Skoro 3/4 kierowców przekracza ...

Data: 2014-08-18 15:22:17
Autor: J.F.
Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
Użytkownik "WW"  napisał w wiadomości
Skoro 3/4 kierowców przekracza dopuszczalna prędkość, wg najnowszych wyników badań i nie widzi w tym nic zdrożnego a ilość wypadków dramatycznie nie wzrosła,  to może czas spojrzeć krytycznie na te ograniczenia prędkości?

W ogolnosci to nie - czy jesli 3/4 kradnie, to nalezy to tolerowac ?

No i to 3/4 kierowcow, a co uwaza 3/4 pieszych ?  :-)

Kierowcy, to dość spora grupa wyborców.
Tylko przed wyborami możemy coś ugrać.

A zalozysz Partie Kierowcow ?

J.

Data: 2014-08-18 17:56:12
Autor: WW
W dniu 2014-08-18 15:22, J.F. pisze:

A zalozysz Partie Kierowcow ?

Nie, bo podzieli los PPPP, czy RP.
Do osiągnięcia swoich celów nie potrzeba partii a poparcia wpływowych ludzi i o nie trzeba zabiegać. Jeśli zaczniemy tą sprawę podnosić na zebraniach z kandydatami, to sprawa wcześniej czy później zacznie żyć własnym życiem. Oczywiście nie od dziś żyje na tym świecie i wiem, że to potrwa ale,...najdłuższa podroż zaczyna się od pierwszego kroku.
Podniesione sprawy nie zawsze udaje się załatwić, ale niepodniesione - nigdy!
Przy okazji podniesiemy problem pasów, świateł, zawartości alkoholu, itp.
Koledzy mają rację. Światopogląd zakazywaczy i nakazywaczy ma wiele lat i już czas go nieco odświeżyć.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2014-08-18 18:07:37
Autor: John Kołalsky
Skoro 3/4 kierowców przekracza ...

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl>

A zalozysz Partie Kierowcow ?

Nie, bo podzieli los PPPP, czy RP.

Tego nie wiesz

Do osiągnięcia swoich celów nie potrzeba partii a poparcia wpływowych ludzi i o nie trzeba zabiegać.

Jan Paweł 2-gi już nie żyje, więc kto ?

Jeśli zaczniemy tą sprawę podnosić na zebraniach z kandydatami, to sprawa wcześniej czy później zacznie żyć własnym życiem.

Nie mam co robić, że miałbym na zebrania chodzić ? Wystarczy chyba, że tutaj piszę

Oczywiście nie od dziś żyje na tym świecie i wiem, że to potrwa ale,...najdłuższa podroż zaczyna się od pierwszego kroku.
Podniesione sprawy nie zawsze udaje się załatwić, ale niepodniesione - nigdy!

No to podnosimy.

Przy okazji podniesiemy problem pasów, świateł, zawartości alkoholu, itp.
Koledzy mają rację. Światopogląd zakazywaczy i nakazywaczy ma wiele lat i już czas go nieco odświeżyć.

Proponuję by już dziś każdy z nas na razie na własnym podwórku zlikwidował znaki ograniczenia prędkości, pozwolił na jazdę po piwie i bez świateł :-)

Data: 2014-08-18 18:12:03
Autor: J.F.
Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
Użytkownik "John Kołalsky"  napisał
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl>
[...]

Czlonkow honorowych sie troche znajdzie: Kalisz, Kurski, moze nawet Winietu  :-)

Jeśli zaczniemy tą sprawę podnosić na zebraniach z kandydatami, to sprawa wcześniej czy później zacznie żyć własnym życiem.
Nie mam co robić, że miałbym na zebrania chodzić ? Wystarczy chyba, że tutaj piszę

Wazne, aby partia docierala do potencjalnych wyborcow :-)

J.

Data: 2014-08-18 18:16:31
Autor: J.F.
[...]

Wplywowy cie poprze, albo zapomni. Czemu nie chcesz sam zostac wplywowym ?

O, masz wplywowego
http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

A potem uslyszysz "no, to teraz benzyna moze byc i po 7 zl"..
http://www.youtube.com/watch?v=qhsptzbjHiE

J.

Data: 2014-08-18 19:55:23
Autor: Rafał Grzelak
J.F. wrote:

> [...]

W ogolnosci to nie - czy jesli 3/4 kradnie, to nalezy to tolerowac ?

No i to 3/4 kierowcow, a co uwaza 3/4 pieszych ?  :-)

Lamanie przepisow a wyrzadzanie krzywdy drugiej osobie to dwie rowne
rzeczy. :)
Jazda 70/50 nikomu krzywdy nie robi, a wyrznac w pieszych na pasach to
mozna i przy 45kmh.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2014-08-18 23:24:47
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-08-18 21:55, Rafał Grzelak pisze:
J.F. wrote:

[...]

W sumie jest dość prosta sprawa - zrzucić wszystko na ubezpieczycieli.

Gdyby sądy za szkody na osobie przyznawały rozsądne odszkodowania (wiem że życie czy zdrowie trudno wycenić, ale ogólnie są to rzeczy sporo warte), to przy obecnym systemie obowiązkowych ubezpieczeń można by w sumie zlikwidować wszelkie limity, natomiast pozostawić ubezpieczycielom wolną rękę - również dotyczącą wymogów, kontroli kierowców i kształtowania składek.

I każdy będzie mógł wybrać na rynku dowolnego ubezpieczyciela który oferował będzie odpowiadające warunki dotyczące ograniczeń i kontroli.

Tyle że obawiam się że może się to skończyć jeżdżeniem 30km/h w mieście.

Data: 2014-08-18 22:35:28
Autor: Rafał Grzelak
Tomasz Pyra wrote:

Tyle że obawiam się że może się to skończyć jeżdżeniem 30km/h w
mieście.

Ja rozumiem. Tylko chcialem zaznaczyc, ze podnoszenie limitow predkosci
to nie jest to samo co np. przyzwalanie na drobna kradziez.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Skoro 3/4 kierowców przekracza ...