Skończyy się lody dla PO mafii

Data: 2015-11-30 13:32:50
Autor: bronek.tallar
Skończyy się lody dla PO mafii
użytkownik Mark Woydak napisał:
 że odprawy i
odszkodowania dla członków zarządów spółek z udziałem Skarbu Państwa
zostaną opodatkowane 70-proc. stawką podatku.

Ojojoj, już ktoś sobie ząbki ostrzył na 500.000
odprawę, a tu dupa:)

dudadeja chyba w Gwnie nie lubjo, nie pokazali
go jak był w chinach, tylko jak się ślizgał.

Nie dziwne to, sokoro rząd zapowiedzial koniec rządowych
reklam i ogłoszeń w Gazetce.

Data: 2015-12-01 03:00:51
Autor: Budzik
Skończyy się lody dla PO mafii

[...]