Skóra w której ... coś-tam

Data: 2011-09-25 12:26:20
Autor: Anna Jędryczko
Skóra w której ... coś-tam
Może nie jestem wielkim znawcą, nie widziałam wczesnych filmów Almodovara, ale zasadniczo tak - są, jak to nazwałeś, "strasznie zakręcone". Albo inaczej - są tak specyficzne, o tak unikatowym klimacie, że nie sposób Almodovara pomylić z kimkolwiek innym.

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5itgr$6qc$1usenet.news.interia.pl...
To chyba jedyny film Almodovara, który widziałem (przynajmniej
świadomie, wiedząc, że to Almodovar).

Może mam specyficzne poczucie humoru, ale wiele razy roześmiałem
się na głos. Mnie się film bardzo, ale to bardzo podobał.

I teraz pytanie:

Czy wszystkie filmy Almodovara są takie strasznie zakręcone?

Skóra w której ... coś-tam