Skopane dupska

Data: 2011-10-10 09:13:42
Autor: Zahir
Skopane dupska
Palikot tak opluwany przez oszołomów z PiS nie dość, że skopał dupsko SLD to pokazał również fuckyou PiS. Wnioski: zarówno przewodniczący Napieralski jak o prezes PiS powinni zostać wywiezieni na taczkach.

--
Zahir

Data: 2011-10-10 01:49:12
Autor: Antenka
Skopane dupska
On 10 Paź, 09:13, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:
Palikot tak opluwany przez oszo om w z PiS nie do , e skopa dupsko SLD to
pokaza r wnie fuckyou PiS. Wnioski: zar wno przewodnicz cy Napieralski jak
o prezes PiS powinni zosta wywiezieni na taczkach.

--
Zahir

Ciebie też należałoby z tej grupy wywieźć na taczce i zrzucić na kupę
gnoju, jak Jagnę w "Chłopach"!

Antenka

Data: 2011-10-10 13:05:49
Autor: Zahir
Skopane dupska

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b2d4a1d3-e9ab-4fb1-8de4-653669a834fe20g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

Nie czytałem. To jakaś powieść o życiu lidera PiS?

--
Zahir

Data: 2011-10-10 13:07:21
Autor: raff
Skopane dupska

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:b2d4a1d3-e9ab-4fb1-8de4-653669a834fe20g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

A ciebie prosze zebys mi nie wyciagala Zahira - Bombla z szamba. Czy to tak duzo ?

R.

Data: 2011-10-10 13:10:18
Autor: Zahir
Skopane dupska

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6ujlh$aus$1news.onet.pl...

[...]

Raff, ty tłuściochu. Jak samopoczucie mały fiucie? ;)

--
Zahir

Skopane dupska