Skoda po dachowaniu

Data: 2019-01-28 16:42:48
Autor: JDX
Skoda po dachowaniu
On 2019-01-27 20:18, Muuumeee wrote:
[...]
No i mam pytanie, czy ja o czymś nie wiem, czy może
powiniem się z tym pogodzić i puścić go za 4'500?
IMO wziąć 4500 zł i pocałować kupującego w rękę. Albo nawet i w tyłek.
Czasy się zmieniły i poza punktami skupu złomu/autkasacją raczej nie ma
wielu chętnych do kupowania złomu i przerabiania go na pojazd. A na
złomie to jakieś 400 zł za auto płacą (np. u mnie). Z drugiej strony, za
4500 zł to można jakieś małe jeżdżące autko kupić, i to nawet takie,
które przejdzie kolejne badania techniczne.

Data: 2019-01-28 09:00:08
Autor: przemek.kotowski
Skoda po dachowaniu
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 16:42:59 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
On 2019-01-27 20:18, Muuumeee wrote:
[...]
> [...]
4500 zł to można jakieś małe jeżdżące autko kupić, i to nawet takie,
które przejdzie kolejne badania techniczne.

W sumie racja i tak chyba właśnie zrobię, muszę się pogodzić z tym, że to kupa złomu

Przemysław Kotowski

Skoda po dachowaniu