Skomplikowana sprawa - uszczerbek na zdrowiu po kolizji

Data: 2012-02-15 14:09:07
Autor: Robert_J
Skomplikowana sprawa - uszczerbek na zdrowiu po kolizji
Teraz poradzcie prosze - jak to ugryzc. Czy bedzie nalezec mi sie odszkodowanie z tytulu cierpienia oraz ewentualnie z powodu utraty dochodu?

Bedzie, o ile udowodnisz ze jest to wynikiem tamtej kolizji. Sa towarzystwa ubezpieczeniowe specjalizujace sie w takich sprawach.

Zaznaczam, ze wyniki badan lekarskich i ewentualne zwolnienie beda pochodzic od brytyjskiego lekarza i chodzi o brytyjskiego pracodawce.

Tutaj nie wiem jak sie sprawa ma. Moze byc problem.

 Moze powinienem
skorzystac z uslug firmy, walczacej o odszkodowania?

Powinienes. Takie firmy biora najczesciej ok. 20% wywalczonej kwoty. No, chyba ze wolisz walczyc sam :-).

Skomplikowana sprawa - uszczerbek na zdrowiu po kolizji