Skonfliktowałem się z kumplem...

Data: 2011-03-16 11:32:32
Autor: Big Jack
Skonfliktowałem się z kumplem...
.... i to o co, o pierdołę. Mianowicie chodzi o kartę parkingową i uprawnienia z niej wynikające. A dokładniej o możliwość niestosowania się do znaku B-35 (zakaz postoju). Ja stoję na stanowisku, że karta ta uprawnia do niestosowania się również do znaku B-36 (zakaz zatrzymywania się) jako "wyższej formy" B-35, mimo że te uprawnienia nie są wyszczególnione Kodeksie Drogowym. Przecież żeby "uprawiać" postój - do czego karta uprawnia - to trzeba się zatrzymać. Stąd takie moje podejście do zagadnienia. On twierdzi, że do tych uprawnień trzeba podchodzić literalnie. Czyli jak jest znak B-35, to można parkować, jak B-36, to nie. Kto ma rację, kumpel, czy ja? Jeśli on, to zwrócę mu honor i jeszcze postawię browara na zażegnanie konfliktu, rozładowanie napięcia i za sprowadzenie na właściową drogę ;)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-03-16 16:21:08
Autor: JaW

Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4d8091be$1news.home.net.pl...
[...]

Rację ma kumpel.

Data: 2011-03-16 16:26:20
Autor: neoniusz
W dniu 11-03-16 11:32, Big Jack pisze:
B-36, to nie. Kto ma rację, kumpel, czy ja?

On. Tylko B-35.

Data: 2011-03-16 17:17:51
Autor: Big Jack
Skonfliktowałem się z kumplem...
W wiadomości
*neoniusz* napisał(-a):

On. Tylko B-35.

heh, trzeba będzie posypać głowę popiołem :D Chociaż, byłem święcie przekonany, że postój jest dalszą konsekwencją zatrzymania, które jest niezbędne do postoju.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-03-16 19:55:26
Autor: MadMan
Dnia Wed, 16 Mar 2011 17:17:51 +0100, Big Jack napisał(a):

On. Tylko B-35.

heh, trzeba będzie posypać głowę popiołem :D Chociaż, byłem święcie przekonany, że postój jest dalszą konsekwencją zatrzymania, które jest niezbędne do postoju.

Dokładnie. Mając kartę parkingową możesz wykonywać tę dalszą
konsekwencję. Nie mając - nie możesz, zatem możesz się w tym miejscu
tylko zatrzymać. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-03-16 12:25:18
Autor: PJ
Skonfliktowałem się z kumplem...
no dobra a jak posiadacz karty parkingowej postawi auto tak ze
zablokuje przejazd ? wąska uliczka, wąski chodnik po obu stronach,
auta parkują po lewej, właściciel karty parkingowej po prawej (za
B-35) i nie ma przejazdu, inny przypadek: dojazd do śmietnika ...
czyli trzeba zamieniać B-35 -> B-36 żeby nie było takich sytuacji ?

P.

Data: 2011-03-16 22:22:25
Autor: Big Jack
*PJ* napisał(-a):

[...]

Może wystarczy dać pod B-35 zastrzeżenie, że dotyczy również i tu piktogram z wózkiem

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-03-16 16:48:39
Autor: PJ
Skonfliktowałem się z kumplem...
nie widzę tego :-) chyba raczej powinni dopisać formułkę o
nieutrudnianiu ruchu lub coś w tym stylu bo tekst "pod warunkiem
zachowania szczególnej ostrożności" to jest raczej za mało ...

P.

Data: 2011-03-16 16:44:32
Autor: Kuba \(aka cita\)
Skonfliktowałem się z kumplem...