Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia

Data: 2009-07-24 18:58:39
Autor: Scyzoryk
Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia
Zobacz jak to robią profesjonaliscie i jak wygląda fiat po takiej próbie :D

http://www.youtube.com/watch?v=kz0xhenNDmw

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-07-24 18:37:30
Autor: Sławek
Scyzoryk <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał(a):
Zobacz jak to robią profesjonaliscie i jak wygląda fiat po takiej próbie :D

http://www.youtube.com/watch?v=kz0xhenNDmw

To są profesjonaliści???

Dla mnie to zgraja wiejskich, głupich ćwoków!

Data: 2009-07-24 20:56:56
Autor: Kuba \(aka cita\)
Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia
Sławek  wydusił z siebie te słowy:

[...]

1. wiesz co to zart?
2. czym te ćwoki różnią sie od autora wątku? - tym, ze ten chce przeprowadzić obliczenia?
Dadzą mu tylko tyle, ze będzie wiedział, gdzie będzie mógł stracić zdrowie

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-24 12:19:42
Autor: slaweks
On 24 Lip, 20:56, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
> [...]

przeprowadzić obliczenia?
Dadzą mu tylko tyle, ze będzie wiedział, gdzie będzie mógł stracić zdrowie

Gęś za morze nie poleci bo ma za ciężki kuper. Octavia chyba będzie
kuper miała lekki.
Pytanie ile porezba Ocatwii aby widzieć jak wyważyć samochód aby
leciał tam gdzie trzeba i tak jak trzeba.

Data: 2009-07-24 22:11:06
Autor: kml

Użytkownik "slaweks" <slaweks@seznam.cz> napisał w wiadomości news:eaf60e00-6b9a-4969-a02b-9c0bf331f49fo32g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

kuper miała lekki.
Pytanie ile porezba Ocatwii aby widzieć jak wyważyć samochód aby
leciał tam gdzie trzeba i tak jak trzeba.
-- -

Jak to ile, pięć postów na pms oraz 15 obejrzanych filmów na YT i wszystko jasne.

Zamiast sponsora proponuję napis na boku: "POKLIKASHH?"

kml

Data: 2009-07-24 19:45:58
Autor: Sławek
Kuba \(aka cita\) <yes.or.no@wp.pl> napisał(a):

1. wiesz co to zart?
2. czym te ćwoki różnią sie od autora wątku? - tym, ze ten chce przeprowadzić obliczenia?
Dadzą mu tylko tyle, ze będzie wiedział, gdzie będzie mógł stracić zdrowie

Fakt, nie zauważyłem, że zostało to napisane z przekąsem!
Z resztą się całkowicie zgadzam!

Pozdrawiam. --

Data: 2009-07-25 07:46:16
Autor: Scyzoryk
Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia

Fakt, nie zauważyłem, że zostało to napisane z przekąsem!

zdecydowanie :)

--
Pozdr
Scyzoryk

Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia