Skończyło się rumakowanie

Data: 2011-08-05 09:48:44
Autor: yamma

Data: 2011-08-05 09:54:45
Autor: yamma

PAOK Saloniki

Potencjalni rywale Śląska:

PSV Eindhoven
Dynamo Kijów
Celtic FC
SS Lazio
Birmingham City FC
Rapid Bukareszt

No ale w sumie to i tak w planie minimum wypadniemy lepiej niż w poprzednim sezonie. W zeszłym roku w rankingu krajowym Lech nastukał 0.9 pkt, w bieżącym już mamy 0.425 pkt a do tego dojdzie jeszcze minimum 2pkt dla Wisły za fazę grupową czyli 0.5 pkt dla krajowego.
yamma

Data: 2011-08-05 10:53:48
Autor: tester
Skończyło się rumakowanie

Wygląda na to, że łatwiej się dostać do LM niż do LE.
Śląskowi życzę Celtic (w końcu mają już obycie z ligą szkocką)
a Legii... yyy sam nie wiem. Może ponowne mecze ze Spartakiem?

Data: 2011-08-05 16:20:24
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Skończyło się rumakowanie
W dniu 2011-08-05 10:53, tester pisze:

Wygląda na to, że łatwiej się dostać do LM niż do LE.
Śląskowi życzę Celtic (w końcu mają już obycie z ligą szkocką)
a Legii... yyy sam nie wiem. Może ponowne mecze ze Spartakiem?

I wykrakałeś najgorszą opcję. Liczyłem na Tottenham albo Athletic...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-08-06 20:30:27
Autor: Koriat
Skończyło się rumakowanie
Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@vp.pl> napisał w wiadomości news:j1gu79$rte$1news.onet.pl...
[...]

Athletic - no może, ale Tottenham? Przecież to o wiele mocniejszy klub - no chyba, że liczysz, że nie byliby tak zdeterminowani.

Data: 2011-08-05 12:12:22
Autor: Rafał Wiśniewski
Skończyło się rumakowanie
a Wisła z APOEL NIKOZJA

Data: 2011-08-05 12:47:51
Autor: yamma
Skończyło się rumakowanie
Rafał Wiśniewski wrote:
a Wisła z APOEL NIKOZJA

No! To może... w końcu... Dobra, nie będę zapeszał!
:-)
yamma

Data: 2011-08-05 13:53:37
Autor: brat_olin
Skończyło się rumakowanie
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message news:j1g797$j74$1inews.gazeta.pl...
Potencjalni rywale Legii: Tottenham Hotspur FC
Spartak Moskwa
Hapoel Tel-Awiw
Athletic Club de Bilbao
PAOK Saloniki

Potencjalni rywale Śląska:
PSV Eindhoven
Dynamo Kijów
Celtic FC
SS Lazio
Birmingham City FC
Rapid Bukareszt

I po losowaniu..
Legia ze Spartakiem, Slask z Rapidem.  Moglo byc gorzej

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-08-05 12:37:38
Autor: al
Skończyło się rumakowanie
> Potencjalni rywale Legii: Tottenham Hotspur FC
> Spartak Moskwa
> Hapoel Tel-Awiw
> Athletic Club de Bilbao
> PAOK Saloniki
>
> Potencjalni rywale Śląska:
> PSV Eindhoven
> Dynamo Kijów
> Celtic FC
> SS Lazio
> Birmingham City FC
> Rapid Bukareszt

I po losowaniu..
Legia ze Spartakiem, Slask z Rapidem.  Moglo byc gorzej

To zależy. Śląsk miał na starcie przechlapane bo kogo by nie wylosował to jest
źle, choć Rapid to najmniejsze zło.

Legia pewnie dopraszała się o Żydków, a dostała Spartak. Tylko Tottenham
gorszy pod tym względem

Data: 2011-08-05 14:21:51
Autor: yamma
Skończyło się rumakowanie
brat_olin wrote:

I po losowaniu..
Legia ze Spartakiem, Slask z Rapidem.  Moglo byc gorzej

Legia wyjdzie w składzie (za forum legia.net):
"Skaba - Rzeźniczak, Żewłakow, Komorowski, Wawrzyniak - Jędrzejczyk, Vrdoljak, Borysiuk, Gol, Kiełbowicz - Astiz.
Astiz będzie grał na szpicy, ale w przypadku naporu przeciwnika ma sie cofać i łatać dziury."
:-)
yamma
PS. Autro nie przewidział, że Vrdoljak musi pauzować za kartki więc pewnie będzie Knezevic. ;-)

Data: 2011-08-05 16:21:24
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Skończyło się rumakowanie
W dniu 2011-08-05 13:53, brat_olin pisze:
I po losowaniu..
Legia ze Spartakiem, Slask z Rapidem.  Moglo byc gorzej

Nie mogło.
Przynajmniej dla Legii...

Data: 2011-08-05 16:24:00
Autor: ZielonyEden.pl
Skończyło się rumakowanie
W dniu 2011-08-05 16:21, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2011-08-05 13:53, brat_olin pisze:
I po losowaniu..
Legia ze Spartakiem, Slask z Rapidem. Moglo byc gorzej

Nie mogło.
Przynajmniej dla Legii...
puknęli Turków, to Rosjan też może da się... ale "bedzie cinżko"...

Skończyło się rumakowanie