Skok na kasę... czyli jak zafundowac zjazd na gpw

Data: 2009-10-27 10:14:02
Autor: george
Skok na kasę... czyli jak zafundowac zjazd na gpw
http://biznes.onet.pl/rewolucja-w-emeryturach,18554,3046115,1,news-detal

Zaraz sie okaże że te 170 mld jest niezbędnie konieczne do łatania dziury poza zmniejszeniem samej składki.

george

Data: 2009-10-27 15:30:34
Autor: kigam

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Teza o stabilizacyjnej roli funduszy na polskiej giełdzie upadła w ubiegłym
wieku. Teza o tym że ofe potrafią sprawniej zarządzać i inwestować - jeśli
chodzi o mnie - była spalona tuż po jej ogłoszeniu, itd itp.  Więcej bzdur
profesorów i lobbystów rynku tutaj
http://emerytury.wp.pl/kat,69594,title,Rzad-zastanawia-sie-nad-mniejsza-skla
dka-do-OFE,wid,11631533,wiadomosc.html?ticaid=18ff8

Data: 2009-10-27 15:33:03
Autor: skippy
Skok na kasę... czyli jak zafundowac zjazd na gpw

Tego wałka nijak się nie wyprostuje, juz pozamiatane niestety.

Data: 2009-10-27 15:35:10
Autor: george

"kigam" <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> wrote in message news:hc70ar$b71$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

oczywiście że OFE to przekręt z balonowymi prowizjami za zarządzanie i prowizjami od wpłat, z tym nie dyskutuje.
Jak juz chcą OFE "likwidowac" ( bo o to chyba tu chodzi w perspektywie) - (jestam 'ZA'), to niech ta likwidacja przejdzie przez moje konto (moze byc nawet "specjalne" -> IKE). Niech przekażą środki w postaci akcji lub obligacji itp.

Z projektu wynika że chcą "zapierdolic" przyszłą emerturę w zamian nie dając nic.
george

Data: 2009-10-27 18:15:31
Autor: skippy
Skok na kasę... czyli jak zafundowac zjazd na gpw

Użytkownik "george"

Z projektu wynika że chcą "zapierdolic" przyszłą emerturę w zamian nie dając nic.

ta, to samo z grubsza było z wydłużeniem wieku
nie przeszło jedno będzie inne

Skok na kasę... czyli jak zafundowac zjazd na gpw