Skończył się czas wyborów

Data: 2010-07-09 10:06:50
Autor: Zahir
Skończył się czas wyborów

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c36d17c$1news.home.net.pl...
Skończył się czas wyborów, rozpoczął się czas ponownego międlenia i rozmieniania na drobne katastrofy pod Smoleńskiem. Niestety, smutna prawda jest taka, że mnie jak i pewnie znaczną część tak zwanego społeczeństwa, gówno już obchodzi jak to się stało i dlaczego tak się stało. O wiele bardziej zaś mnie obchodzi, kiedy wreszcie będzie mityczne jedno okienko dla przedsiębiorców, kiedy zreformowane zostaną publiczne finanse i kiedy w związku z tym fiskus przestanie mnie łupić i traktować jak dojną krowę. To pierwsze z brzegu argumenty i problemy, o wiele pilniejsze do rozwiązania.

Masz rację, mnie też coraz mniej to obchodzi. Ostatnio US wystosował do mnie pismo
bym osobiście stawił się z oryginałami dokumentów DG i ich kserokopiami bo chcą
uzupełnić swoją dokumentację! Na pytanie dlaczego mam wykonać kserokopie skoro
dokumenty przedstawiam do wglądu panienka powiedziała, że ich ksero się zepsuło!
Na moją uwagę o tzw. jednym okienku siedząca obok matrona wykrzyczała: "z tym
pytaniem do Tuska!". Na dowidzenia z szyderczym usmiechem wygłosiłem im: "prezes
PiS jest wielkim patriotą". Matrona pozieleniała. Chyba będę mieć kontrolę.

Zahir

Skończył się czas wyborów