto.pl/oferta/skoda-octavia-krajowy-inst-gazowa-jeden-wlasciciel-ID6BEKQw.html#64fdcb2afb Więc za grata naprawianego po dachowaniu 10k to max.

teraz nie jestem go w stanie sprzedać za 5tyś
i trochę dziwnie mi z tym wiedząc, że sama sekwencja fabryczna kosztuje ok. 3'500tyś.

Max. 3000 kosztuje nowa instalacja z montażem i regulacją. Używana - tyle
ile żelaza i mosiądzu pokaże na wadze - nigdzie tego nie zamontujesz.

A tu przecież auto jeżdżące jest i praktycznie wszystko poza karoserią można w nim sprzedać. A nawet miałem potencjalnego klienta, co chciał go "dla siebie" wyklepać.

To wstaw do ASO i niech Ci je zrobią.

No i mam pytanie, czy ja o czymś nie wiem, czy może
powiniem się z tym pogodzić i puścić go za 4'500?

Sprzedaj pierwszemu, który się trafi i ciesz się, że nie musisz OC za wrak
płacić.

--
Pozdrawiam,
Przemek