Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia

Data: 2009-07-24 16:49:08
Autor: marjan
Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia
Tommy pisze:
fiaciora to nic ale jak coś się stanie z Octavią to właściciel nas zaj***, chociaż liczę na to, że rodzić własnego dziecka nie ukatrupi :)

Kurcze, ja też jeżdżę często autem rodziców (w przeciwieństwie do mojego ma klimę), ale jakoś takie myśli żeby celowo ryzykować zniszczeniem ich samochodu jeszcze mnie nigdy nie naszły..

Pozwól, że tylko zapytam: ma któryś z Was prawo jazdy?

Wakacyjnie* pozdrawiam,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

*) wakacyjnie, bo widzę że chyba się za bardzo nudzicie na tych wakacjach..

Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia