Skok na 147 milionów na drogi rowerowe :-)

Data: 2009-05-08 08:01:10
Autor: Michał Wolff
Skok na 147 milionów na drogi rowerowe :-)
No zobaczymy. Ostatnio Polska wykorzystuje bardzo mało funduszy
unijnych głównie przez nieumiejętność/brak wiedzy potrzebnych do
złożenia odpowiednio przygotowanego wniosku. Tak więc ten wniosek już
zaakceptowany formalnie ma całkiem spore szanse na akceptację i
przyznanie kasy, przynajmniej części tej ogromnej kwoty.
No i z tego co zrozumiałem - to proszą o dotację w wysokości 70% tych
147mln, resztę musi wyłożyć miasto - bo Unia nigdy nie daje całości
kwoty. Tak więc tym większe brawa dla gdańska, bo mało które miasto
zdecydowałoby się wyłożyć własne środki na inwestycje rowerowe w
takiej wysokości (ponad 40mln zł)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-08 17:14:28
Autor: Marcin Hyła
Michał Wolff wrote:
No zobaczymy. Ostatnio Polska wykorzystuje bardzo mało funduszy
unijnych

wolff prawda.

mh
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-08 09:06:44
Autor: Michał Wolff
On 8 Maj, 17:14, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:
Michał Wolff wrote:
> No zobaczymy. Ostatnio Polska wykorzystuje bardzo mało funduszy
> unijnych

wolff prawda.

Wiemy Hyła, że Ty wolisz PO-prawdę :)
Więc niosę kaganek oświaty dla internetowego "ałutorytetu"
Najnowsze dane (koniec IV 2009) z  rządowej strony:
http://tinyurl.com/qgn2m7
Tutaj artykuł firmy konsultingowej zajmującej się problematyką
europejską oceniającą stopień wykorzystania środków na lata 2007-2013
jako bardzo niski, dobrze wyglądają jedynie lata 2004-2006 gdy
rządziły inne ekipy:
http://vento.net.pl/pl/artykuly.php?artid=4283&
Z funduszy na lata 2007-2013 zawarto umowy zaledwie na 6,6% dostępnej
dla Polski kwoty, a minęło już ponad 33% tego okresu. Założenia
ubiegłorocznego planu wykorzystania środków wykonano zaledwie w ok.70%
Od złożenia wniosku poprawnego formalnie do jego przyznania i
podpisania umowy to jeszcze bardzo daleka droga.

Tak więc najpierw poczytaj, później zabieraj głos - bo jeśli (jako
jeden z tych 5 w całym kraju :))) wnioski piszesz równie dobrze jak
się znasz na temacie - to ja się nie dziwę że mamy infrastrukturę jaką
mamy; fachowego wykształcenia chciejstwem nie zastąpisz.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-08 18:21:19
Autor: Marcin Hyła
Michał Wolff wrote:

http://tinyurl.com/qgn2m7
[...]

To są zdecydowanie za trudne dla Ciebie teksty - nie rozumiesz z nich ćwierci słowa. Nie rozumiesz zasad/cyklów programowania i wdrażania inwestycji, także unijnych. Piszesz bzdury i bijesz pianę. Jak zwykle.

Poza tym widzę, że zdaje się gustujesz w okrężnicy Paronia. Smacznego.

mh
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-08 09:36:39
Autor: Michał Wolff
On 8 Maj, 18:21, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:

To są zdecydowanie za trudne dla Ciebie teksty - nie rozumiesz z nich
ćwierci słowa. Nie rozumiesz zasad/cyklów programowania i wdrażania
inwestycji, także unijnych. Piszesz bzdury i bijesz pianę. Jak zwykle..

Ja przytaczam twarde dane i opinię firmy konsultingowej żyjącej ze
spraw europejskich - oceniającej obecny poziom wykorzystania funduszy
jako bardzo niski - Ty parę złośliwości maskujących niewiedzę i nic
poza tym.

Tak więc - najpierw się trochę poducz, skończ w końcu jakąś szkołę
związaną tematycznie z tym czym się zajmujesz - to nie będziesz musiał
głośno krzyczeć by zamaskować swój brak wiedzy. Właśnie wiedza to jest
coś co różni "ałutorytet" od autorytetu

--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-08 18:37:51
Autor: Marcin Hyła
Michał Wolff wrote:
[...]

Ja też mam firmę konsultingową. A ty co najwyżej nie umiesz czytać.

:-)

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-05-08 10:23:54
Autor: Michał Wolff
On 8 Maj, 18:37, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespamuj.pl> wrote:

Ja też mam firmę konsultingową. A ty co najwyżej nie umiesz czytać.

Hyła - zaczynam dochodzić do wniosku, że masz po prostu kompleks na
tle mojej osoby. Piszę zdecydowanie pozytywną wypowiedź na Twój post -
a Ty dalej nie możesz wytrzymać, żeby się nie czepić :))

Ale jeśli już bierzesz się do dyskusji - to musisz przedstawić coś
więcej niż swoje "widzimisię". O dużych problemach z wykorzystaniem
środków unijnych trąbią telewizje i gazety od paru miesięcy (nawet
rządowy TVN), potwierdzają to dane MRozwojuRegionalnego - więc to
naprawdę nie jest jakaś sensacyjna wiadomość.
Polemizowanie z tą tezą dowodzi absolutnego braku znajomości tematu,
zwyczajnie kompromitujesz się jako rzekomy znawca problematyki
funduszy europejskich. Najlepszym podsumowaniem do tego będzie
wypowiedź Zbigniewa Chlebowskiego, czołowego polityka PO dla Polskiego
Radia ze stycznia 2009:
"Moim zdaniem to się również wiąże z zagrożeniami, jakie płyną z
kryzysu gospodarczego na świecie. Moim zdaniem tym największym
wyzwaniem będzie kwestia przyspieszenia realizacji wielu inwestycji, w
tym inwestycji drogowych, i wykorzystania środków Unii Europejskiej. Z
tym nie było najlepiej w 2008 roku, to przyznaję, że to był obszar
wykorzystania środków Unii Europejskiej, jeden z tych obszarów, które
ja oceniam dosyć negatywnie."
http://www.polskieradio.pl/jedynka/sygnalydnia/artykul17405.html

Jak myślisz - jeśli nawet Chlebowski przyznaje że są duże problemy z
wykorzystywaniem środków unijnych - to jaka może być prawda? Kogo
oszukuje? Siebie?

Tak więc na drugi raz, jeśli kusi Cię by mi dokopać - to wybierz
trochę lepszy temat do polemiki, bo tylko się ośmieszyłeś niewiedzą w
dziedzinie o której twierdzisz, że jesteś ekspertem :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-09 12:09:26
Autor: Rafał Wawrzycki
Skok na 147 milionów na drogi rowerowe :-)
Dnia 08 maj 2009 w liście
[news:e02b5e1d-d1b9-46e3-8430-195fba9a2f5eo20g2000vbh.googlegroups.c
om] Michał Wolff [m-wolff@wp.pl] napisał(a):
wolff prawda.

Wiemy Hyła, że Ty wolisz PO-prawdę :)

No i kolejny wątek bez czytania leci do kosza :(

--
Pozdrawiam koło wzajemnej adoracji, Rafał W.

Skok na 147 milionów na drogi rowerowe :-)