Skok w bok na parad臋

Data: 2013-10-17 08:41:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Skok w bok na parad臋
Doroczna Parada Pi艂sudskiego w Nowym Jorku, to doroczny zlot dziwade艂. To mentalne Podhale i okolice na wiecznej emigracyjnej tu艂aczce. W tym roku wzi臋艂o w niej udzia艂 oko艂o 150 r贸偶nych mniej lub bardziej durnych z nazwy polonijnych organizacji, w tym takie, kt贸rych jedynym przedstawicielem by艂 za艂o偶yciel, prezes, wiceprezes, sekretarz i cz艂onek w jednej osobie.

Atrakcj膮 i tak zwanymi go艣膰mi honorowymi byli przedstawiciele  polskiego zoo przy Wiejskiej. Przynajmniej dawaj; jaki艣 pose艂 noname z PiSu, oraz specjalista od 艂atwych kredyt贸w senator i happener Grzegorz Bierecki.

Dlaczego w og贸le o tym wszystkim wspominam? Ano tylko dlatego, 偶e pan senator Skok Bierecki wyrazi艂 my艣l oto tak膮: 鈥淛ako podatnik 偶ycz臋 sobie, by cz艂owiek, kt贸ry za moje podatki pracuje w Waszyngtonie, szed艂 na czele polskiej parady鈥. Chodzi o to, 偶e na czele tej parady dumnie niczym pies na 艂a艅cuchu winien kroczy膰 polski ambasador. Mo偶e i powinien, cho膰 jak si臋 domy艣lacie mam nieco inne zdanie.

Prada Pi艂sudskiego mo偶e i jest wydarzeniem, ale g艂贸wnie dla garstki tamtejszych rezydent贸w. Dawno zosta艂a ju偶 zaw艂aszczona przez mentalnych staruch贸w i bo偶or贸偶a艅cow膮 konserw臋. I nikt z moich cho膰by znajomych, kt贸rzy do Stan贸w wyjechali (z r贸偶nych przyczyn, w r贸偶nym czasie  i w r贸偶nym celu) z tym pokr臋conym towarzystwem nie chce miec nic wsp贸lnego.

Wi臋c je艣li pan Bierecki czy jak mu tam, 偶yczy sobie by ambasador uczestniczy艂 w tym jarmarku, to oczywi艣cie jego sprawa. Ale ja (i mnie podobni) te偶 podatnik, taki sam jak Bierecki, nie oczkuj臋, a nawet sobie nie 偶ycz臋, aby ambasador mojego dostatecznie ju偶 艣miesznego  kraju, dodatkowo o艣miesza艂 si臋 uczestnictwem w szwarc paradzie dziwnej prowieniencji. No i to tyle.

http://tiny.pl/qx66p

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Skok w bok na parad臋