Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia

Data: 2009-07-24 16:43:16
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia
Tommy pisze:
Cześć,
chcemy wykonać z kumplem numer podobny do tego:
fiaciora to nic ale jak coś się stanie z Octavią to właściciel nas zaj***, chociaż liczę na to, że rodzić własnego dziecka nie ukatrupi :)

Jak sie dziecko samo ukatrupi, to faktycznie rodzic niewiele mu zrobi...

Czekamy na podpowiedzi, szczególnie interesuje nas temat obliczeń.

Widziałem parę filmów z takimi skokami w wykonaniu profesjonalnych kaskaderów. Mimo długich i żmudnych wyliczeń czasem coś poszło nie tak.
Mimo kasków, klatki bezp. kaskader trafiał na długo do szpitala.
Samochód trafiał na złom.

Panowie, dajcie sobie spokój, rozpieprzycie zawieszenie w samochodach
i porozwalacie sobie organizmy.

Seco

Data: 2009-07-24 15:00:35
Autor: Tommy

Ale my nie chcemy skakać tak daleko i wysoko jak kaskaderzy tylko powiedzmy tak z 10m. Przy dobrych wyliczeniach można takie coś wykonać bezpiecznie wiele razy, właśnie znalazłem przykład http://tiny.pl/hhw6f. Oczywiście 25m to stanowczo za dużo dla nas, jak mówiłem 10m będzie ok.

Data: 2009-07-24 20:35:14
Autor: Alex81
Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia
In article <h4ciaj$mej$1@inews.gazeta.pl>, tommy_daredevil.SKASUJ@gazeta.pl says...
Ale my nie chcemy skakaa tak daleko i wysoko jak kaskaderzy tylko powiedzmy tak z 10m.
Jak oni? http://www.youtube.com/watch?v=Dxg6IUxCNkg

:PP

--
Pzdr
Alex

Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia