Skonto - Wisła

Data: 2011-07-14 13:06:11
Autor: Pablo
Skonto - Wisła
W dniu 2011-07-13 20:35, Mane pisze:
Nowy wymiar transmisji, prawie jak 3D.

Czy tylko mi sie wydaje, ze Malecki spal sie jak nie powiem co, czy to biale stroje go tak wyszczuplily inaczej ?

Data: 2011-07-14 13:13:09
Autor: Cavallino
Skonto - Wisła
Użytkownik "Pablo" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivmij6$2if$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-07-13 20:35, Mane pisze:
Nowy wymiar transmisji, prawie jak 3D.

Czy tylko mi sie wydaje, ze Malecki spal sie jak nie powiem co, czy to biale stroje go tak wyszczuplily inaczej ?

Chodziło o spasł?
Chyba tak, albo mocno przesadził na siłowni.

Data: 2011-07-18 18:46:43
Autor: Tomek C
Skonto - Wisła
"Cavallino", dnia 14-07-2011 o godzinie 13:13:09 w wiadomo¶ci
<news:ivmj05$dhb$1news.onet.pl> napisał/a:

Chodziło o spasł?
Chyba tak, albo mocno przesadził na siłowni.

Jak go zobaczyłem w tym meczu to zacz±łem  się zastanawiać czy
przeszedłby kontrolę antydopingow± ;). Strasznie spuchł. WyraĽnie było
też widać, że wraz "z mas±" stracił szybko¶ć.

--
Tomek C. - kibic niezrzeszony     tomciu|at|post.pl      GG: 356802

Skonto - Wisła