Skoda po dachowaniu

Data: 2019-01-28 09:18:41
Autor: Zenek Kapelinder
Skoda po dachowaniu
Cos kolego pierdolisz i mylisz. Dostales strzala w tyl. Auto do kasacji. Ubezpieczyciel wyplaca tyle ile bylo warte auto wedlug jakiegos eurotaxu czy jak to sie u nich nazywa. Oczywiscie odlicza od kwoty odszkodowania wartosc zlomu jaki zostal. I mozesz ten zlom wyremontowac, sprzedac, oddac na zlom.. Nie wiem czy wszystkie ale sa tacy ubezpieczyciele co posrednicza w sprzedazy wraku. Jesli wycenia szkode calkowita zbyt oszczednie to mozna oddac sprawe do sadu.

Data: 2019-01-28 09:40:14
Autor: przemek.kotowski
Skoda po dachowaniu
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 18:18:43 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Cos kolego pierdolisz i mylisz.

Od czasu do czasu, ale ubieram to w ładniesze słowa

[...]

Dokładnie tak było, nie podobała mi się kwota odszkodawania, ale chyba jednak zgodna z ogólnymi praktykami. W końcu stara część nie kosztuje tyle co nowa, a i samej rozbiórki sam nikt za darmo nie wykona, do tego magazynowanie, marża itp. Życie.
Ubezpieczyciel mi jasno napisał, że z wrakiem mam sobie sam radzić.

Przemysław Kotowski

Data: 2019-01-28 10:34:25
Autor: Zenek Kapelinder
Skoda po dachowaniu
Rozbieranie samochodow w Polsce nie jest do konca legalne. Od nie wyrejestrowanego samochodu trzeba placic OC. Wyrejestrowac mozna tylko przez zlomowanie na stacji ktora ma do tego uprawnienia i wystawia kwit do wydzialu komunikacji ze caly samochod zostal zniszczony. Jesli roznica w wadze oddawanego do zlomowania samochodu zbyt bedzie odbiegala od wagi wpisanej w dowodzie rejestracyjnym to zlomowisko potraca od kwoty naleznej wynikajacej z wagi kase za ubytek wagi. Wedlug mnie takie zlomowanie to barbarzynstwo bo w kazdym samochodzie znajada sie podzespoly ktore warto odzyskac. Ale musze sie z tym pogodzic bo nie mam zadnego wplywu na ustawe ktora reguluje zlomowanie. Czyli rozbieranie i sprzedawanie na czesci mozna sobie wybic z glowy bo bez zlomowania trzeba bedzie dozgonnie placic oc za samochod ktory zostal rozebrany i sprzedany na czesci. Nie wiedziales o tym?

Data: 2019-01-28 11:50:27
Autor: WS
Skoda po dachowaniu
On Monday, January 28, 2019 at 7:34:26 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
Wedlug mnie takie zlomowanie to barbarzynstwo bo w kazdym samochodzie znajada sie podzespoly ktore warto odzyskac.

A to przypadkiem nie dziala tak, ze te uprawnione punkty zlomowania odzyskuja co da sie sprzedac, a reszte "utylizuja" jako zlom, tworzywa sztuczne...?

Data: 2019-01-28 22:08:43
Autor: Cavallino
Skoda po dachowaniu
W dniu 28-01-2019 o 20:50, WS pisze:
[...]

Ale jakie złomowanie?
Auto nie pójdzie na złom, tylko zostanie odremontowane.
Szkoda całkowita <> złomowanie.

To tylko nazwa zabiegu księgowego ubezpieczyciela, czyli znaczy tyle, że wartość pozostałości + koszty naprawy (po najwyższych możliwych cenach z ASO) przekraczają pierwotną wartość pojazdu.

Data: 2019-01-28 22:06:07
Autor: LordBluzg(R)
Skoda po dachowaniu
Rozbieranie samochodow w Polsce nie jest do konca legalne.

Jakiś paragraf?

[...]

Czyli zamiast 450zł dostanie...200 jak odda samą ramę :] ale papier dostanie. Za 200zł to spokojnie koła sprzeda, nie pisząc już o silniku.
Coś nabzdurzyłeś.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-01-28 14:01:11
Autor: Zenek Kapelinder
Skoda po dachowaniu
Masz bana na googlu ze sam nie sprawdzisz jak sie legale zlomowanie odbywa? A moze netu nie masz i nie mozesz sprawdzic?

Data: 2019-01-28 23:10:33
Autor: LordBluzg(R)
Skoda po dachowaniu
Masz bana na googlu ze sam nie sprawdzisz jak sie legale zlomowanie odbywa? A moze netu nie masz i nie mozesz sprawdzic?

Mogę sprawdzić. Twoje wywody nie poparte prawem (link) możesz sobie wsadzić w dupę :)

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2019-01-28 14:36:46
Autor: Zenek Kapelinder
Skoda po dachowaniu
Sprawdzilem w dowodzie i nie jestes w nim wpisany. Mozesz sie jebac na koszt panstwa z pomyslem ze mam ci jakis link dawac.

Data: 2019-01-29 00:16:42
Autor: LordBluzg(R)
Skoda po dachowaniu
Sprawdzilem w dowodzie i nie jestes w nim wpisany. Mozesz sie jebac na koszt panstwa z pomyslem ze mam ci jakis link dawac.

Wcześniej sprawdziłem cie w CEPIku. Zwyczajnie jesteś CEPEM :]

Data: 2019-01-28 18:28:10
Autor: Zenek Kapelinder
Skoda po dachowaniu
Nie mozesz mnie obrazic. Bo byle kto nie moze.

Data: 2019-01-29 10:00:32
Autor: Liwiusz
Skoda po dachowaniu
Sprawdzilem w dowodzie i nie jestes w nim wpisany. Mozesz sie jebac na koszt panstwa z pomyslem ze mam ci jakis link dawac.

Zmień dowód, dziadku, bo już dawno nieaktualny.

--
Liwiusz

Data: 2019-01-28 21:22:19
Autor: Kris
Skoda po dachowaniu
W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2019 22:06:25 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

Czyli zamiast 450zł dostanie...200 jak odda samą ramę :] ale papier dostanie. Za 200zł to spokojnie koła sprzeda, nie pisząc już o silniku.
Coś nabzdurzyłeś.
Dostanie 450zł minus 5zł za każdy brakujący kilogram
Przerabiałem niedawno temat jak chciałem "zezłomować" fso1500 który gdzies tam od lat w papierach na mnie wisiał
Musiałem więc go "sprzedać" żeby pozbyć się kłopotu

Data: 2019-01-28 21:33:29
Autor: Kris
Skoda po dachowaniu
W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 06:22:21 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

Dostanie 450zł minus 5zł za każdy brakujący kilogram

A maksymalnie może odliczyć 10zł/kg

Data: 2019-01-28 23:30:14
Autor: losspistolss
Skoda po dachowaniu
90 metrów po skręcie, dostajesz w tył i uznajesz swoją winę, dobrze rozumiem? Dla mnie to dziwne.

Data: 2019-01-28 19:59:59
Autor: Budzik
Skoda po dachowaniu
Użytkownik  przemek.kotowski@gmail.com ...

[...]

Pogubiłem się.
Ty sam wyleciałes z tego zakretu czy ktos cie walnał?
Z jakiego ubezpieczenia korzystasz? OC czy AC? Jakie kwoty padły w wycenie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2019-01-28 23:46:24
Autor: kk
Skoda po dachowaniu
On 2019-01-28 18:40, przemek.kotowski@gmail.com wrote:
[...]

Przecież kwota odszkodowania z tego nie wynika tylko z tego ile kupujący dany model są skłonni zapłacić.

Ubezpieczyciel mi jasno napisał, że z wrakiem mam sobie sam radzić.

No to im tańsze pozostałości tym mniejszy problem dla Ciebie.

Data: 2019-01-28 15:03:54
Autor: Zenek Kapelinder
Skoda po dachowaniu
Nie ile kupujacy jest sklonny zaplacic tylko ile na umowach ktore trafily do US bylo wpisane.

Data: 2019-01-29 04:59:57
Autor: Budzik
Skoda po dachowaniu
Użytkownik kk kk@op.pl ...

Ubezpieczyciel mi jasno napisał, że z wrakiem mam sobie sam radzić.

To ze ci tak napisał to jeszcze nic nie znaczy...

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Skoda po dachowaniu