Data: 2014-03-18 07:53:30 | |
Autor: ToMasz | |
Skok klamkomanetki ST-3503 a przerzutka FD-M590 | |
W dniu 17.03.2014 23:03, piecia aka dracorp pisze:
Sora ST-3503za duży czy za mały ruch linki? ToMasz |
|
Data: 2014-03-18 07:37:32 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Skok klamkomanetki ST-3503 a przerzutka FD-M590 | |
Dnia 18.03.2014, ToMasz napisał lub napisała:
za duży czy za mały ruch linki?Za mały w stosunku do ruchu przerzutki. Będąc na najmniejszej tarczy maksymalnie wskakuje na środkową tarczę, tj. 2-gą. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2014-03-18 00:51:46 | |
Autor: Ignac | |
Skok klamkomanetki ST-3503 a przerzutka FD-M590 | |
W dniu wtorek, 18 marca 2014 08:37:32 UTC+1 użytkownik piecia aka dracorp
Za mały w stosunku do ruchu przerzutki. Będ±c na najmniejszej tarczy maksymalnie wskakuje na ¶rodkow± tarczę, tj. 2-g±. A wychylania klatki przerzutki-¶rubki L i H masz dobrze ustawione? |
|
Data: 2014-03-18 11:21:31 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Skok klamkomanetki ST-3503 a przerzutka FD-M590 | |
Dnia 18.03.2014, Ignac napisał lub napisała:
A wychylania klatki przerzutki-śrubki L i H maszWykazałem się nieprofesjonalizmem. Dobrze że nie robię jako mechanik rowerowy. Śruby dla pewności wszystkie odkręciłem i naciągnąłem linkę tak aby na najmniejszej tarczy z przodu i największej z tyłu klatka prawie prawie obcierała. Działa ale ciężko. Jeśli wchodzi bez problemu na większą to ciężko schodzi na mniejszą. Pewnie pod naciskiem pedałów nie uda mi się zrzucić na najmnieszą tarczę korby gdy będę jechał pod górę. Jeszcze coś pokombinuję. Sprawdziłem też tylną przerzutkę i tam też jest podobny przypdaek. Linki i pancerze nowe więc nie ma mowy o wewnętrznym tarciu. Będę musiał dopiero wieczorem pokombinować bo teraz do pracy. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2014-03-19 19:43:17 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
Skok klamkomanetki ST-3503 a przerzutka FD-M590 | |
Całkowicie zdemontowałem przerzutkę przesuwając ją najniżej jak się
dało. Zapomniałem że wcześniej była ustawiona na 52z. Jakkolwiek obsługuje 3 tarcze ale ciężko. Na dniach sprawdzę w terenie. Co do tylnej to się zastanawiam czy to nie wina zurzytej sprężyny. Z jednej strony bym wymienił na nową ale stara nie jest jakość zbynio zniszczona. Można powiedzieć że w ogóle. Sramowska bez problemu będzie działać z klamkomanetką Sora? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2014-03-19 13:11:19 | |
Autor: Ignac | |
Skok klamkomanetki ST-3503 a przerzutka FD-M590 | |
W dniu ¶roda, 19 marca 2014 20:43:17 UTC+1 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
Co do tylnej to się zastanawiam czy to nie wina zurzytej sprężyny. żeby okre¶lić jako¶c sprężyny odkręć linkę od przerzutki i praw± reka kręcisz korba ,a lew± popychasz wózek na największ± zębatke kasety ,a potem opuszczasz go powoli i patrzysz czy schodzi na dół i przesuwa łańcuch,rower na stojaku oczywi¶cie. Ponadto,Wojtek napisał ci co i dlaczego,więc cudów się nie spodziewaj. |
|
Data: 2014-03-21 20:54:03 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Skok klamkomanetki ST-3503 a przerzutka FD-M590 | |
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:20140319203854.955usenet.piggo.com... Sramowska bez problemu będzie działać z klamkomanetką Sora? tylna nijak nie będzie, Sram ma kompletnie inny uciąg linki (przy napędach 8-9rz). Te tabelki powinny Ci rozjaśnić, co z czym powinno jakoś hulać: http://www.ctc.org.uk/cyclists-library/components/transmission-gears/derailleur-gears/shimergo pozdr |