Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia

Data: 2009-07-24 22:05:37
Autor: bratPit
Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia
Octavią II chyba jeszcze nikt nie latał tym na duże odległości, jedyne co
udało się znaleźć to http://www.youtube.com/watch?v=HM65B7xRq84

Twój post traktuję oczywiście jako żart, natomiast ci goście skaczący octavia II chyba nie oglądali rajdów i nie zdają sobie sprawy co może się stać jak się traci kontrolę nad autem po takim skoku - słupy przy drodze a goście sobie skaczą...wiem wiem, to się nazywa selekcja naturalna,
brat

Skok samochodowy - budowa rampy i obliczenia